![]() |
jongens zitten hier op een forum om elkaar tips en tricks te geven omtrent projecten en er gewoon gezellig over te praten, maar verandert aardig in een slagveld zo te zien :screwy:
laat me zelf er niet over uit want weet niet presies wat er gaande is maar opbouwende kritiek moet kunnen, maar iemand helemaal de grond in afzeiken is geen kunst, dus het lijkt mij als die mensen die zich daar verantwoordelijk voor voelen zich aanpassen het dan weer een stuk leerzamer word en gezelliger voor iedereen, Trouwens Henk heb je project van die caddy helemaal door gelezen en egt respect voor wat je er van heb gemaakt :thumbup: En ja weet het ik heb dislecsie voor de mensen die zich aan taal fouten gaan ergeren Gr jeroen |
Quote:
KLOPT !!! Zoek het woord L*L op in de Dikke Van Dale in je ziet bijna staan : synoniem voor modderator op het volksforum . . . ( @Martiepartie : het staat er niet echt . . . :D ) Het is de taak van de modderators om het grove werk te doen, de rest is een taak van alle gebruikers . . . wij zijn als gebruikers verplicht om ook zelf na te denken . . . maak je een fout dan geef je hem toe. Dan sta je ff voor joker . . . SO WHAT ?! Leef je daar een jaar korter van ?? Heb je 's avonds dan ineens geen zin meer in sex ?? Dacht het niet . . . het leven is soms al zwaar genoeg, maak dit forum dan ook tot een spirituele verlichtsplek waar we allemaal in liefde en licht samen naast elkaar kunnen leven . . . Over fouten gesproken : Het stukje wat Henk zojuist heeft gepost heeft hij ook naar mijn Inbox gestuurd. Ik heb hem een reactie gegeven met oa ik het waardeerde dat hij alsnog reageerde en hem toegezegd dit ook nog openlijk te uiten in dit Topic. Bijdeze dus gedaan . . . . Henk was me echter een stap en is zelfs zelf met zijn antwoord naar mij toe naar buiten getreden . . . ik kan niet anders zeggen dan RESCEPTA ( @ Martiepartie, ook dit staat er niet in . . . Ali G is de aanstichter daarvoor ) Ook ik moet dus hierbij mijn fout toe te geven . . . Henk reageert wel op een PB. Sorry, excuus, het spijt me . . . ik hoop de knakker echt een keer de hand te schudden, want alles is nu besproken, wat besproken kon worden . . . de lucht is geklaard, de zon schijnt buiten ( Rotterdam 12:41u ) ik hoor de kat een vogel uit de boom halen dus alles moet nu toch weer koek en ei zijn, vrede op aarde en bla, bla, bla . . . Kunnen we nu AUB verder gaan met dingen die er wel toe doen ?? Laten we bv geen kostbare typaanslagen meer verloren laten gaan in dit Topic, maar plaats ze liever in een van de mijne . . . VERKOCHT bijvoorbeeld bij een van mijn te koop staande auto's . . . of bij de Happichs . . . of bij de 16V motor . . of . . of . . of . . . :thumbup: |
Het aller mooiste vind ik nog dat we met zijn elkaar aan het bevestigen en quoten zijn in dit topic, en de raddraaiers posten niks...
(behorend bij groep 1 moest ik wel even glimlachen) ik ben toe aan nieuw topic waarin er een discussie tussen twee tegenpartijen wordt gevoerd. niet aan een opsomming van gelijke standpunten. :) |
Quote:
Je hebt iets gemist . . . ik behoorde bij groep 2 ( kritiek op H. Wassenaar ) en ben wel degelijk aan het posten geweest . . . Quote:
:goodpost: Ik stel voor om een topic te openen met te roepen dat auto's uit 1982 verplicht worden om voor een slooppremie in aanmerking te komen . . . :D PS : ligt het aan mij of wordt het alweer iets luchtiger in dit topic ?? Of komt het omdat er knuppels zijn die ECHT moeten werken voor hun geld ?? PS 2 : Dit is echt mijn laatste post in dit topic, 1982kameiX1 heeft echt gelijk, alles is al gezegd en uitgesproken en we beginnen nu met herhalen van herhalen . . . |
Helemaal mee eens en hoop dat het bij de meesten duidelijk is geworden hoe de situatie er momenteel bij staat,en ook voor de mensen die niet gereageerd hebben maar het topic wel hebben doorgelezen....!!!
Zowel de moderators als forumleden hebben hun zegje gedaan waarin duidelijke taal is gesproken.... :rolleyes: En Remco bedankt voor je serieuze duidelijke tekst en uitleg...... :thumbup: |
@ Rebo:
Ali G: R.E.S.T.E.C.P! Do ya even know wha it spellz? Dus geen RESCEPTA of iets in die gooi :shake: . Als je me probeert te verneuken, doe het dan goed ;) |
Hoop dat we er allemaal wat van geleert hebben ook jij Henk ;)
|
Quote:
Klopt zo spelde die het :D |
Quote:
start een poll. ik stem alvast tegen. barbaar :) |
Zo zijn we dan nu al onze frustraties kwijt het lijkt hier wel de 4e klas af en toe.
Nog ff en ik haal de meester op. Dacht dat we allemaal volwassen hier? |
Quote:
Ik wel Gerard...en ik hoop jij nu ook :rolleyes: |
Ik heb nog nooit volwassen.
|
|
Roggel jij die schuur?
P.s. al tijd gehad voor die Motorhaube? |
Quote:
Thats it. Goed idee :thumbup: |
Quote:
Whahahaha, ik ga kapot van het lachen.. vinden mijn collega's ook leuk... valt wel op zo, dat forummen.. whahahaha |
|
Quote:
Je lijkt Nostradamus wel met je voorspellingen,ik ben blij dat ook hij nooit gelijk had. Ook wat betreft je opmerking over weinig goeds over het volksforum dan denk ik toch echt dat die mensen het over het vwforum hadden. Michael |
Quote:
jij moet niet zoveel denken ;) |
Ik vind dat we gewoon iedere maand een lid weg mogen stemmen, waaraan we ons gemeenschappelijk irriteren.
Dus poll weg, leden wegstemmer daar. Eerste lid wil ik dan ook meteen opgeven: vw roadwarrior Vanwege o.a. dit soort slap gelul: Quote:
Ja, zegt idd wat over jouw kenissen. |
Quote:
hey vlugge gapie Bijdeze vanharte uitgenodigd om dat es bij mij te gaan doen . Je mag Gijs ook wel meenemem Stoelwinderspad 1 Twijzelerheide |
Zucht.. Had niet meer willen reageren, maar strekking is duidelijk en wat mij betreft afsluiten.
|
Quote:
Kijk en dat gebeurd er nu als jezelf geconfronteerd word met een opmerking die je zelf niet leuk vind :tongue: Alleen is het dan wel jammer om te lezen dat je precies zo reageert zoals iedereen hier waarschijnlijk al dacht:ALS EEN TOKKIE chapeau je bevestigt de regel :thumbup: Michael Ps je hoeft mij niet uit te nodigen want ik mag het land niet uit :D |
ja, nou is het wel klaar!
|
All times are GMT +1. The time now is 21:49. |