![]() |
Quote:
copy paste trut!!! :D |
Carbon lamineren dat ding :D
|
|
Had nog wat van Epytec liggen wat ik helemaal alweer vergeten was :S
![]() Hitteschild voor boven het turbospruitstuk Spuitertje is de auto aan het inpakken en dan hopelijk eindelijk vanavond s wat in de kleur ![]() ![]() Stukje uit de bumper, had van mij nog wel over een groter vlak gemogen,maar hij heeft het al druk genoeg geloof ik. ![]() |
netjes !!
|
anders boor je ronde gaten er toch naast? had zelf wel ronde gaten geboord ipv vierkant gat maar ach :redface:
IC zit er super zo erachter :thumbup: |
|
Nice!
|
Heul geeeil
|
Lag weer wat te wachten toen ik thuis kwam, wat klein grut besteld bij Turbozentrum Berlin weer, prijs van het kleine grut wordt ooo zo vaak even vergeten als mensen denken aan een turbo ombouw.
Hier ligt gewoon even 100 euro op de foto, paar pakkingen, geharde studs voor het spruitstuk, 3 xsilliconenbrut en wat vacuumslangetjes :shock: ![]() Had nog genoeg veren liggen van mijn Tial MVS wastegate, en ja hoor, die kun je dus weer niet gebruiken in zon F38 van Tial, dus dat betekent even lekker weer 60 eurooootjes aftikken voor 2 kleine kutveertjes die nog geen 0.50 inkoop kosten denk ik :SCRATCH: Heb nu zo goed als alles liggen om de rotzooi om te bouwen, zal een en ander gelast moeten worden,maar heb een super lasser, binnenkort alleen nog wat nieuwe vliegwielbouten bestellen etc voor de koppeling en dan zijn we redelijk op weg geloof ik. Morgen komt mijn alu intercoolerbuizenkitje binnen, 1 x nieuwe/laaste velg zweeft ook ergens rond in europa, zal binnenkort ook wel s komen. Vant weekend maar even begin maken met de remklauwen geel te maken zodat die ook gelijk eronder kunnen als de auto thuis is en EPYTEC hun werk gedaan heeft, qua kwaliteit kan ik echt niets slechts zeggen over Epytec, maar over mailcontact , Tering dat heb ik bij geen enkel bedrijf zo waardeloos meegemaakt als bij deze Duitse heideneukers :GRR: To ben continued, als het nu s wat mee zit dan vanavond dan eindelijk een fotootje van kleur :E |
Lekker spulletje weer :cool:
|
Ik heb best wat spulletjes van Epytec, rem-adapters, motorsteunen, mechanische koppeling, remdrukverdelers, ervaring allemaal goed en zware kwaliteit.
De enige echte misser tot nu toe bij hun was bij mij het bestellen van een vergrote hoofdremcilinder. Dat was een DOA'tje. Ding was lek en pompte heel me rembekrachtiger vol, teruggestuurt, daar ben ik maar terug gegaan naar orgineel want geen vertrouwen in dat het goed gaat komen. Kreeg wel snel reactie op mijn klacht. |
Kwaliteit is goed van 99% , alleen contact is belabberd!!!!
|
lekker hoor
|
Playboy is een beetje druk geweest en valt dan wel s in slaap op de bank 8)
![]() kleurtje erop , nog zonder blank,dus kun je er nog vrij weinig van zeggen ![]() Bumper nog aan laten passen, iets groter gat erin ![]() Gisteren ook eindelijk mijn intercoolerbuizenbrut binnen gekregen, wacht nog op de velg en op de epytec adapters en dan kunnen we LOS zodra het beest thuis is :tu: Hij staat op zijn plek.... zit al kleur op en as we speak komt ie in de blank Vanavond even update met wat christelijke pics |
Nice!!
Ben benieuwd hoe het uit ziet met blanke lak erop. |
Erg dikke kleur :thumbup:
|
Wow dik kleurtje, ga je de gaatjes van de nummerplaat niet toemaken naast het gat ?
|
Gaat lekker snel hier!
|
All times are GMT +1. The time now is 21:54. |