![]() |
Quote:
Hey Jens, Ik had idd die spindels beter zelf kunnen gieten want het is idd meer dan een jaar geleden dat ik deze besteld had... :rolleyes: Maarre, hoe loopt het met jouw projecten dan gast? |
ben sinds vd week bezig met een dagelijks polo-tje 2f ipv de corrado, nog niet fotowaardig haha. en binnen een paar weken komt een vette harley van een kennis voor wat serieuse customizing!
Verder nog niet veel bijzonders op aircooled gebied. |
Vandaag weer een stapje verder, veel tekst is hier niet voor nodig...
De verf is hier nog nat, als deze droog is dan glimt het niet zo heftig meer als dat het nu doet! :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:thumbup: :wee: Goed bezig joh...........
|
Quote:
Tnx, misschien ga ik de Midwintermeet toch halen! :thumbup: |
leuk ding!
|
Heel erg leuke T2. Daar heb je al aardig wat werk aan gehad.
Heb je die kleur gerold of gespoten? Ziet er goed uit zo. |
Super gewoon hoe je deze t2 aanpakt.
Motor in deze zal ook wel voor verwarde blikken zorgen aan stoplichten. ;) Kleur is leuk , op eerste foto heeft die blauwe lijn wel iets vind ik ( tape), mss overwegen om dun contrast lijntje te plaatsen? Komt je dak ook in bruin? Welke kleur komt bovenkant? Zwart staat mooi tov het bruine. |
Nice!!!
|
niks meer aan doen zo lampen erin en laadbak en gaan
heeft wel wat zo al dat stof erop |
super vet !!! mooi project
|
Quote:
Gerold! ;) |
Quote:
Tnx, ik doe er helemaal niks meer aan... Contrast lijntje staat idd niet gek, maar past niet echt bij het geheel hoe ik het voor ogen heb... Ik zit er sterk over te denken om weer met een schuurpapiertje aan de gang te gaan om het bruin weer mat te zetten om zo de oude verweerde look weer terug te krijgen... Het glimt net ff te veel naar mijn zin... |
Quote:
Ik zeg het niet vaak, maar Amen... :thumbup: Ga maar weer een beetje slijpen en de schuur aanvegen om al dat stof op mijn busje weer te krijgen! :D |
enorm mooi project,
het werk loont precies (h5) |
damn, ziet er goed uit met dat kleurtje zo.
beter als dat zwart. ben echt benieuwd naar t eindresultaat. ga zo door, hulde :D :D :D |
Vanavond nog een beetje aan de bus geklust, lampen weer gemonteerd
![]() Nieuwe rode achterlicht lenzen ![]() ![]() Gelukkig is het bruin toch uiteindelijk niet zo glimmend geworden, het is redelijk mat opgedroogd :) ![]() ![]() ![]() Straks weer verder! :D |
Ziet er ercht leuk uit, niet zo spik en span!
Leuk bezig Luchtpomper .. |
Vandaag toch nog wat aan het busje gedaan, alleen niet zo heel veel... :(
De benzinetank is nu eindelijk weer aangesloten met de buitenlucht! Ik heb een stukje RVS 55mm gebruikt en een stukje slang gekocht bij Volksrepairs die officieel gebruikt wordt voor spijlbusjes. Voor een T2B Doka is het sowieso behelpen, er zijn lang niet zoveel onderdelen voor te krijgen als dan voor een camper... ![]() ![]() Ook heb ik een olie-adapter ring gemonteerd, met daarin een oliedruk en olietemperatuur meter. ![]() Nog even een RVS uitlaatje gemaakt, echt stil zal de bus niet worden... Ik heb bewust een lange en een korte flens gemaakt, de boxer roffel willen we wel graag blijven horen! Het gat voor de lambda zit hier nog niet in, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt ![]() ![]() |
Komt die uitlaat in het zicht? Want vind het echt japstyle racing die uitlaat. Past niet echt bij de rest van de looks!
|
Dat zijn die Aziatische invloeden hè... :D
|
Dacht ik ook net toen ik hem poste. Maar dan toch vind ik het geen mooie uitlaat op een t2:P
|
als ik zo de lengte bekijk,zal het eindstukje het enige zijn dat je te zien krijgt achter de bumper.ik kan me ook haast niet voorstellen dat dat ding een mijl uit gaat steken danwel giga in het zicht hangt.
|
zo, ik heb al eventjes niet gekeken op dit topic maar je gaat echt als een trein zeg! het wordt echt een hele vette bus!
|
Dat is toch geen uitlaat man, Lake pipes, DO IT ;-)
![]() |
brrr,tis geen scania v8......;)
|
dat is gewoon een loze buis/sidebar met uiteinde in uitlaat look? K bedoel de motor ligt achterin en deze uitlaat begint vooraan.
