![]() |
Quote:
die bedoel ik ook mijn blok kwam uit een type 2 en heb het blok dus omgebout |
Quote:
Je mag m altijd langsbrengen! Dan kan ik kijken of ik er wat mee kan. ik heb dus zo'n subframe: ![]() |
Vanavond de voorstoel weer in elkaar gezet, die is weer als nieuw en lekker stevig :thumbup:
![]() ![]() Sorry voor de crappy ipad pics :screwy: |
Vandaag een hitteschild voor de tunnel gescoord en meteen maar gemonteerd :thumbup:
Tevens zit de achteras weer onder de auto en zit de remkrachtverdeler weer in mekaar. Het subframe hangt ook weer onder de auto echter is de draad van 1 van de ophangpunten beschadigd :mad: Daar moet dus eerst een tap doorheen. Bij thuiskomst stond er nog een tas met goodies op me te wachten :thumbup: |
Quote:
mischien zit er wat bij wat je kan gebruiken zat ook nog een dynamo steun van type 2 bij en een bak ;) steun |
Zal eens kijken, komt vast van pas, thnx!
Jammer dat ik er niet was, hadden we ff kunnen bijpraten. |
Quote:
binnenkort es even :thumbup: |
Vandaag weer even lekker bezig geweest!
Subframe hangt er weer onder en de auto staat weer op zijn pootjes. Ben nu bezig om de wielbakken klaar te maken. Verder nog een golf 3 110pk tdi met airco abs etc erbij gekocht! De 90pk tdi komt binnenkort in de verkoop! |
Vandaag weer even bezig geweest :thumbup:
Wielbak kaal: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En in de hammerite: ![]() ![]() |
Vandaag de golf 3 110pk opgehaald.
Wanneer de brug weer vrij is wordt deze eerst gedemonteerd. |
daar word het motor inbouwen een stuk makkelijker van dacht ik :thumbup:
komt wel goed daar heb ik wel in de gaten, goed bezig Douwe :thumbup: |
Het inbouwe zal niet veel verschil zijn denk ik.
Vond ook nog een mooie radiateur op de stoep, waar die nu weer vandaan komt... Het regent onderdelen hier :screwy: :D |
Quote:
en vergeet niet je krikkapjes ook nog heb juist je volledige topic gelezen en moet zeggen :thumbup: dat wil ik ook nog allemaal doen |
Thnx Sinan,
De krikkapjes zijn inderdaad ook binnen. Er is nu nog een kabelboom voor de mistlampen onderweg! Volgens mij heb ik dan alles compleet. Komend weekend de golf 3 strippen en begin maken met de motor pas te maken in de golf 2. |
Quote:
kijk maareven als je er wat mee kunt ... ik hoor het wel ;) |
Komt goed :thumbup:
|
Vandaag het hart uit de golf 3 gehaald, deze ligt nu klaar voor de golf 2.
Morgen de rest van de verkoopbare onderdelen er af halen en dan kan de rest de oudijzerbak in :thumbup: |
de stuurstangen loshalen van het stuurhuis is dat een beetje makkelijk of?
|
En nog vorderingen Douwe??? ;)
|
Quote:
Dat stelt niets voor, hoesjes loshalen en dan kun je ze zo losdraaien. Let wel dat ik het stuurhuis mooi op de werkbank had liggen, onder de auto zal het iets lastiger gaan. |
thnx.
subframe enz alles hangt los, is enkel stuurstangen loshalen en die van een golf2 op het stuurhuis van de 3 zetten. kom er goed bij iig :) |
Afgelopen zaterdag diverse kleine dingen gedaan waaronder de hoofdsteunframes uit de golf 3 pasgemaakt in de golf 2 achterbank :thumbup:
Dat paste natuurlijk weer eens niet 123 :mad: De frames iets aangepast en vastgelast op het frame van de achterbank, toen aan de onderkant nog een dunne hoekstrip gelast. ![]() ![]() Vanavond de boel weel inelkaar gezet, de plastic geleiders pasten ook voor geen meter en ook deze moesten worden aangepast. Maar alles zit weer in elkaar en ik ben er tevreden mee :thumbup: Het eindresultaat: ![]() ![]() En ja de bank is smerig :cool: In de toekomst nog een paar blauwe hoofdsteunen zoeken... Sorry voor de crappy ipad pics :screwy: |
Vandaag is het huwelijk voltrokken :thumbup:
![]() ![]() ![]() Spatbord incl G60 randen even gepast: ![]() Me myself and i :D ![]() |
gaat mooi douwe ,eerst de motorruimte ook nog in de kleur? :D
|
Eerst alles pas maken, blok eruit en dan in de kleur.
|
Quote:
:thumbup: |
Ja de bus is weer uit de stalling, Marjan had m woensdag mee d8 ik.
|
Quote:
ze reed dan volgens mij rond 10 uur s'morgens van wouterswoude in de richting van de westereen, leuk ding :cool: |
Ziet er goed uit Douwe :thumbup:
|
Gaat lekker zo!
|
staat ook al lekker laag :thumbup:
|
Vandaag nog een paar delen op de kop weten te tikken:
Centrale vergrendeling Fischer cd box Speakerkapjes in de deuren |
even troch beune don rint er wol dizze wieke ..hahah
succes er mei .. vrgr gooigolf |
Haha dat gaat m niet worden Gooi.
|
Quote:
hahahah oke ach rustig blijfen douwe .. heb die van mij nu ook klaar .. loopt als vergif .. ben nu met een golf 1 bezig met een ahu .die wil ik eigenlijk van daag lopnd hebben iedergeval proberen , maar ik zie wel schiet aardig op dus komt goed .. succes ermee . :thumbup: |
Vanmiddag het el.gaspedaal klaargemaakt en de rembekrachtiger zit op z'n plek. Ook nog wat onderdelen gescoord :thumbup:
Rembekrachtiger GTD tellerklok met toerenteller Setje electrische ramen. |
Kleine fotoupdate tussendoor.
De middenconsole ![]() |
Afgelopen weekend weer even aan de hobby geweest.
De dieseltank van de golf 3 hangt nu onder de golf 2, past perfect :thumbup: Het blok is weer uit de auto en de motorruimte is spuitklaar. Verder nog de pedalenbox afgelast en de schakelaars voor het koppelingpedaal en rempedaal pasgemaakt. Ook zat er nog een rotte plek bij de rechter wielbak achter, bekende golf 2 kwaal, t stelde niet veel voor maar ik heb toch naar snel de slijptol er ingezet, dan is er geen weg terug meer :D Nieuw stuk plaatwerk zit er al weer in en is afgewerkt :thumbup: |
gaat mooi douwe ,voor vag fryslan klaar zeker :D
|
Dan zittie hopelijk in de verf, denk niet dat de auto dan al mee kan...
Verder nog een paar onderdelen weten te vinden: El. spiegels. In hoogte verstelbare koplampen. Nu nog een andere intercooler zien te vinden, een met de aansluitingen op 1 kant. Heb een transporter T5 intercooler maar deze gaat vrijwel zeker niet passen ism een grill met verstralers. |
All times are GMT +1. The time now is 16:52. |