![]() |
Ik heb 2 setjes vrij door afhakende kopers, dus voor de geïnteresseerden heb ik nog camber shims. :thumbup:
|
kheb je een pbtje terug gestuurd :thumbup: word asap geregeld
|
Klopt! Komt goed John!
|
Uppert
|
hoe ver ga je ongeveer met 1 shim er tussen heb je daar een foto van?
|
Je gaat 1.5graad maximaal.
Dit is 1.5graad met een 6.5J wiel. Op een breder wiel valt het meer op! ![]() |
Quote:
:D Klopt Roel, dit is 7.5x16 30mm spacers en 1.5 graad camber ![]() :thumbup: |
Ik had de mijne besteld, en betaald, zijn deze al verzonden?
Mvg jelke |
Stijn; ziet er ruig uit! Vooral toen ik laatst achter je reed.
Jelle: je hebt een PM! |
4 sets vrij wegens mensen die ineens niets meer laten weten!
|
Nog 1 set!!
|
Goed ontvangen :thumbup:
|
indd hier ook netjes afgeleverd :thumbup:
|
Mooi om te horen! Op dit moment heb ik er geen meer. Mochten er mensen toch geïnteresseerd zijn wil ik overwegen om er weer enkele te laten komen..
|
alvast 1 intressen :)
|
me 2
|
me 2
|
hier ook
|
Ik heb wel interesse in 1 setje!!
|
nog een voordeel voor mensen die met verlaging en te grote wielen rijden zal die minder gauw aanlopen omdat de velg naar binnen staat
|
Ik wil ook wel een setje als je weer gaat bestellen. :thumbup:
|
iemand een foto met een 15 x 8.5 op een golf 2 en camber op 1.5?
|
Foto's doen inderdaad wonderen dus heb je cambershims aangeschaft en gemonteerd plaats foto's zou super handig zijn
|
Inderdaad, ik heb vaker gezegd tegen mensen die wat gekocht hadden om foto's te maken en naar mij te sturen, of hier in het topic te zetten. Maar helaas bijna niets gekregen.
Als ik +- 7 setjes kan verkopen laat ik een partij komen. Dus stuur een PM mocht er interesse zijn! |
Ik heb ook intresse ;)
|
Ik heb een partij besteld. Met wat geluk heb ik ze over +-3 weken binnen. Als het zover is laat ik het weten hier! Ik houd jullie op de hoogte!
Grtz Roel |
Als mensen nog interesse hebben, stuur me even een PB!
|
Nog mensen met interesse?
|
Ik zou graag wat voorbeelden willen zien van verschillende maten. Weet nu niet precies hoeveel graden ik moet pakken?
|
Hoi Erik,
Je kunt ze eenmaal instellen tot maximaal 1,5graad. 1,5 graad is zoals op de Jetta die ergens in deze thread staat en de Golf. Mvg Roel |
Ik heb nog 5 setjes over voor de liefhebbers!
|
Ik heb de shims binnen. Dus ze liggen binnen 3 dagen op de deurmat. Ik heb nog enkele setjes. :thumbup:
|
Heb ze ontvangen, netjes verpakt en snel verzonden.
IK ben blond. IK wil 1,5 graden. Welk nummer moet ik nou op het pijltje zetten ? GOlf 3 |
PM/ e-mail terug gestuurd!
|
Quote:
Super bedankt voor de extra info. Van de week er maar onder zetten. Dan staat hij er zondag weer stoer bij. Thanks |
mensen plaats foto's als je de shims hebt geplaatst ben gewoon benieuwd ho het staat
|
Ga ik doen.
Ik ga ze er van de week onder doen. Heb de auto net al weer verlaagd. Groetjes |
ik heb ze er onder.
was een fluitje van een cent. vind het er super uitzien. voor ![]() na ![]() |
Hee zijn er nog setjes??
En euh past het nou ook op een golf vr6 achteras??? |
Mensen die zon setje willen hebben......
Even een pb sturen naar de topic starter!! Dan besteld hij weer bij genoeg animo!! Groetjes en dus een up!! |
All times are GMT +1. The time now is 06:41. |