![]() |
Quote:
thnx man!! heb toevallig vandaag staal gevonden :D dus bandjes eraf van de Audi's en dan op het staal kneupen! :thumbup: Ik bel je binnenkort wel even ok!! :thumbup: |
Audi's zijn verkocht en worden morgen opgehaald!! :redface:
Dus ga ik nu rustig aan opzoek naar andere maar mezelf kennende duurt dat niet lang!!! :D |
leuke golf alweer!
|
Quote:
we gaan gewoon door P.A.!! :D |
al enig idee wat je wil?
grtjs |
Quote:
nee nog niet! :thumbup: ben al wel aan het zoeken, maar heb tijd zat dus het komt vast goed!! :thumbup: |
Mensen, vandaag een nieuw setje wielen gekocht ondanks dat we de winter ingaan, iig iets 3 deligs. Volgende week zaterdag ophalen!! :thumbup:
Ik zeg nog niks iig!! :screwy: |
Kleine voorproefje!!! :D :D
![]() :tongue: |
zou echt niet weten wat voor wielen dat nu weer zijn :D :D
|
Quote:
nee, dit is idd een moeilijke Niels!! :D |
JIL Velgen! :eek:
|
Quote:
Sorry maar......JIL?????? :confused: :redface: :redface: Snap hem niet!! :redface: |
Schmidt Revolutie :)
Dik hoor kerel ;) |
Quote:
Thnx Tim!!! :thumbup: |
Quote:
:D :thumbup: volksforum classic http://www.volksforum.com/forum/sho...6&highlight=JIL |
Quote:
:D :tongue: Nu weet ik wat je bedoeld!! :D |
:postpics:
|
Niet meer te koop dan Salih?
|
Quote:
volgende week halen dus dan pas foto's he!! :D Ze komen er btw er nog niet onder, want er zitten totaal verkeerde banden onder!! ;) @ Misha: Och Mis, alles is te koop voor een juiste prijs!! ;) |
Quote:
Wat is een juiste prijs dan? :cool: |
Quote:
Tsja met of zonder de ML? ;) Zit nu 16'' staal op met nieuwe 165/40 16 banden op!! :thumbup: |
Quote:
;) |
Hier de foto's van de 16'' steelies, let niet op de ty-rips :lol: . Die kon er niet gauw vanaf halen,want het begon te regenen!! :rolleyes:
En ook de foto's zijn k*t, maar hier moet je het maar mee doen!! :D ![]() ![]() |
En hier de foto's van mijn laatste aanwinst, het gaat om 3d versie van de Modern-Lines. Zoals op de foto's gezien zijn ze SPLINTERNIEUW nog geen km mee gereden!! :thumbup:
Lag alleen wat stof op!! :D En om te zien dat ze echt splinternieuw zijn, heb ik foto's van de buitenkant en de binnenkant! ;) En nu nog de vraag of dat ze er volgend jaar op de blauwe zitten!!! :mrgreen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en wees niet bang voor al lood, wielen hebben er ECHT nooit op een auto's gezeten!! alleen liggen verstoffen boven bij de beste man!! :rolleyes: |
Dik hoor, alleen iets te hoge banden denk?
|
;)
Quote:
thnx man!! :thumbup: Banden staan al te koop, er komen totaal andere banden op!! :thumbup: |
tof man, idd die banden zou je wel eens kunnen vervangen :)
|
Quote:
thnx Stijn, ga er ook 165/45 omdoen. Staat lekker en kan er ook mee goed omlaag!! :cool: |
Nutteloos update........ nieuwe zwarte Schmidt doppen gekocht!! 8)
![]() :stick: |
Nice, mocht je van die 'chrome' af willen heb ik nog wel een adresje :)
|
Quote:
ha, als het goed is gaan die naar een oude bekende van jou!! :thumbup: Witte Golf met rode TH-Lines :cool: |
Mijn oude auto, nu van clubkameraad Robbie... maar dan zijn ze al terecht bij het adresje wat ik in gedachte had :)
|
Quote:
yep!! daar gaan ze heen! ;) |
Dikkkkke wielennnnnnn........ gaat goed staan.
|
Quote:
thnx Arjan, tsja kon goed geld beuren voor de Audi's dus dan is mijn keus snel gemaakt!! :thumbup: En daarbij kon ik de Schmidts echt voor een prikkie krijgen!! ;) |
Hopelijk dat het goedkomt, maar heb vandaag een nieuwe GTI gril besteld met een rode rand org. VW uiteraard!! :thumbup:
Plus nog nieuwe Hella verstralers en nieuwe Hella koplampen!!! Is wat anders dan een Rallye front! :D |
Even een nieuwe front gemonteerd, de gril koplampen en verstralers zijn allemaal splinternieuw en geen NAMAAK!!!! :thumbup:
Helaas alleen slechte foto's maar ja..... valt ook niet mee als het zo vroeg donker is!! :roll: ![]() ![]() |
Dat is mooi hoor,
Gr Ronnie |
Thnx 2 Randy :thumbup:
Het zijn BBS RS225 met een bol hart in de maat 7j en 8j en in 16'' 8) ![]() ![]() ![]() ![]() Nogmaal bedankt Randy!! ;) En nu opschieten met die k*twinter!! :D |
mooi hur
nu snel even monteren voor een footootje he :D |
All times are GMT +1. The time now is 21:35. |