![]() |
Vandaag het laatste boutje van de golf 3 afgedraaid,
Ook even omgerold om de uitlaat er makkelijk af te krijgen:P Hier de foto's :D ![]() ![]() |
Heb al mijn intercooler buizen ingebouwd en gepolijst.
Nog geen foto's van omdat ik een LG optimus 2xspeed heb gekocht (mobieltje) Maar ik heb de cdrom nogsteeds niet geinstalleerd, te weinig tijd voor.:P Edit: Heb even via de mail van mn mobiel de foto's gestuurd naar mn laptop. Hier zijn ze;) Ik moet nog 3 bochtjes lassen.;) ![]() ![]() ![]() |
wat voor buizen heb je gebruikt? en waar krijg je die?
|
netjes!
|
Rvs, van pa zijn werk;)
Akkermans techniek. En rvs lasbochtjes. Kost alsnog best wat geld, maar is altijd nog goedkoper als samco siliconen rubbers:P |
Ziet er inderdaad geweldig uit moet ik zeggen die buizen.
|
Dankje:D
|
Iemand enig idee wat voor soort plastic een bumper is??
PTE of PET of weetikveel wat voor soorten je allemaal hebt.. Ik kan het nergens in de bumper terug vinden.. Ga nl. mijn luchtinlaat in mijn bumper omhoog richten op de IC. Maar moet wel dezelfde soort plastic hebben om het te kunnen plasticlassen. ;) |
Heb nog het een en ander aan mijn bumper gedaan,
Bij de luchtinlaat van de bumper maak ik een baan omhoog zodat deze lucht richting de intercooler gaat. Heb de Siliconen IC slangen binnen en heb al 1 kant van de buizen af gelast. Moet nog 1 RVS lasbochtje hebben, binnenkort ff bestellen. Heb voor mijn motor kap (TDI kap) beugels gemaakt. En ben begonnen met het repareren van de velgen. Op 2 velgen zat veel schade, op de andere 2 bijna niet. Ben vandaag bezig geweest met verfafbijt om de lak van mijn harten af te halen, Het hart van de velgen word gepolijst, de velgrand word LB5R net als auto. Iedereen altijd maar met de gepolijste randen, ik ga het een keer andersom doen Kijken of het staat. |
Velgen zover mogenlijk kaal gemaakt, wat een ***werk voor velgen die ik er maar max 1 jaar onder ga hebben..
Zo even foto's uploaden. Achterklep is gecleand en in de grondlak:D Ziet er super uit! Heb ook mijn draagarmen helemaal roestvrij gemaakt en weer opnieuw in de lak gezet. Probeer ff gauw via mail mn foto's door te sturen en dan hier posten;) Morgen weer naar school.. En over precies 1 week hoop ik mijn rijbewijs te hebben:D ;) Edit: Had nog een vraagje. Heeft iemand ervaring met powerflex draagarmrubbers?? Bij de beschrijving staat dat de grootste flens naar de afgeronde kant moet zitten, maar er zit dus echt geen afgeronde kant aan.. En ze passen volgensmij met heel veel druk pas, dat gaat ook nog ff kloten worden denk:P Zie hier beschrijving: ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gave kleur! Benieuwd naar het eind resultaat!
|
Deze ook weer even als nieuw gemaakt (kap los gehaald en gespoten)
Motortje apart gespoten en de Fan schoon gemaakt. ![]() ![]() Elec raamschakelaars ingebouwd:D ![]() Turbodruk meter ingebouwd, Het lijkt bijna of het origineel al zo is:P (let niet op het laatste restje kit onderin het bakje, dat is weggehaald) ![]() |
Vandaag de hele dag bezig geweest om een ruitenwisservloeistof reservoir
te maken (want die originele ziet eruit als ..... en neemt veel te veel plek in) Ik heb er met 2 tutjes een benzine slang tussen gezet, zodat je ook gelijk kunt zien hoeveel vloeistof er nog in het reservoir zit. Simpel maar goed!:P ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, het werkt.. :D
Hah, nee netjes gedaan hoor;)! |
Net mijn rijbewijs gehaald :D !
|
Quote:
Gefeliciteerd! |
Gefeliciteerd :thumbup:
|
Dankje;)
|
best geinig zo'n tankje.
ik wil ze bij mij eigenlijk onder de zij-schermen wegwerken. |
heb je de helel subframe van de golf3 onder de 2 gezet ? is dat zo plug and play?
gebruik je ook de draagarmen van de3 of? |
Quote:
Ooohh, zo doen ze dat bij die supercleane golfjes??:P waar heel de motorruimte alleen nog maar een motor zit:P |
Quote:
Subframe golf 3, kleine aanpassing voor 2 extra punten waar hij nog vast moet. Draagarmen van de 2, anders kunnen ze hem nooit meer goed uitlijnen en blijven je banden scheef afslijten. En aandrijfstangen golf 2. ;) |
Nou niet per see zo, maar dat was mijn idee van hoe ik het bij mij wil 'oplossen'.
|
hoeheb je het dan gedaan met stuurbekrachtiging enz?
en welke aandrijfassen hebben we het over ? |
Van de golf 2 zoals ik al noemde;)
Stuurbekrachtiging zat op het subframe van de golf 3gemonteerd en heb ik laten zitten wel de stuurstangen van de golf 2 weer pakken. ;) |
okey.
dan weten we dat ook alweer, thnx man :) |
![]() Nieuwe velgen gekocht:D 7j 15" Velgranden zijn vrijwel onbeschadigd behalve 1, die laat ik even afdraaien. Dan alle randen polijsten. ;) |
fake splits,maar wel een grappig modelletje.beter dan lenso's iig;)
|
Klopt, maar vond ze wel mooi. En inderdaad beter als lenso's:P
|
Ik ben begonnen met alle plastic nep boutjes uit te boren en m8 schroefdraad tappen.
Hierin draai ik RVS gepolijste inbus boutjes. Hier zie je 1 RVS en de rest is plastic. ![]() ![]() Ook aan het krabben geweest om alle dreunmatten los te krijgen ( om straks de roestplekjes te stralen ) ![]() |
Heb een busje 2 componenten lak laten maken en mijn gezandstraalde klauwen en trommels gespoten.
Heb ook nieuwe achterwiellagertjes. ![]() ![]() |
Gave wielen! Ik had ze in 18" onder mijn Golf 4...inderdaad stukken beter dan Lenso`s :D Vond ze wel loodzwaar...zijn die van jou dat ook?
|
Nee valt mee eigenlijk?
Mijn 16" 7.5 J waren wel wat zwaarder. Ben er wel blij mee:) |
om al die teerzooi los te krijgen kan je het beste droogijs gebruiken.
en wat voor IC heb je gebruikt? |
droogijs?
|
|
zie link: lid die het al gebruikt heeft
http://www.vwforum.nl/even-voorstel...?hilit=droogijs |
Vet, maarja. nu ben ik al bijna klaar.
Maar ik kan nergens op de site vinden wat dat spul kost? Lijkt me vet om een keer ergens anders voor te gebruiken:) hahah Het trouwens een VW crafter intercooler gebruikt, ik zou als ik jou was een Sprinter intercooler pakken. Crafter is K*t om alles aan te passen.. |
weet ook niet hoeveel het kost maar het is echt ideaal spul om dat teer los te krijgen.
Hmm crafter is dus teveel gezeik, sprinte ICs zijn best prijzig tegenwoordig even naar alternatieven zoeken dan. Hoe ver ben je met je project ? |
All times are GMT +1. The time now is 07:48. |