Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   John's Variejantje (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=76445)

rickGT 07-05-2011 09:38

ik vond hem met doppen leuker ;-)

patjetta 07-05-2011 12:05

Ik vond hem met de porsche leuker.
Waarom moest je nou zo hard remmen van de week?
Leide iemand je af? :tongue:

vdWal. 07-05-2011 12:22

der ging der vrolijk 1 zonder knipperlicht en met maar 1 remlicht zowat stilstaan
om vervoglens toch maar af te slaan die parkeerplaats op bij het prinsebos :screwy:

patjetta 07-05-2011 14:11

Oke lekker slim van die mensen.
Ik hoorde ineens dat je zo hard remde ik dacht als dat maar goed gaat.

vdWal. 07-05-2011 14:13

dat dacht ik ook even ja! gelukkig is het bij 2 grote strepen op het wegdek gebleven..
schatte de situatie ook wel iets verkeerd in want had geen flauw idee dat ze aan het remmen was

vdWal. 10-05-2011 13:14

vandaag is even een beginnetje gemaakt aan de voorpanelen van de golf :thumbup:

aangezien ik nu toch een weekje vrij ben maar is een beginnetje gemaakt het definitieve wisselen doe ik pas als ik de G60 weer terug heb.. heb graag 1 auto gewoon rijdend ;)

ik moest er toch is aan gaan beginne de winter heeft aardig zijn sporen achter gelaten vandaag viel het gat toen ik er mee aan de gang ging dan ook letterlijk in :rolleyes:

staat er aan beide zijde nu zo bij..

update zal wel weer volgen :D

jettaracing 10-05-2011 18:04

Zo , die waren ook al goed gaar ja :eek: , t is ook een kwaal van de Mk3 natuurlijk .
Ik heb bij allebei Mk3 van mij ook al een reparatie eraan uitgevoerd (heb alleen de onderzijde toen vervangen) .
Maar daar knapt de auto straks wel een stuk vanop , want verder is jou variant erg netjes , en straks dus helemaal roestvrij !

Tip , kijk ook even hoe je kokerbalk/dorpel is thv de voorschermen , deze was bij mij namelijk ook iets aangetast , kun je die ook gelijk behandelen ;)

vdWal. 11-05-2011 08:36

thnx!

heb indd al even een snelle blik geworpen en is wel licht aangetast ook indd..
dus hier besteed ik zeker even mn tijd aan! panelen liggen nog bij oma maar zal er deze week niet meer aan beginnen..

goede vriend is gister betrokke geraakt bij een flink auto ongeluk ik kwam nog geen 10 sec later aan en toen was het al gebeurd.. meer info zet ik wel even in het topic van de G60

Vains 11-05-2011 11:13

Dat vind ik zo'n groot nadeel aan een golf 3, je weet echt nooit wat je tegenkomt onder de spatbordranden :(

vdWal. 21-05-2011 23:58

gelukkig valt het allemaal erg mee,
moet enkelt nog ff die 2 boute onderaan los hale dan de boel ff netjes make is niet echt door geslage ofzo..

vandaag weer ff bezig gweest auto staat er nu zo bij:

variejantje 22-05-2011 10:07

Zo eindelijk krijgt hij zijn nieuwe spatborden, het zal hem goed doen..

Je was toch helemaal wild van corvette velgen?? er staat nu een mooi 16 inch setje te koop, zelfde kleurcombi als de C2's incl adapters, denk dat dat wel wijs zal staan, check adv. op o.a vw forum.

vdWal. 22-05-2011 10:42

zal hem zeker goed doen raymond,

en heb de velgen zien staan ja! maar door een aantal zaken in gaan zien dat er zoveel meer is als auto's..
ben het dan ook allemaal op een wat lager pitje aan het gooie ik deed opslot niets anders meer dan met auto's bezig zijn.. de station zal ik gewoon netjes blijven houde maar niet veel meer als dat.

