![]() |
Joepie!Weer nieuwe APK :thumbup:
Dat scheelt weer,nu de andere Golf nog... |
Gefeliciteerd kan je weer even voort ! succes met je andere golf :)
|
In 3 maanden tijd ff 2657 Euro aan onderhoud uitgegeven :screwy:
|
Quote:
:eek: behoorlijk bedrag.............. en dan zijn BBS'jes jou te duur....... :shake: :screwy: :tongue: :D |
Quote:
Mja, maar daar rijdt ie niet beter door ;) Wel een bak geld... auto was dus eigenlijk total-loss :tongue: |
Ja,d'r is een hoop vervangen,maar er zit erg veel arbeidsloon bij he.
Als ik alles zelf kon en plek had was ik veel goedkoper uit geweest! |
Quote:
:eek: dat geef ik niet eens uit aan alle 3 auto's in een jaar! Maar soms zit het gewoon tegen ,en het scheeld iid als je alles zelf kunt doen ,of je alles moet laten doen ,de uurlonen liegen er niet meer om tegenwoordig ! |
Het is idd erg duur tegenwoordig,
dus wordt m'n 2e Golf low budget. Vriend van me wil me daar gelukkig mee gaan helpen. |
Over low-budget gesproken. Ik heb nog wat gratis onderdelen liggen he:)
|
Quote:
:eek: Aan hoeveel auto,s?? Of onderhoud je alle auto,s van alle familie-leden. |
Quote:
i know! :) wanneer heb je tijd? ;) |
Quote:
Haha,zo lijkt het wel,en de Golf is nog lang niet af. Maar eerst ff de andere Golf! Die moet straks rijden als de andere verder wordt geholpen. |
Quote:
Dat heb pas toch niet gekost he, ( Bas van VW DUB Edition) Ik weet dat hij in het verlede aan je auto sleutelde. |
Quote:
Nee,dat klopt. "Vroeger" hielp Bas me nog vaak,maar hij had de afgelopen tijd niet veel tijd. Ook had ie geen vervoer,en dan wordt het lastig. Hij gaat me wel met m'n andere F&I helpen tegen een schappelijk tarief! :thumbup: |
Quote:
kan je beter even kontakt hebben met martijn. want wat ik weet is dat hij een schuur heb met alle voorziening. want ik kom daar ook vaak, en het bevalt me best. anders zeg je maar dat ik je gestruurt heb. al mocht je zijn nummer niet meer hebben, sent me dan even een pm. dan geeft ik die aan je gr |
Martijn uit A'dam?
Ik wacht nog steeds op z'n telefoontje terug! |
Quote:
Yup uit amsterdam. Maar ik weet niks van, dat hij jou zou bellen. dus kan je hem beter zelf nog een keer bellen |
Quote:
Nah,ik houdt het wel bij Bas,die ken ik ook veel beter. |
Quote:
Je inbox zit vol, komt dinsdag, woensdag of donderdag uit? |
Quote:
Hoi,zag het net idd! Ik heb avonddiensten deze week,helaas! |
Nette achterbumper erop gezet,en origineel lederen stuur!
Ook meteen een nieuwe oliedruk schakelaar 1.40 bar besteld voor de andere Golf. Ben bezig de laklaag van het "golf " logo af te krabben, het schijnt een origineel logo te zijn in de goede roze kleur voor de F&I! Kun je een beetje zien aan de "G" op de foto. ![]() |
Schuifdaklekkage nog niet gevonden! :shake:
![]() |
schuifdakje anders even demonteren,en de water-afvoergootjes even schoonblazen/spuiten,en anders even een nieuw rubber om het dakje monteren?!
|
meestal is het rubber om je dakraam niet goed meer of je afwaterings buisjes zitten verstopt
|
Quote:
Dat bedoel ik dus :D :thumbup: |
Quote:
:D wat het ook nog kan zijn is. dat de afwateringbuis bij je kickpanel uit zijn houder is gesprongen en het water dat afgevoerd word zo de auto in kan lopen |
Afwateringbuisjes heb ik al getest,die werken prima.
Hoe kan het ernaast lekken dan? |
de slang komt soms los te hangen.
bij je kickpanel dat was bij mijn golf 3 wel zo. slang erin gedaan en probleem kwam niet meer voor |
Het hemeltje gaat er nog uit,dan ff goed kijken,ook op de A stijl waar het water precies uit komt!
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...
|
![]() |
its alive?
|
...
|
Quote:
heyy, ik denk zie ik dat goed dat komt me bekent voor :D ben benieuwd ofie bekent is moet toch opvallen met zijn mooie uhum motorkap ja je het natuurlijk ook mensen die het wel mooi vinden fijne zondag groetjesss |
Heeee,leuk dat jullie hier ook zijn :thumbup:
|
Quote:
ja hè ik wou je pb maar is storing denk ik we hebben erover nagedacht maar we gaan hem waarschijnlijk toch in onderdelen wegdoen dit omdat we zelf ook nog wat nodig hebben voor de f&i en veel mensen vragen voor de onderdelen van de gti en in de onderdelen is hij ook meer waard :D dus dan weet je dat groetjessss :thumbup: |
Net ff in Hoogland geweest...
dorpels vallen gelukkig nog reuze mee, vooral de linkerkant. |
Lekker gepolijst...
krijg alleen de "zebrastreepjes" op m'n achterbumper er niet af... ![]() |
Binnenkort de winterbanden er weer onder,en uitlijnen.
Vorige week is er een stuurhuishoes vervangen, maar hij trekt naar rechts,stuur zit ook niet recht meer :shake: |
All times are GMT +1. The time now is 11:41. |