![]() |
Quote:
This is my cup of tea! |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() Nog een paar foto's die ik tussen diverse vakantiefoto's tegen kwam !! @Maarten: Ligt het aan mij of zijn de foto's niet zichtbaar ??? |
ik kan ze ook niet zien, is alleen bij zijn foto's in ieder topic waar hij post
|
Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar het werd volgens mij niet echt gewaardeerd dat ik veel plaatjes plaatste (correct me if i'm wrong), op het dikke VI topic dan...
Edit: Ik zie dat er nu heel veel plaatjes zijn 'weggehaald', hoe komt/kan dit? |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Van mij mag je gerust doorgaan met foto's plaatsen. :thumbup: |
Oke thanks. Ik vind het alleen wel raar dat heel veel plaatjes op 1 moment ineens weg zijn. Moet ik dan misschien m'n plaatjes op een andere manier posten?
![]() |
Anders kun je ze hier in het album uploaden, dan zijn ze altijd zichtbaar !!
Maar wel blijven posten kerel !! |
Natuurlijk! Vind het alleen zonde.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
wij hebben niets weggehaald maarten je link zal wel niet kloppen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Dik !
|
Quote:
Is dit een survival pakket? :D Lekker zeg.. |
![]() |
Quote:
zonde..... koop dan gewoon een 944. |
![]() |
Quote:
ik ga er gemakshalve vanuit, dat je niet weet dat dit 944 'Carrera' is, dus origineel zo... |
Deze kom ik weleens tegen hier in Amsterdam! :D
![]() |
Quote:
wist idd niet dat dit origineel was.... maar vind op google afbeeldingen ook alleen 924 carrera die er zo uit zien,lijkt me dus ook erg stug dat ze eeen 924 body als basis gebruiken voor een 944 carrera,aangezien de 944 van zichzelf al zo breed is en deze creatie niet echt uitblinkt in schoonheid. buiten dit alles om,het is bloedlelijk. |
993 GT2R...
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 918 RSR 767pk 10.0300RPM ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dikke turbo ingang op de achterklep van die 918 of een buisventilatortje voor de 100 watt audiosonic versterker ?
:D |
Ok ik ben om, hybride's zijn dik! Ook super prestaties voor een elektromotor, vandaar ook waarschijnlijk die ventilator ;)
En het geluid dat het apparaat maakt liegt er ook niet om :eek: |
![]() |
Die ventilator is een link naar het verleden. Al die oude racers hadden ook daar doe koeler zitten voor de 12 cilinder boxerblokken.
|
![]() ![]() |
![]() |
Net toch een dikke Porsche gespot! Een echte 993 Turbo S! Erg gaaf :D
![]() ![]() |
Lol, gister al een exclusieve Porsche gespot. Vandaag gewoon weer eentje! :D
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 08:12. |