![]() |
sportec :thumbup: super velgjes!
mvg Mike |
Thanks voor de reacties.
Vandaag weer flink bezig geweest met de S6. Lak was wel aan een opfrisbeurt toe. Eerst met klei bezig geweest, want er zaten veel zwarte puntjes over de hele auto (teer etc). Daarna gepolijst met de nieuwe poetsmachine (Hamach RH20E) en een lichte compound van 3M. Uiteindelijk nog een laagje was erover van het alom bekende Meguiars. Resultaat is wel goed geslaagd :thumbup: ![]() ![]() ![]() |
mooi hoor
|
Keurige sloep zo.....!!!
|
en die banden !!!!!! wat een stoer profiel hebben die toch!
|
Woest profiel op die Vredestein's idd :D
Maandag de Elfstedentocht fietsen (240km). Ik ben er helemaal klaar voor :cool: ![]() Thule dakdragers icm fietsdragers voor een mooie prijs via marktplaats gekocht :thumbup: |
hele nette auto man!
|
serieus mooie auto dit zeg!!
|
:thumbup:
|
Quote:
Hadden eigenlijk 2 linker en 2 rechterbanden moeten zijn. Lijk tnu net of rechterkant verkeerd om zit. Mooie wagen zo. :thumbup: |
Zelfs de stijl van de fiets past bij de auto ! mooi Plaatje Lieuwe !
|
zoooo die velgen staan hem goed!!!! mooie wagen hoor
|
Dikke fiets... :tongue:
|
Dat ziet er heel goed uit!
|
Ziet er top uit :thumbup:
|
Quote:
Dat zag ik laatst ook al, dacht zal wel aan mij liggen. Daarom ook niks over gemeld. Blijft een gruwlijke dikke bak. |
Heel mooi, die Sportec`s onder de S6 :)
|
Volgens mij zaterdag nog gespot
Net voor dokkum. Zag er netjes uit |
super dikke bak geworden lieuwe :eek: :thumbup:
|
Thanks mannen :thumbup:
Gisteren nieuwe camera gekocht (Nikon D5000), dus gelijk maar even wat testen/prutsen :) ![]() ![]() Schroefset wordt in de komende 4 weken gerealiseerd. Dan kan de auto eindelijk eens goed naar beneden :D |
goed man... binnenkort eens een korte meet?
|
S6 fotoshoot lijkt me wel een leuk idee :thumbup:
|
Paar weken terug nog wat velgjes gekocht :tongue:
![]() 9,5x19 et30 wordt wel krap zeg :rolleyes: Vooral achter past het niet lekker .. ook niet vreemd met 255/35 banden. Zit nog te twijfelen of ik ze ga verkopen of een plattere/smallere band erop icm negatief camber achter :D |
Staat super onder de auto, zou toch proberen een oplossing te vinden.
Erg dikke auto in ieder geval! |
de maten zouden moeten passen.... maar te koop zag ik? rs2 ofzo in het vizier?
|
Te Koop...???
|
ik zeg... lars...een 6 bak erin en gaan
|
Quote:
:D |
|
Heb de auto idd even op marktplaats gehad. Met het idee van; voor een goede prijs kan die wel weg :) Auto is nog steeds in mijn bezit. Gisteren een goedkope daily erbij gekocht. Ben nu niet zo afhankelijk van de S6, dus is het geen drama als de auto eens een weekje stil staat. Vorige week tot de ontdekking gekomen dat het stuurhuis lek is. Gelukkig is er een bedrijf in Duitsland die ze voor een netjes bedrag reviseert. Druk accumulator van de remmerij is ook kapoet. En het koelsysteem moet ik nog iets aanpassen na vervanging van de kachelradiateur.
En wie weet komt die 6 bak er ook nog wel ;) ![]() ![]() ![]() |
Wat een mooie boot Lieuwe......
|
|
S6 is verkocht/ingeruild op een S3 sinds gisteravond. Ben blij met de nieuwe aanwinst :rock:
Misschien is de S3 wel bekend bij enkele mensen hier. Heb de auto gekocht van Hugo uit Hallum. Gechipt en voorzien van een Forge DV bij JD Engineering. En er is een Sachs sportkoppeling + drukgroep gemonteerd. Vanaf 2800tpm is het feest :D Alles voelt een stuk sportiever en directer aan in vergelijking met de S6. Geen automaat meer gelukkig, maar een fijne 6 bak :thumbup: ![]() ![]() ![]() Zijn wat kleine puntjes die wat aandacht vereisen, maar over het algemeen gezien is de auto in topstaat. Komen iig andere wielen op (dit zijn imitatie wielen). Heb al een set FK adapters uit Duitsland gehaald (5x100=>5x112) om de wielkeuze wat groter te maken. Kan wel een nieuwe topic maken voor deze wagen als mensen dat leuk vinden :) |
Achter in de kofferbak (bij de originele sub) zit btw een ronde stekker met vrij veel puntjes. Is dit voorbereiding voor een cd-wisselaar?
Heb nu alleen een cassette deck .. oldskool :rolleyes: |
nette auto Lieuwe!
pas wel op met dit weer :) |
ziet er ook weer erg lekker uit! maak idd maar een nieuw topic aan voor de vorderingen of ga gewoon lekker hier verder ;)
|
Wow, superbak!
|
leuk speeltje, setje andere wielen en iets zakken en hij is af!!
|
Dat van die stekker klopt volgens mij wel, maar is hij echt rood of roze?
Zo'n S3 is inderdaad een fijne auto. |
Stekker rood of roze ? Die is gewoon grijs of zwart oid :)
Iemand nog goeie tips mbt een schroefset? Die APX sets zien er wel goed uit en wat pricing betreft heel netjes. Of toch gaan voor een bilstein/h&r/weitec/fk/kw/eibach/intrax? Veels teveel keus :D |
All times are GMT +1. The time now is 10:02. |