![]() |
|
audio zit erin en klinkt super
en gisteren nog contact gehad met de bekleder. interieur kon er heen en wordt binnenkort klaar gemaakt. vandaag nog een aantal delen besteld voor de stoelen om ze helemaal tip top in orde te krijgen en van de week nog wat stof bestellen. hoe het gaat worden zien jullie wel als het klaar is (hopelijk eind van de maand) :D |
|
zo.zo.weer een hoop onderdelen.
is er nog wat voor mij bij!!!!! of niet....... :cry: |
Quote:
nee edwin, tis allemaal voor de recaro stoelen :tongue: |
Jammer :limey: :limey: :limey: :limey:
|
Staat idd leuk dat G60 staal onder een Jetta 1 :D
![]() Dit was het setje van Mischa :tongue: |
|
die velgen staan em echt lekker
|
MEER FOTO's....
|
Quote:
Kan ik trouwens zo naar de dealer hier in Delft gaan en 1 zo'n velg bestellen? Zou mooi zijn om m'n setje weer compleet te maken, want ik heb er 1 goed krom gereden :mad: |
|
ziet er goed uit, zal erg mooi staan in de jetta.
|
en er is weer een update op komst
ik heb een 1.6 TD motor gevonden, compleet met golf 1 er om heen :D (met behulp van willemsgti) motor is al gereviseerd, en als het goed is wordt hij eind van de week gehaald kunnen we binnenkort beginnen met het ombouwen van de jetta |
en gaat het door met de golf?
|
Quote:
wordt als het goed is morgen of overmorgen gehaald ;) vandaag ook nog even bezig geweest met de stoel frames alles uit elkaar gehaald, schoongemaakt, gespoten en weer in elkaar gezet. morgen alles nog even invetten en dan is het alleen nog wachten op de stoelen. vullingen zijn nog steeds niet binnen vanuit duitsland :mad: |
hat de vullingen maar bij ...... ..... opgehaald.
dan hat je ze nu al. |
Quote:
is niet meer nodig, heb ze vanmiddag binnen gekregen ook komt de golf td vandaag aan, dus de motor vanavond maar even testen |
|
Quote:
Nee, niet meer. |
zonde zeg. zeker via VW classic parts?
Webshop ofzo? |
Quote:
is niet meer nieuwe als set te koop. Ook niet via VW classic parts. Zoeken,als je ze nieuwe wild hebben. 2e hans is er wel te vinden. Op marktplaats stond laatst een nieuwe setje voor 200 Euro. |
wacht ff, 2 meijer voor plastic kapjes?
|
as week wordt het interieur af gemaakt :D
heb gister de vullingen binnen gekregen en alle stof is klaar voor montage. nu alleen nog even wachten of 2 kabeltjes voor het vooroverklappen (komen maandag of dinsdag binnen). achterbank zit trouwens al in de jetta vandaag nog even de TD motor bekeken en even mee gereden. ondanks dat het een eco TD is rijd hij lekker pittig dit is hem ![]() zit nu een cabrio bak achter, deze zal plaats maken voor een 4S bak die ik nog heb liggen (incl nieuwe koppelingsplaten). dus nog genoeg te doen de komende tijd :D |
|
|
is voor jetta 1 zie ebay 250761879744
|
Quote:
zet hem in je golf 1. is ook SUPER. :thumbup: |
Quote:
dat gaat niet gebeuren :shake: heel misschien ooit een originele CY gtd motor in de golf :rolleyes: |
het klaar maken van het interieur heeft weer vertraging opgelopen :mad:
de vullingen die ik binnengekregen heb blijken van een handmatig bediende recaro interieur te zijn en niet voor een elektrisch verstelbare interieur die ik heb. deze passen dus niet ook bij het demonteren van 2 van de 3 rugleuningen er achter gekomen dat 2 helemaal uitgescheurd zijn. 1 valt niet meer te redden en andere kunne we eerst weer 2 avonden aan werken om die weer redelijk te krijgen. had van recaro wel een beetje kwaliteit verwacht :rolleyes: en niet datalle punt lassen uit scheuren gelukken kunnen we as week wel beginnen aan de ombouw van de motor :cool: |
ik zoek nu dus met spoed goede wangen voor het zitvlak van elektrisch in hoogte verstelbare recaro stoelen
hoofdzaak 1 wang voor de instap van de bijrijder (1 rechter wang dus) |
Quote:
je weet wel wie ze kan hebben he.. bel hem maar. |
|
|
|
|
|
owh........kun je die velgen nog gewoon nieuw krijgen? :eek:
|
Quote:
staan op ebay te koop : Artikelnummer: 110640431729 is nog 4 dagen. |