![]() |
![]() ff snel met de telefoon , vanmiddag nog naar Lammert van der Meulen om de auto even perfect uit te lijnen dan maak ik wel ff goeie foto's :D |
Ruig!
|
Staat niet verkeerd Alberto , al nieuwe bandjes erom?
|
Zakken!
En een golf gti front erin! |
vind het wiel te groot op deze manier!
en geen golf front erin...jetta front in een jetta is de shit:D |
Quote:
:screwy: Quote:
jup splinter nieuwe dunlop rubbers :D Quote:
is ook wat te groot bedoeling is porsche 16 inch , maar dat komt nog wel eerst zo maar even :thumbup: |
Vanmorgen de jetta irl gezien.
Velgjes staan hem heel goed. :thumbup: |
Geen Rallye-frontjes meer liggen? :D
|
Het is je weer gelukt Alberto, 't lijkt zo eenvoudig om van een eenvoudige Jetta een dikke ride te maken..............maar is dat het ook??? ;)
|
Ik dacht al , ik had deze wielencombi al eens gezien , die auto heb jij zelfs nog gehad Alberto ;)
![]() ![]() :cool: |
ik vind het super,niks meer aan doen:thumbup:
|
Quote:
jup , dat plaatje was het voorbeeld ook :D maar 17 inch is met 205 40 rubber te groot met 195 40 word het al stuk beter maar die is ff een winter set up , wil toch de porsche wielen ff proberen :D denk toch dat dat wel leuk zal staan , op die kleur . Quote:
geen idee , doe gewoon wat ik denk dat leuk is Quote:
lampen wel , frontje niet :D |
zo vandaag de uitlaat vervangen door 1 van een diesel , dikker , geen tussen demper
, ze heeft nu het geluid die bij de auto klopt van middag de voor bumper demonteren om de mistlampen er in te zetten :thumbup: |
Quote:
Had de Pul niet nog eentje liggen? Losse grille met logo, zonder lampen en slotplaat... |
Quote:
slotplaat moet ik er dan ook nog bij hebben ;) grille is niet het probleem :thumbup: |
Quote:
He bekende velgen :D . Die 17 inch RC heb ik hier in de garage liggen te wachten tot ze een keer opgeknapt worden samen met een setje 16 inch BBS RC :D . Ontopic : Ik vind de velgen wel mooi staan Alberto alleen moet hij dan of voor nog een beetje zakken of achter een beetje omhoog lijkt zo net of hij in de kont hangt |
Lijkt zo Erwin, hij staat nu al behoorlijk voor over
|
mooi bezig alberto !
|
ziet er goed uit
|
dikke bak, grote velgen staan altijd beter onder een auto. mooi wielkastvullend. Gelukkig zijn er dus nog mensen die geen extra kleine wielen plaatsen om de auto nog lager te leggen. (wat dus gewoon niet uitziet naar mijn mening)
dit is echt een nette jetta. Al mis ik nog een golf 2 gti frontje erin, maar als ik er zelf een had zou ie ongeveer zo worden ;) |
Quote:
En toch zijn ze er onderweg :D ...ze staat op de 16 inch Porsche wielen :D na een lange winter , moest ik vanmiddag even zien hoe het zou staan :sly: denk dat de winter nu wel voorbij zal zijn toch :cool: morgen foto's :thumbup: |
ben benieuwd:thumbup:
de porsche's van de bluemotion golf? |
bij deze , laat de zomer maar komen :D |
hmm, vond die anderen beter staan. Maar ze zijn iig wielkastvullend ;)
wat voor maat velgen en banden zit er nu op? vind wel dat ze errug ver naar buiten staan. Beetje minder had ook gemogen. psst: je bijrijdersdeur hangt een beetje. Ff bijstellen en de lijn van je auto loopt netjes door. Bij mij ist precies de andere kant op, (heb dan wel een polo, maar een lijn die niet doorloopt is niet netjes) |
Nou, dit staat iig een stuk beter.. ook als op die blauwe Golf, deze breedtes ogen veel natuurlijker bij dikke bumpers.
|
ik weet het van de deur , staat nog op de lijst om te gaan doen
, net zo als een zwart vloer kleed kwa wielen zit er nu 8J voor en 9J achter om meer naar binnen kan niet , dan wil ze niet meer rijden zit nu 2mm tussen de schroef set en de velg achter :D |
8 en 9, pff nee dan snap ik de looks :P
mja je blijft altijd klussen, dat maakt t leuk (en soms wat minder leuk als je nog meer gebreken tegen komt) |
OMFG!
Superdikke look, zo. Past idd mooi bij de dikke bumpers. |
En wanneer gaat de 16 ventieler erin...?? Ziet er keurig uit Alberto.
|
Quote:
die komt hier niet in Lars maar in de grijze ;) |
holy crap alberto,you did it again:thumbup:
|
Quote:
Aha, moet toch eens leren luisteren.... :redface: |
Hele mooie Jetta.
Dikke wielen. ! |
Heel mooi,
Jammer van die WOB logo,s ;) |
Heel mooi Alberto, is een heel andere auto geworden met deze wielen.
|
zeer nette verbetering zo staan super die velge, persoonlijk alleen nog een mooi eind dempertje en het is af
|
Quote:
doe ik eens een keer geen WOB logo ...is het weer niet goed :cool: |
:d
|
Erg netjes alberto, staat er kreas voor zo :thumbup:
|
Super mooie jetta geworden!
|
All times are GMT +1. The time now is 14:59. |