![]() |
Quote:
Dat zegt ie: Essen. |
uit pure nieuwsgierigheid, maar wat kostte die koplampen in Essen eigenlijk?
mag ook via pm, wil ze zelf ook een keer. :redface: staat super goed iig! :thumbup: |
Quote:
Dat had ik ff gemist.. |
En inmiddels zitten de spiegels erop en bekabeling erin en alles werkt ;)
Vanmorgen even het bedradingsschema van internet opgezocht , sommige kleuren was ik niet zeker van , dan is internet zeker handig . ![]() Mooi alles electrisch :D Ja de verlichting doet het net zoals origineel :tongue: ![]() Word zolangzamerhand wel een complete auto :cool: |
word een complete auto? is denk ik wel al een goed complete auto toch
defitige update weer |
netjes wietse mooi dat alles werkt
astu voor de spiegels heb weer een klusje voor jou heb een witte jetta coupe gekocht alleen motor start wel maar slaat niet aan (een 1.3 injectie) groetjes |
En weer een kleine update , sprak gister nog even met een Mk3 eigenaar , welke een originele Yachting golf heeft , met alle aanbouwdelen !
En ik heb een paar delen nog niet op/in mijn golf ,en ben even aan het hobbyen geslagen ;) Er zit namelijk ook een kleine afdekstrip boven de nummerplaat bij een Yachting , welke ik nog niet heb , en daar is erg moeilijk aan te komen . Dus heb ik een voorbeeld opgezocht op internet , en ben zelf aan het zagen, schuren ,slijpen, en spuiten geweest........ Heeft me wel een grillespoiler van een Mk2 gekost ,maar dat hinderd niks ;) Met veel föhnen , schuren met de bandschuurmachine, handschuren weer föhnen , schuren , en gronden en spuiten is het me wel gelukt :D ![]() Oude , in 2e gezaagde'grillespoiler ![]() heel veel werk later .............. ![]() ![]() gespoten in Lc9Z , met autolak en blanke lak ;) ![]() result ! en de originele :rolleyes: ![]() |
das weer erg netjes gedaan :thumbup:
edit, hahaha die klompen ook |
Ik vind het onvoorstelbaar, Wytze!! :thumbup:
En net af fabriek, RESPECT! :cool: |
Mooi werkstukje die spoiler, netjes afgewerkt :thumbup:
Auto ziet er netjes uit, komt helemaal goed :thumbup: |
Ziet er weer goed uit!
|
zoals gewoonlijk weer mooi werk van u Wytze !
|
Thanks heren ;) , nu nog een achterklepspoiler , dan is ie helemaal af .
Originele Yachting grille heb ik ook al compleet liggen,maar die ligt nog op 'voorraad' , vind de Abt grille mooier staan bij de auto ;). |
Vanmorgen nog even de 3 Mk3's op de foto gezet, komt niet vaak dat ze alle 3 op rij staan , de mijne , die van de vrouw en van m'n schoonzusje
![]() |
Dit weekend met het mooie winterweer beide variant's nog maar een keer in de sealer van Smartwax gezet :tongue:
![]() ![]() ![]() ![]() Mag van trouwens ook wel zomer worden zolangzamerhand ,...........of een mooie droge winter :D , ze glimmen iig wel weer :thumbup: |
Daily's in de winter... hoe is het mogelijk! :thumbup:
|
ZowZowZow.....wat n mooi plaatje dit hier
keep up the amazing work..... wenste dat ik de mijnes elke keer zo op poetste.... |
Netjes Wytze!
|
Inmiddels zijn er weer wat vorderingen op het variant front ;)
Ik kwam er achter , toen ik de golf even op de brug had op het werk , dat de bussen boven de achterveren hun beste tijd hadden gehad . Het viel me op dat de golf aan 1 kant wat lager leek te hangen dan de andere kant ,en na inspectie bleek dat de veerpootbussen verroest waren ! Ik eerst de dealer gebeld ,maar daar bleek dat deze bussen 120 euro per stuk moesten kosten :eek: !!!!! Gelukkig wist ik iemand die een variant gedemonteeerd had voor onderdelen , en die had nog een complete set achterdempers liggen die nog als nieuw waren , en dat voor veel minder dan de dealer ;) deze zijn inmiddels gemonteerd , en de golf staat weer netjes en stevig op z'n wielen :thumbup: ![]() Toen hij toch van onder werd bekeken zag ik dat de voorpijp ook z'n beste tijd had gehad ,en het flexibel deel bleek wel erg flexibel te worden :tongue: ![]() Dus meteen maar een nieuw deel opgehaald en er tussen gezet ![]() even een mal gemaakt zodat ik mooi de pijp op maat kon maken zonder onder de auto teheoven passen en meten , en ook maar besloten de kat eronder vandaan te halen ( deze was al leeg) ![]() en deze paste er meteen in 1 keer netjes weer onder :cool: Maar zoals we met oude auto's zijn gewend gaat er wel eens iets stuk ,en nu bleek dat de turbo ook lawaai te maken , en minder snel op te spoelen dan hij behoort te doen ............. Na inspectie van alle slangen en filters en dergelijke ben ik er achter gekomen dat er niks verder stuk was en waarschijnlijk de lagers van de turbo niet meer 100 procent waren . Gelukkig had ik een reserve turbo liggen ,dit is namelijk de originele turbo die er ooit eens af is gehaald omdat deze vastgeroette verstelbare schoepen had . Toen is er een andere ( ultrasoon gereinigde ) turbo opgekomen , en deze 'oude' heb ik toen schoongemaakt en op voorraad gelegd . zie vnt 15 turbotopic Dus daar ook maar even een klusje van gemaakt en deze turbo zit er inmiddels al weer op , tezamen met een nieuwe aanzuigbuis , want deze bleek te zijn gescheurd bij de inlaat van de turbo . En om geen risico te lopen heb ik ook hiervoor een nieuwe besteld en gemonteerd . ![]() Hij loopt weer als een zonnetje en trekt weer als vanouds !! Vanmiddag nog even een foto gemaakt in het mooie winterweer , hoop dat het snel maar lente mag worden :rolleyes: ![]() |
Blijft mooi om dit topic te volgen!
|
All times are GMT +1. The time now is 23:03. |