![]() |
Staat toch heel goed,mooie kleur.
|
Netjes Nigel, wielen staan hem goed.
|
Quote:
Bedankt Jan, maar hij moet echt zakken :D Komende week eens een setje spoorverbreders monteren van 15mm op de achteras aangezien ze achter wat te ver naar binnen staan... |
Dat is godnondejuu een mooie werkplaats.. haha, wielen staan hem vet, ik hoop ook dat die nog ff zakt.
Anders zetten we hem binnenkort gewoon weer ff op het werk neer knallen we die andere lagers ertussen, het zal wel goed komen. 5 bruggen en wij liggen op de grond hahaha.. lang leve het verlagen. Haha.. |
ik vind hem goeehoed op die paarse wielen :thumbup:
|
lachen zo,nazakken deed mijne toen ook,dus komt wel goed.
|
sow dat ziet er goed uit :D
zag je polo gister staan bij ronnie opt werk |
wat een grappig ding
|
Netjes hoor
|
Staat niet gek hoor Nigel. ;)
|
One of a kind Polo zo !!! Knap gedaan Nigel
|
Die Polo's komen nou eenmaal niet erg laag te liggen met een vaste set....
Bij mijn oude Polo had ik -85mm veren van FK en verlagende toplagers die nog ongeveer 10 a 15mm verlaagden, en toen lag ie eindelijk een beetje fatsoenlijk laag. Maar dan heb je dat je stuurkogels tegen je chassis aan gaan lopen raggen, en dus een hele terminale kloenk te horen krijgt elke keer als je over een hobbeltje gaat ;) Schroefset is the way to go als je nog een end lager wil :cool: |
Bedankt voor de leuke reacties :thumbup:
Quote:
Een vaste set blijft inderdaad behelpen, aangezien dit toch maar een 'temporary daily' is ga ik geen 500 euro uitgeven aan een schroefset. Komt in de toekomst wel als ik het circuit ermee op ga :) Ik wacht even wat de set nog na zakt, anders komen er andere toplagers in. Als het aan gaat lopen dan ga ik gewoon notchen :D |
Waar blijven die foto's Nigel van die kist met spoorverbreders erop..
|
Staat wel cool zo :thumbup: keer wat anders! en kom op met die foto's!!!!
|
Foto's met de spoorverbreders moet ik nog maken :D
|
Jonge jonge jonge..
|
en dan spreekt Ronnie ook meteen voor de rest van t forum :tongue:
|
Quote:
Notchen gaat dan niet werken, dat had ik ook gedaan omdat ik dacht dat alleen de stangen aanliepen, maar het waren echt de kogels op de pitmanarmen die tegen m'n chassis aan bonkten :D |
Quote:
Graag gedaan :thumbup: |
Hier dan een foto met 15mm spacers aan elke kant :)
Nu staan de wielen ongeveer gelijk in de kassen voor en achter... ![]() |
Dat ziet er beter uit als die voor wat lager ligt gaan we een keertje ff foto's maken hé kerel.
|
Hoe is het met dit project ?
|
Quote:
Hij hobbelt nog vrolijk rond :D Verder is er vrij weinig aan gebeurd... |
Gister eens even een andere kachelweerstand geplaats omdat hij het alleen op standje 3 deed... Nu doet hij het weer naar behoren.
![]() Ook nog een grappige sticker gescoord ![]() En nog een in nieuwstaat verkerende G40 logo voor in de grille (ja hij is vies :) ) ![]() Omdat eerst de bedoeling was dat de wagen gerollerd zou worden had ik de tankklepje gebruikt als probeersel. Daarna wilde ik hem niet meer rollen en heb ik er carbon-folie overheen gedaan... Dat was ook niks dus heb ik nog een tankklepje weten te vinden in originele genesis lak :D ![]() En een totaalplaatje ![]() |
blijft leuk met die wielen eronder. en poets die auto eens een keer ;)
|
Nice !
|
Quote:
Met die krassen en deuken gaat je de zin van het poetsen snel over :D |
vanmorgen in stein rond half 5 gespot aan de rotonde (ik reed in me golf V naar me werk)
ergggg netjes en je velgen springen er echt uit zeer mooi mvg brian |
Quote:
Dat klopt ik was ook opweg naar mijn werk, ik heb jouw mk5 ook gespot. Dik ding :thumbup: |
Wat een werktijden hebben jullie !!
|
Afgelopen week een chip geplaatst icm een 70mm poullie, hij loopt een stuk netter nu.
![]() Gelijk ook maar even olie en filters vervangen dan kan hij er weer even tegen aan :D Op verzoek het ding ook maar eens gewassen :cool: ![]() ![]() |
Hoeveel bar drukt de lader nu ? En wat vindt je van de prestatie's nu ?
|
dat ziet er weer super uit. En die krassen en deuken zijn zo niet te zien :thumbup: :thumbup: :D
|
@ Ralph: Geen idee :D Ik heb de drukmeter nog steeds niet ingebouwd, maar hij loopt leuk genoeg om een sprintje van 40 tot 120 km/h te doen met een panamera 4S hehe. Wel wil ik tzt naar een 65mm poellie toe.
@ Dave: Als je foto's maakt vanuit de juiste hoeken valt het idd mee :thumbup: |
toch blijft het wel een erg gaaf karretje om te zien met die wieltjes!
|
Quote:
Thanks John, ergens heb ik er eigenlijk best wel plezier aan :D |
Quote:
Altijd leuk een sprintje trekken... Zeker met deze setup. Vanaf de revisie van mijn lader en 68mm poulie is het plezier van het karretje alleen maar groter geworden ! :D |
Quote:
Het rijdt leuk, alleen moet ik mijn riem/poellie setup gaan veranderen want nu heb ik slip boven de 4000rpm. Dus heb nu niet het volle vermogen... Vandaag wel even voor wat versteviging gezorgd :D Ik heb voor en achter alu veerpootbruggen geplaatst... ![]() ![]() Eens kijken hoe het bochtenwerk nu geworden is ;) |
Gister een pakketje binnengekregen met een poellie set icm een 5pk riem.
Gelijk een 68mm poellie erbij gepakt want ik reed nu met een 70mm. Resultaat: geen slip meer en hij trekt als een malle :D ![]() Zondag ook even naar Genk geweest. Ze hebben mijn deukenbak ook op de foto gezet :D Hij staat alleen een beetje erg hoog achter aangezien hij schuin op de stoep staat... ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 01:09. |