De planne met de G60 gaan nog wel gebeure maar hoeven niet zoals ik graag wilde volgend seizoen gebeurt te zijn ben wel verknocht aan corvette's maar je moet iets te dromen houde :thumbup:

kan je btw je inbox even legen? :D

Vains 22-05-2011 11:13

Quote:
Originally Posted by vdWal.
zal hem zeker goed doen raymond,

en heb de velgen zien staan ja! maar door een aantal zaken in gaan zien dat er zoveel meer is als auto's..
ben het dan ook allemaal op een wat lager pitje aan het gooie ik deed opslot niets anders meer dan met auto's bezig zijn.. de station zal ik gewoon netjes blijven houde maar niet veel meer als dat.

De planne met de G60 gaan nog wel gebeure maar hoeven niet zoals ik graag wilde volgend seizoen gebeurt te zijn ben wel verknocht aan corvette's maar je moet iets te dromen houde :thumbup:

kan je btw je inbox even legen? :D

Er is inderdaad meer dan auto's :thumbup:
Je pakt de wagen netjes aan...

vdWal. 22-05-2011 20:46

er is indd meer dan auto's blij dat ik dat ook weer zie :D

thnx igg.. en ik moest nu wel had het al lang genoeg uit gestelt :tongue:
de panelen lagen bij me oma op zolder en nu het huis te koop staat moest ik er toch maar eens aan beginnen

variejantje 22-05-2011 20:50

Hey John PM back, al kreeg ik wederom een foutmelding...Ik hoor wel of je hem hebt ontvangen.

O ja het adres staat toch ook nog in de papieren van de auto? :D

vdWal. 22-05-2011 21:04

heb niets ontvangen :tongue: maar zal de papieren er eens op na slaan

vdWal. 23-05-2011 19:52

weer een paar stappen gemaakt..

eerst omvormer

toen tectyl enkelt het eerste laagje op de foto staan heb er een aantal gedaan..

en de panelen zitte er aan beide zijde weer op en toen die ook nog eens ingespote op de rande etc met tectyl

woensdag weer verder bumpertje dan terug plaatsen kan ik er alvast igg weer in gaan rijde en dan is het enkelt als ik er weer tijd voor heb de wielkuipen en lijsten op monteren :thumbup:

vdWal. 02-06-2011 15:45

zo is alweer ff geleden,
rij alweer wat dagen in de auto maar vandaag toch ff tijd gemaakt om de kuipen en lijsten etc weer terug te plaatsen :thumbup:

@ Variantje, kan je je inbox ff leggen :rolleyes:

het adres dat ik hier op de facturen heb komt niet overeen met waar ik de auto heb opgehaald wil de spullen niet naar het verkeerde adres sturen :thumbup:

T!m 05-06-2011 20:12

Netjes hoor. Zo kan de wagen er weer een tijd tegen aan.

vdWal. 06-06-2011 21:23

thnx, kan er indd weer even tege aan..

nog even een betere foto en een shopje met de sebring velgen ;)

Vains 06-06-2011 21:36

Sebrings gaan wel lekker staan :thumbup:

vdWal. 07-06-2011 05:55

Thnx. :thumbup:

vind het zelf ook wel geslaagd! eens zien of ze er nog onder komen dit seizoen of ze dan al klaar zijn,
volgend seizoen zowieso de C2's er weer onder ;)

vdWal. 23-06-2011 19:30

maatje van me wilden even m'n lip passen dus geruild met zijn Vr6 lip,
staat niet slecht maar vind mn eige lipje toch better dat schraapt een stuk minder :tongue:

M.I.V. Design. 23-06-2011 19:50

vdWal, bekende naam hahaha :p
Leuke bak man!
Mist enkel propere velgjes en wat meer lownes :D

vdWal. 23-06-2011 19:58

indd een bekende naam ;)

kijk eens op pg1, zo zal die er volgend seizoen wel weer bij staan de Porsche's zitte atm onder de 16vG60 :thumbup:

