![]() |
![]() 16'' staal, 6,5J breed met Nankang NS2 165/40/16 en passat doppen. |
Ik heb mn BBS RS 16 Inch weer door verkocht. Dus ben nog op zoek naar wielen voor onder de Corrado. Momenteel nog steeds me all season wielen:
![]() |
dat zouden zomaar eens mijn oude wielen kunnen zijn Erwin!
![]() |
matzwarte TT parabolen met 195/40/17
binnenkort pics |
Quote:
Nope heb ik gemaakt :tongue: |
oh oke, dan is het wel toevallig :tongue: .. een goed voorbeeld doet volgen zeggen ze toch wel eens :D
|
dit zijn de mijne voor dit seizoen (tenminste voor zolang dat ze blijven)
![]() ![]() ![]() |
W12 gullydeckels, 8 x 18 met 215/35/18 banden
|
![]() BBS rennsport E28 (waar heb ik ze meer gezien :rolleyes: ) 18 ich 8.5 j et 50 4x100 Vind de rennsport(gouden) velgen wel eff wennen maar denk dat het mooier is als de auto eenmaal matzwart gepoten is ( Juni ) |
hele dikke jetsers die bbsen.
maar auto mat gedurfd hoor maar zal zeker me die wielen goed afsteken van elkaar. |
Ik zeg: Peter, je bent gek.
Daar zou ik dus echt niet aan beginnen, dit staat echt super zo. |
gaat ie wel doen....kep m leven er voor gewaagd ;)
|
dat wordt echt zo fakking vet, die wagen in het matzwart met die wielen!!
wanneer kunnen we 'm zo bewonderen peter.. VolksDub05 2008??? |
@sicpack, horen de randen op de harten? Vindt het in ieder geval wel erg mooi zo ...
Velgen maken de auto, auto maken de man !!! haha |
misschien mat met hoogglans accenten (bumperlijsten, klinken, spiegels,...) combineren?
|
|
Samurai, wielen horen zo (als het moet kan ik ze anders monteren)
Vedett, die komen me bekend voor .. uit nederland gekocht ? |
Quote:
nee,deze komen uit belgie. heb wel nog zo een set,maar dat zijn opknappers en die komen wel uit nederland.... grtz |
![]() |
Heb ATS Classics gekocht voor me Polootje!!!
Hier foto's moet nog wel even de achterkant hoger zetten en andere banden monteren maar dit is het idee! ![]() ![]() ![]() ![]() Nais is it or what! Dus dit worden de velgen waar ik dit jaar op wil gaan rijden. Van het winter maar opknappen. |
|
Mijn Porsche C2's zijn vers gepoedercoat en dit jaar uitgevoerd met gekleurd porsche naafkapjes en Porsche ventieldopjes :)
8J voor en 9J achter.. al zeiden ze bij de bandenhandel dat het uitlijn apparaat aan gaf dat de velgen 8.5 en 9.5 Inch waren.. Dit alles onder mijn Jetta GT... |
Ik heb hier een setje gepolijst Porsche S4 liggen met gloednieuwe banden er omheen.
Nu de adapters nog binnen zien te krijgen. Heb die krengen van H&R op 10 Mei besteld maar nog steeds niet binnen.(al paar keer gebeld hoe het er mee stond en blabla) Heeft iedereen zo lang op adapters moeten wachten of is het een situatie van ja dat heb alleen ik weer?? |
![]() :) |
![]() |
onder mijn beige golf 1 zitten op dit moment 15 inch pirelli's
en onder de witte golf 1 op dit moment bbs rm's maar ik heb nog 2 setjes origineel 5j 13 inch staal liggen en een setje 6j 14 inch staal. en ik ga binnenkort er een setje sebrings bij halen. |
deze zijn verleidelijk om aan te schaffen voor d'r bij .....
zit nog in dubio ......... |
mooiste porsch velg ooit
|
Quote:
maar 3 sets tegelijk op je auto is wel veel :D |
Op de Mk1 : Cabriolet Quartett 14'' met Uniroyal Rainsport 185/65/14
![]() ![]() Op de Mk4 : Audi RS6 17'' met Uniroyal Rainsport 225/45/17 |
Quote:
Deze velgen zou ik niet aanschaffen! Vind ik echt geen mooie velgen!!!! :D ;) :tongue: |
Quote:
Dus daarom had je ze niet goed vastgedraaid? :redface: ;) |
volgepolijst vind ik ze spuuglelijk als ik eerlijk ben.
|
Kzou ze volgepolijst best onder m`n Lupo willen hebben hoor :D
|
![]() Hoogglans verdichte C2's... 6J rondom met 156-40-16 |
aparte banden maat zeg Bob.. zal we 165-40-16 zijn! :D echt megadik man! (Y)
|
Aluline liggen eerst aan de kant, polijsten stort ik me in de wintermaanden wel op.
Deze komen er binnenkort onder met nankang 165/50/15 ![]() |
Artec S1 Edition in 9 en 9,5 J x 16 met 215-35-16 bandjes onder de Corrado...
foto's? neee nog niet...zijn nog niet af...zomer is ook nog niet begonnen als ik vandaag naar buiten kijk. |
net van de week vers er onder gezet
17 inch a3 sportsback wielen.. :cool: ![]() ![]() |
mijn zomervelgen met nankangs 165-50-15
![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 17:34. |