![]() |
Mooie mk2! Ben benieuwd als die helemaal klaar is.
Succes ermee :thumbup: |
updeet
vandaag me blok opgehaald, 2.8 met dis ontsteking :thumbup: ![]() eindelijke en fatsoenlijk blok, 8 kleppertje begin ik beetje zat te worden. dus wat zijn de plannen? blok strippen opnieuw spuiten complete kop revisie ketting revisie uiteraard alle pakkingen, keeringen, lagers en kettingen vervangen morgen nog effe ophalen: versnellingsbak startmotor pedalen setje incl hydro koppeling cilinders corrie radiator met dubbele koelfan nieuwe achteras golf 3 vr subframe kabel schakel mechaniek dus binnekort maar is beginnen :cool: |
:rock:
|
we zijn ondertussen rustig aan bezig, alles uitzoeken, spullen verzamelen enzo
meeste heb ik nu, pedalen set voor hydro koppeling kabelschakeling corrado radiator met dubbele fan versnellingsbak startmotor g60 stuurbekrachtiging golf3 subframe corrado voorbalk binnekort effe spul voor het blok bestellen, kettingen geleiders keeringen pakkingen klepstoters lagers alle bouten en moeren nieuw eerst het blok maar is begonnen het blok uitelkaar te halen en dat schiet al aardig op ![]() eerst de kop er maar eens afgehaald, komen nieuwe klepgeleiders en klepstoters in, kop word afgeperst en mocht het nodig zijn gevlakt, kleppen controleren, zonodig nieuw erin. dus dat ga ik denk over 2 weken maar is doen. verder ook spullen aan het verzamelen voor het onderstel nieuwe remmen voor nieuwe achteras nieuwe remmen achter nieuwe draagarmen nieuwe remdrukregelaar alles word gestraald en gespoten en daarna met pu rubbers gemonteerd complete onderkant word gespoten nieuwe schroefset zal van de week nog wel wat foto´s maken |
ja neef het word nou welis tijd dat we gaan beginnen want die van mij begint het nu ook wel nodig te hebben :P (tik tik tik tik ;) )
|
ja beginne gaan we zeker, maar wel met een schone auto, dus vandaag maar effe gewassen en wat plaatjes gemaakt :cool:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
meneer de fotograaf ;) ziet er goed uit pik :) wanneer ga je de mijne doen? :P eerst zo maar ff een paar biertjes gebruiken :)
|
echt een super 2! ziet er goed uit
|
dikke mk2, met de perfecte motor
en erg netjes. I Like It |
thnx allemaal, van de week verder met de vr meer updates dan
|
zo van de week alle aanbouwdelen, sensoren, steunen e.d van de motor afgehaald zodat hij zaterdag schoon kan worden gemaakt en kan worden gespoten.
injectoren en de drukrail liggen bij me neef, die ze effe ultrasoon voor me gaat reinigen (Y) ook effe tijd vrijmaken om de kop opnieuw op te bouwen, wel eerst effe afpersen en vlakken uiteraard ( mocht het nodig zijn ) zal vanavond even wat foto's uploaden |
en we zijn nog steeds druk bezig, ongeveer alle spullen verzameld nu, dus we kunnen bijna gaan bouwen.
vorig weekend eerst begonnen aan het nieuwe onderstel, wat die nieuwe frisse motor moet natuurlijk niet op een vies subframe komen te staan, dus vernieuwen we gelijk maar alles :cool: ![]() onderblok gespoten niet iedereen ze smaak, gelukkig ben ik er super tevreden mee ![]() tank beugels, achteras beugels, remleiding beugels en plaat voor de remdruk regelaar ![]() aanbouw delen voor de motor, niet alles op de foto ![]() :cool: heb alleen de achteras en de stabilisator stang op de foto, maar deze zien d'r net zo mooi uit :eek: overal komen uiteraard gelijk poly rubbers in, en sterkere motorsteunen |
Super! :thumbup:
|
Ziet er allemaal super netjes uit! Mooie plannen en nette mk2! Ik vind de kleur van je blok echt vet, ben benieuwd wat het eindresultaat is:D Succes verder!
|
KEURIG....!!!
