![]() |
Mooie waggie Roy. :)
|
ik heb er misschien overheen gelezen maar welke maat hebben die bbsen 15"of 16". Hoe laag ligt jouw carterpan eigenlijk?? mijn broertje heeft ook een golf 2 vr6 en hij wilde eigenlijk nog wat lager maar zijn carterpan hangt wel erg laag. Nu zag ik dat jouw auto best laag ligt. Heb jij nog wat aangepast of bescherming voor je carterpan??
|
heb 15 inch bbs en de carterpan ligt ongeveer een 4 a 5 cm van de weg dus valt wel mee heb verder geen extra bescherming eronder zitten
|
Vorige post effe een edit... Ik bedoelde golf 2 vr6... Hij heeft er nu ook 15 inch onder en de speling is ook ongeveer 5 cm... Dus lager zal niet echt aan te raden zijn...
|
Quote:
ze zijn er nog wel platter en als die van mij om de wielen platter kon zou die dat ook gaan als ie maar goed stug afgeveerd is en er rekening mee houden.vooral niet scheef over de drempeltjes maar gewoon rechtoor. |
vandaag even een foto shootje gedaan met een maatje van me.
2 mk2`s m`n eigen de vr6 en een oldscool g60 :thumbup: bakje. helaas had ik m`n camera verkeerd ingesteld dus de kwaliteit is belabberd zal even zien of m`n maatje z`n foto`s beter zijn gelukt en dan volgen die wel. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en daar ligt de dader van de ik hoop betere kwaliteit foto`die asap volgen :rolleyes: |
Mooie wagens, ook die G60! :thumbup: Alleen die blauwe koplampen in de zwarte Golf ben ik niet zo gecharmeerd van.
|
helaas enige smoked wat ik kon vinden zoek nog steeds naar iets beters maar kan niets vinden naar mijn smaak :confused:
|
Mooie foto's, altijd ff mooi zo op een mooie zonnige zaterdagmiddag wat pica's maken
|
HOLAHOLA
DAT ZIET ER MOOI UIT ROYKE MAN OUWE NATTE :D JAPPIE VIND HET ER ZEER GOED UIT ZIEN !! SUPER GANSGEILE WAGENS :thumbup: GR JAPPIE P |
Nice, twee hele mooie golfjes!
Koplampen zou ik wel snel wat anders voor halen, staat zo niet bij de auto. |
Quote:
zoek ze nog steeds in echt smoked maar kan ik niet vinden zijn allemaal blauw :confused: |
Quote:
volgend jaar weer en dan met een oakgreen golf-s3 erbij :D @ jappie: he waus dank je |
Jazeker volgend jaar om deze tijd hoop ik dat hij klaar is, doen we dan ff een fotoshootje haha
|
Quote:
en nog ff een paar jaartjes verder met een v6-quatro :rolleyes: |
Mooie fotos Roy, en de autos natuurlijk ook.
Waar komt die g60 dan weg ? Heb hem nog niet eerder gezien. |
Knappe wagens hoor :thumbup:
|
Heej Roy mooie foto's hoor, enne nog bedankt voor t belletje! We spreken binnenkort weer even af oke? mzzls
|
jongens bedankt voor de positieve reacties.
|
heel dikke VR! :thumbup:
|
@ fire and ice vr6 : die G60 komt hier ook uit hallum vandaan is nog maar net een paar weekjes klaar.
|
nog wat nieuws hier?
|
he ouwe geile jongen!
nette vr! Ik heb de mr2 verkocht, dus moet weer wat nieuws :D |
Quote:
goeie set ouwe nu maar weer een VW-tje zoeken dus |
He Roytje FagFest komt eraan jongeeeeeeeeeeeeeeeeee:D
|
Zien er goed uit die 2 Golfjes, echt super :)
En idd VaGfest staat weer voor de deur :thumbup: |
Quote:
O yeaaah :D en de vr6 blijft thuis zoals het nu staat :screwy: en de caddy gaat waarschijnlijk mee voor de aggregaat en koelkast dan hebben we in iedergeval koud :beer: en de bbq mee :rock: maar bovenal we nemen de beestfeest stemming mee ;) en @ skinnmeister: thanks |
misschien ga ik ook wel naar de fagfest was in dub05 ook super gezellig.
|
haha molle en lolle weer mee :D
ja dub was ook superr dus dat doen we nog een dunnetjes over :thumbup: |
Quote:
:D :thumbup: |
Quote:
Nog effe afwachten Roy moet dan werken gvd :D . effe kijken dat ik de zaterdags vrij kan krijgen komen we de zaterdags en de zondags. Dan gaat molle lolle wel effe mee :D :D !! In het vr6ke mee rijden van ruurd. En anders gaan we gewoon de zaterdags avond wel heen, we zullen komen als is het op de fiets :D . |
zitten er dan trappers in de edition blue :D
|
Roy,
wat voor (neem aan Porsche) wielen zijn dat? Waar dat logo in hoort?! C2, S4? |
Quote:
![]() :D |
Moet ik je bellen of worden het Teledails?
Heb nog wel gewoon mijn oude tel. nummer om ff terug te komen op je vraag op PF. Oude sim weg, maar wel nummer behouden... |
Quote:
het worden teledials. |
He ouwe natte :screwy:
Wieletjes worden toppers De golf word alleen maar netter :D |
vet vet vet en nog eens vet
|
Quote:
dank u ;) |
Zo de laatste meet gehad en nu de stalling maar in.
![]() nog even een afscheids fotootje voor dit jaar en op naar het volgende seizoen met hier en daar een kleine verandering. |
All times are GMT +1. The time now is 21:34. |