M.I.V. Design. 23-06-2011 19:59

Komt dik man ;)

vdWal. 12-07-2011 21:45

weer eens even een updateje op deze :)

auto afgelope maandag weer eens spik en span gemaakt was al een flinke tijd geleden.. helaas wel een crappy gsm fototje :tongue:

straks in mn vakantie de sebring velgen een vers kleurtje geven (zilver)
paar banden bestellen zodat de sebring velgen tijdelijk even onder de station kunnen tot de winter

als de G60 weer richting schorsing gaat zo rond september gaan we nog weer is wat aan de station doen,
zo wil ik eens kijken of ik iets aan het dak kan doen de blokjes die op het dak hebben gezeten hebben zijn plekken goed achtergelaten en dat begint me te irriteren

ook ga ik eens achter een CV aan dan want die pinnetjes omhoog en omlaag te moeten doen voor je bijrijders vind ik maar klote :D
verder US bekerhouders in de middenconsole plaatsen
en mischien eens opzoek naar een stuur met rode stukken om het interieur af te maken maar die heb ik het liefst vers bekleed.
dan gaan we zowieso weer richting winter dus zullen de doppen weer terug erop komen :tongue: en dan zien we wel even verder nog :thumbup:

ik hoop deze naast de 16vG60 op mivw te tonen met de sebring velgen maar we kijken wel hoe dat uitpakt anders gewon nog op de bbsen

vdWal. 19-07-2011 15:37

staal van de station zwart zal netter ogen door de wieldoppen heen een stuk beter als grijs met roest ;)

Neill_s 19-07-2011 16:59

CV heb ik compleet voor je, mijn variant gaat in onderdelen weg. Stuur maar een pb als je interesse hebt.

Grz Niels

vdWal. 19-07-2011 17:29

wat voor CV is het niels?

want alles aan pompjes etc zit er in het is enkelt het verwijdere en plaatse van een nieuw kastje zit nu storing in

vdWal. 21-07-2011 15:32

Velgjes zijn klaar:

US Cupholder is bestelt en de afspraak voor de CV is gemaakt :thumbup:

Neill_s 21-07-2011 15:47

Sorry, had je reply niet gelezen. Ik heb een compleet systeem in de auto die gesloopt wordt en nog een krat met onderdelen. Misschien zit daar het kastje wel bij. Ik zal een even kijken indien nodig.

vdWal. 21-07-2011 15:52

bedankt voor de moeite niels, maar het is al geregeld :thumbup:

sanderz 21-07-2011 20:46

Quote:
Velgjes zijn klaar:

US Cupholder is bestelt en de afspraak voor de CV is gemaakt :thumbup:

nice, waar heb je die bekerhouder besteld??

vdWal. 21-07-2011 21:10

hier sander, ben vandaag even er mee bezig gweest :thumbup:

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=73863

sanderz 21-07-2011 21:13

Quote:
hier sander, ben vandaag even er mee bezig gweest :thumbup:

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=73863

ja ik had het net gezien, ik ga morgen gelijk naar de dealer om te bestellen :thumbup:

vdWal. 22-07-2011 14:55

vandaag gehaalt en gelijk maar geplaatst echt een klusje van een kwartiertje a 20 minuutjes

eerst afgetekend gaatje geboord met de dremel rondom een stuk weggevreesd en hij paste eigenlijk gelijk :cool:
daarna heb ik hem ff vast gekit paar kilo gewichtjes erin en klaar :thumbup:

nu enkelt grondig stofzuigen de plastic frummeltjes zitte overal beter volgende keer direct een stofzuiger er naast houden

jettaracing 22-07-2011 14:58

Netjes !

rickGT 22-07-2011 15:10

ik vind het de meest nutte loze update maar wel een hele leuke :thumbup:

vdWal. 29-07-2011 13:54

Vind het een heel nuttige update, had regelmatig een blikkie die ik geen plaats kon geven :D

Gister in de station CV in laten bouwen, moet nog wel even bijrijdersdeur open halen zit een dood punt oid in het slotmechaniek.. gaat heel zwaar met de sleutel en dan klikt die ineens door gaat zo zwaar dat het pompje hem niet open of dicht krijgt..

maar goed gister ook de sebring velgen gemonteerd vandaag de auto gewassen beetje gepoets en is de pad op gegaan voor wat foto's

gaat steeds iets beter met de canon, had voor mn verjaardag een polarisatie filter gehad wat is dat leuk zeg :thumbup:

velgen zullen tot minimaal na mivw blijven zitten op de station daarna snel het staal er weer erop en de sebrings onder de G60 :D

All times are GMT +1. The time now is 00:26.