Je ziet zelfs gewoon waar de voorkant van de buis stopt. Wel een vette bus overigens! |
Quote:
:D :D :D :D Ja, idd!!!! De bedoeling is wel dat enkel het tipje van de japperdepap uitlaat onder de achterbumper blijft. Mocht het te opvallend zijn dan spuit ik deze zwart met hittebestendige lak. ;) |
Quote:
Helemaal mee eens! @Jens we blijven prutsen,he! Moet geen 13 in een dozijn busje worden, daar zijn er immers genoeg van! :thumbup: Ps. Ik heb nu eindelijk het stukje tupperware van mijn dak gesloopt! |
eindelijk te tupperware weg :thumbup:
|
Met het opbouwen van een project zit je heel vaak met dillema's...
Ik ook dus :rolleyes: Aangezien er nu toch wel een aardig torretje achterin ligt met bijna 3x zoveel trappelende paardjes dan origineel, ga je nadenken... Wat wil je nu, een redelijk goede handling of toch het zgn. winkelwagentje met een versmalde vooras en hele kleine smalle bandjes zodat je heeeeel laag kan. Wel nu, ik heb zelf een Golf V TSI en deze heeft 17inch wielen. Kon het niet laten en toch maar even 'passen'. Let op, mijn vooras is 10 cm versmald en de 17inch wielen hebben steek 112, ET50 en zijn 7.5 J. De banden die eromheen liggen zijn 225/45/17 Conti's. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook nog maar even de achterkant afgemaakt ![]() En toen de 17inch velg verhuist van de voorzijde naar de achterzijde. Het verbaasde mij dat het past, ik had eigenlijk verwacht dat met een ET50 de velg aan zou lopen tegen de veerplaat. Niet dus! :) Kijk eens wat een ruimte ![]() En nog een paar plaatjes van de achteras ![]() ![]() PLEK ZAT!!!!!! ![]() ![]() Ik vind het super staan op de doka, ik zit nu echt serieus te twijfelen of ik wel echt super, super laag wilt gaan en dat kan eigenlijk niet met 17inchers... Ik wilde eigenlijk deze 15inch set gaan monteren in combinatie met super platte en smalle 15 inch voorbanden zodat de bus echt op straat ligt Na vandaag en de bus gezien te hebben met de 17inchers lijkt mij het wel leuk om het GTI-gehalte op pijl te houden door deze velgen ![]() Ik denk dat de GTI velgen ook heel mooi gaan staan icm het zwart (velg en bovenkant doka) en de gepolijste (velg en bumpers, koplampen en handgrepen van de doka) velgen. Ik twijfel nog een beetje en ik zou graag jullie mening willen weten! Tnx! |
In jouw geval maakt het niet uit welke velgen je eronder knupt............als het maar "out of the box" is vind ik het al Super......... :thumbup:
die vanonder je Golf V staan heel netjes....... |
ik zou gaan voor die gti-rims,maar wel met een platter bandje...
|
Weet het eerlijk gezegd nog niet, met die 17" kan ik lang niet zo laag dan met 15" maar aangezien het dokaatje verre van standaard is...
Lastig,lastig,lastig :dunno: Heb toch nog wat gedaan, alhoewel niet veel... Eerst de uitlaat maar eens gemonteerd ![]() Toen de radiateur ![]() ![]() Kastje geopend ![]() Kastje gesloten ![]() ![]() |
Uitlaat is een echte No Go! Sorry, maar ik zou gewoon gaan voor zo'n mooie dikke bocht vanaf die demper ergens naar de zijkant zoals je ook wel eens bij kevers ziet, maar niet dit nee geen gezicht.
Past misschien wel bij de motor maar zeer zeker niet bij de wagen, en kwa velgen zou ik ook zeker geen Golf V velgen plaatsen maar lekker iets van de tijd van toen. Voor de rest diep diep respect! Gr Ronnie |
Vind het pijpje zo nog wel meevallen eigenlijk. :thumbup:
|
ik ook,en wat betreft de velgen,ik denk niet dat je heel blij word als je deze bus uberplat gaat leggen.dan had je net zo goed een 25pk er in kunnen duwen.
|
Eens met de Pul, daar ga je spijt van krijgen. Bij deze motor hoort handeling en dus bijpassende remmen.. en dat gaat je niet lukken op kleine velgjes. Lees het topic van Area51 maar eens. dat ding stopt ook op een dubbeltje en ziet er toch geweldig uit.
|
Quote:
Dank je en het is een forum he, dus je mag een mening geven.. :thumbup: |
Quote:
Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en je heb gelijk, 17 inch gaat het worden. Wel aan de voorzijde met wat platter en smaller profiel dan hier gemonteerd! Tnx! ;) |
All times are GMT +1. The time now is 23:26. |