![]() |
Ik kom ook maar eens een kijkje nemen, mn eerste vw meeting :redface:
|
ben druk bezig met mijn golf voor morgen
|
wij rijden rond half negen hier weg dus zullen er lekker optijd zijn!!
|
ook morgen aanwezig de hoofdsteunen zitten
in het achterbankje en de blindering is weg en nog een beetje plak werk vericht dus idereen tot morgen wordt een top meeting :thumbup: |
half 9 pas :tongue: wij om half 8 we moeten namelijk onze spulletjes nog uitpakken, voor in de stand. tot morge jongens!!
|
De auto vandaag ook klaar gemaakt voor morgen :D
|
Kom net uit de schuur :D ,net nog even een auto klaargemaakt voor morgen :eek:
Wij gaan morgen ook die kant op met zo'n 5 auto's , wilde graag met de witte jetta ,maar die is nog niet klaar voor dit seizoen ! Zou op zich wel mooi zijn , want hoogeveen was voor mij de 1e meeting waar ik ooit m'n 1e beker kreeg ! Maar de zwarte variant is er ook weer klaar voor dit jaar , dus dan mag die mee deze keer (is ook geen straf hoor :tongue: ) Tot morgen ! |
Vanmiddag alvast de auto gewassen, dan hoef ik hem morgenvroeg alleen maar even af te spuiten. Want met die paasvuren hier ligt er morgenvroeg meestal een hoop as/stof op de auto. Dus morgen alleen even afspuiten rond 8.00 uur en dan samen met mijn zusje haar zwarte scirocco die kant op.
|
Quote:
da's mooi op tijd ja.:wow: hou je ff een plekje vrij voor me Edwin,ik vertrek nl ietsje later....is nog erg gezellig hier :cheers: ;) :D zie/spreek je morgen :thumbup: |
Present, morgen alleen de buitenkant nog ff een sopje geven (kan daar gelukkig om de hoek) en dan zijn we dr weer klaar voor.
Tot morgen allemaal! |
mij jetta is er ook bij
hoe laat morgen bij tiltrans alberto ? |
Quote:
Parkeer ff dubbel dan, dan pas ik dr ook nog tussen :D Tis hier ook gezellig :cheers: :D |
Quote:
Poeh .........dan mut ik wel heel dubbel parkeren......met zo'n brede/dikke Rallye...... :wow: :D zal m'n best doen kerel.... ;) oant moarn! :thumbup: |
We hebbene er in in
|
Quote:
we doen ons best!! :thumbup: ik zal nog even de bbs'jes poetsen en dan die kant maar op! :D |
Quote:
Nog niet wakker Miquel ?? Of teveel genuttigt gisteren :D |
Goeiesmorgens
|
idd goeie smorgens nog ff en ik rol ook die kant op!
|
moge ..
|
:thumbup:
Quote:
|
Quote:
ben jij niet aan het poetsen ? |
Quote:
Ik wel ,maar heb t laptopje mee in de schuur haha :D Oant sa ! |
Quote:
:D Edwin dan ook zeker :D machtig . |