![]() |
Sterkte kerel! Hopelijk draagt de gedachte aan die mooie golf bij aan je herstel!
|
Sterkte!
|
linkje naar zijn fb?
|
Sterkte man!
Gelukkig is het goed afgelopen! Maar nu het herstel nog... |
Mooie foto's! Is en blijft een mooi wagen :)
|
staat er echt keurig bij zo. :cool:
maaruh.... hoe is het verder met je gezondheid? ;) |
Bedankt! :thumbup:
In principe is het weer bijna zoals het was. Ik moet enkel voorgoed door het leven met beademing! Maar goed, in totaal 9 weken op de IC gelegen waarvan ik ruim 7 weken niet heb kunnen praten en eten, het was simpelweg een ramp... Ze hadden dan ook niet verwacht dat ik weer zou worden zoals ik nu weer ben! Ik heb geluk gehad, als ik die ademstilstand een paar uur eerder had gehad, hadden m'n ouders me 's morgens zo gevonden. Velen met mijn ziekte zijn me al voor geweest op die manier! |
Diepe buiging voor je spirit, daar kunnen we nog wat van leren :thumbup:
|
Quote:
:thumbup: Helemaal mee eens. Daar valt niks over te zeggen! ;) |
Thanks, doet me serieus goed om te horen! :thumbup:
|
Opgewekt jong ben je.... serieus, mensen zeuren om minder. Volgens mij ben jij een grote motivator voor je omgeving. Doe zo voort!
|
Sterkte en beterschap, Christian!
|
Respect en sterkte!
|
Sterkte en beterschap!, mooie golf!!
|
Inderdaad heeel veel sterkte toegewenst!
En je bent een motivator voor velen. Weet zelf hoe het is want deze jongen heeft een stoma op zijn 25e al. |
Bedankt voor de positiviteit! :thumbup:
KennyH : Dan weet je er inderdaad ook wel behoorlijk wat van! |
De Golf is weer voorzien van een kakelverse APK. Kleine dingen, de ruitensproeier werkte niet optimaal, nieuwe stuurhuishoes en er was bij één van de veerpoten iets af getrild wat me even ontgaan is ... Grote dank aan www.autobedrijfloos.nl!
![]() ![]() ![]() Tevens ander nieuws! ZuidWestTV (de lokale omroep) heeft gisteren een interview met mij afgenomen over mijn hobby in combinatie met mijn spierziekte. Komende woensdag wordt 't uitgezonden en kan mijn Golf ook rijdend bewonderd worden! En 't leuke, 't wordt ieder uur uitgezonden. Drie gemeentes kunnen de zender ontvangen. Overige liefhebbers kunnen 't zien op www.zuidwesttv.nl, zowel live (woensdag) als via uitzending gemist (na woensdag)! Wel een bekroning, mijn televisie-debuut met m'n meisje ... ![]() |
Gefeliciteerd! En het maakte de keurmeester niet uit dat er 2 verschillende soorten banden zitten op de achteras? ;)
|
Quote:
Thanks! Uhh, blijkbaar niet ... :tongue: Moeten nog eens twee dezelfde banden worden, kleine schoonheidsfoutjes, zullen we maar zeggen! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 17:33. |