Rood is eigenlijk wel vet... |
Super project, dit wordt serieus goed aangepakt :thumbup:
Straks nog die fijne 6 cilinder erin en hij is helemaal perfect :) |
echt een super auto en ben er stiekem jaloers op, hoop dat de mijne net zo mooi is na zijn respray etc,
verder word het met het blok ook weer gewoon super aangepakt :thumbup: |
Ziet er strak uit! Je pakt het ook goed aan zie ik :thumbup:
|
Goed bezig!!
|
heel netjes al dat spul!
kleur van je blok is niet raar hoor:tongue: |
thnx allemaal voor de leuke reacties! kan niet wachten om te gaan bouwen haha
van de week ook nog me nieuwe voorruit binnen gekregen, zit nog te wachten op het rubber, dan kan er rondom nieuw glas in de auto worden gezet. ( incl nieuw siglachroom ) en dankzij me neef ben ik eindelijk in het bezit van een leren stuurtje! thnx pik |
Goed bezig :thumbup:
|
Lekker bezig Marco! nu nog een setje BBSjes er onder :P!
|
Quote:
heey bedankt! ken ik jou toevallig ergens van? gister nog effe met de kabelboom bezig geweest, van de week beginnen met strippen, en de verlichtings boom eruit halen. planning is dat ie over 2 maanden op kenteken moet staan :thumbup: owja en bbsén liggen mooi in de doos, eerst dit maar eens af hebben :rolleyes: |
Quote:
Hehe ja je kent me maar al te goed, je was zaterdag nog bij mn werk langs geweest toen zei je nog dat ik ff in je topic moest gaan kijken :D Wat wel t mooie van dit project is is dat alles nieuw of zgan is. Als ik dat zie heb ik nog een lange weg te gaan :D |
Sow, lekker projectje dit!
Intussen al begonnen met de bouw? |
nee nog effe vakantie aan het houden, maar van stilzitten hou ik niet haha
vanmorgen begonnen met de cilinderkop te reviseren, kleppen, klepgeleiders, klepseals, stoters worden vervangen. kop word iets afgevlakt is verder niet krom gelukkig. morgen ochtend afmaken, en het lijkt wel sinterklaas hier, krijg heel wat pakjes binnen, zal vanmiddag/ morgen effe wat foto's droppe thnx voor de leuke reacties!! |
Mooi man erg goed bezig, weer een wolf in schaapskleren erbij zometeen :thumbup:
|
Ziet er heel :eek: goed uit :thumbup:
|
zo zijn we weer
vandaag kop afgemaakt, like new again :thumbup: wat hebben we gedaan? kop afgeperst kop gestraald alle in en uitlaat kanalen gestraald 6 nieuwe uitlaat kleppen nieuwe klepgeleiders voor de uitlaat kleppen ( inlaat was nog helemaal perfect ) kleppen opnieuw ingeslepen afdichting van de kleppen gecontroleerd kop gevlakt nieuwe klepseals nieuwe klepstoters dus nog effe kettingen enzo bestellen en dan kan de hele boel weer inelkaar worden gebeund :cool: uiteraard vandaag weer leuk spul binnen gehad zou je jullie graag foto's laten zien, maar photobucket heeft er weinig zin in, dus probeer ze zo nog wel effe te uploaden |
hier wat foto's, hoop dat dat imageshack een beetje werkt
![]() schone poorten :D ![]() effe vlakken die handel ![]() en weer inelkaar zetten ![]() neue zimmermans :cool: ![]() met een paar fatsoenlijke blokken thnx for watching :thumbup: |
zo weer wat leuke spulletjes binnen gekregen :)
![]() ![]() ![]() wit rode achterlichtjes, platinum bougies, en spaghetti spruitstuk hopelijk morgen weer meer pakjes, dan kunnen we echt gaan bouwen binnekort! |
ziet er alelmaal goed uit.. schijven staan voor mij ook nog zeker op de planning! super :thumbup:
|
heb de schijven in duitsland gekocht, er zijn 2 types, deze en een type dat de gaatjes in de "rijrichting" zijn geboord ( die zijn iets goedkoper )
advies koop ze via ebay scheelt een hoop |
he klein kind :) sinterklaas is alweer geweest zie ik, als je nou ff langs komt zoeken we ff die kat vervanger op en dan kunnen we ff passen op je schijtstuk :) of was het nou een mooi spruitstuk? en ff schema's roggellen he dan kunnen we verder.
|
Lekker bezig ! Wat voor uitlaatspruitstuk heb je gekocht ?
|
mooie golf en nu ook nog een mooi blok erin wordt netjes :thumbup:
|
mooi spul wordt zo te zien zeker een nette wagen!
|
pffff... dat is/wordt dik zeg
|
bedankt voor de leuke reacties!
heb het uitlaat spruitstuk bij bolku tuning vandaan zit nog op wat pakjes te wachten, kreeg wel deze binnen ![]() een alluminium krukas poulie zodat ik geen deuk hoef te slaan in me rechter chasis poot |
All times are GMT +1. The time now is 13:00. |