![]() |
Quote:
hahahaha hij was al warm voordat ik de straat uit reed.... had er `s morgens al in gereden hè ;) maar ok.. ook al is `tie koud... dan doe ik et ook....:p |
Quote:
uhmz....haha zijn er dus niet veel! We hadden niet zo heel veel zin om plaatjes te schieten :rolleyes: :biggrin: |
Quote:
Dat is heel goed mogelijk ... snelste weg was terug over de A1,maar we zijn via Hengelo naar Almelo gereden en toen via de N35 richting Zwolle gegaan. |
|
Quote:
Thanx! Het was inderdaad weer net zo succesvol als vorig jaar :) Op naar de derde editie! |
Quote:
ja leuk, ik zet hem vast in de agenda.... eh.... heb je al een datum :) :) :) |
Quote:
iets zeggen is 1 maar het ook doen is 2 en dan heel snel hier op het forum plaatsen!!!! |
Quote:
De derde zondag van april ;) Leuke kick-off voor het meetingseizoen, dus zullen we begin 2006 wel onder de aandacht brengen! Nu eerst op naar de BIG meets :) |
Quote:
Nou zo leuk zal die wel niet zijn!!!! "hey kijk eens" KLIK! Dan trek je echt zo'n droopy gezicht! :( |
Quote:
Ik niet, dat weet je :p :rolleyes: |
Quote:
Ow, dacht dat dat zo hoorde... :p :biggrin: Leuk dat ik veel bekenden even heb gezien, vooral Kevin en Linnie (ik reed met hen en René-ik rij-als-een-gek mee...) en Bien en Bob, Ook mooi dat ik Alain heb gevonden, vanwege mijn inlaatbuizen, BEDANKT! en Gert bedankt dat het zo geregeld kon worden. Verder wil ik graag mijn ouders bedanken, want zonder hun hulp en geloof in mij....BLABLABLA :D :D :D |
Quote:
Niet best :biggrin: Quote:
Nog erger dan niet best :rolleyes: |
Quote:
Heeey Koeliejoelie! Waar was jij nou dan? :D |
Quote:
Dat was nog het ergst van alles :mad: |
Quote:
Nicht da? :eek: |
Quote:
Ben ik de hele zondagmiddag pislink om geweest :frown: |
Quote:
Je hebt ook echt wat gemist...Vandaar dat het zo gezellig was! :p :D |
Quote:
nee joh, jij kan rijden :p |
Quote:
Hahaha en bedankt :p |
Quote:
Ik rij niet op 2 wielen door IEDERE bocht, GEK! :rolleyes: |
Quote:
:biggrin: Sorry man...Echt jammer dat je er niet was! |
Quote:
LOL:D |
Quote:
Zie je wel, het is wel een lieve jongen ;) :p |
Quote:
DUH :cool: :tongue: :D |
Quote:
Haha, weer zo'n domme quote voor je sig :D |
Quote:
En bedankt....BTW, in Airmere kom ik ook! (met bientje.... :biggrin: ) |
Quote:
Nou vooruit dan maar... :p |
Quote:
Nou nou, wat een enthousiasme.... ;) |
Volgend jaar maar eens kijken of het nog wat grootser aangepakt kan worden, sponsortje zoeken, wat meer PR enzo... Maar dat zal dan 16 april 2006 zijn! In elk geval dit jaar weer genoten, en er valt nog heel veel meer te genieten dit jaar op andere meetings, stervensdruk!
|
Maare, wie was dat nou met die bruine jetta 4 deurs?
|
|
![]() COOL mijn slammed spijlbus is ook gespot! :D |
Zelf genomen zeker? :p
|
niet eens! :D
|
Quote:
;) |
All times are GMT +1. The time now is 08:11. |