![]() |
zwarte striping juist niet gedaan omdat dat zo standaard is... net als zilver. Maar zo zie je maar. Smaken verschillen. Vind het zelf erg lekker geworden.
|
Quote:
Zeg eh, maak zelf je eigen topic aan ipv de jouwe hier te gaan promoten! :D |
dat klopt mss wel, maar originele look is goed toch ;)
nu is het net alsof je het de carrosseriekleur wilde maken maar dat het toch niet wat verschillend is, 'slechte match' maar goed, dat is enkel mijn mening :) |
Quote:
ja ehhhhh.... weet niet hoe :D |
Super met die velgen en striping!! Verder sluit ik me wel aan bij Tjaap, had ik de bumpers ook meegenomen. Maar ziet er verder top uit :thumbup:
|
Of ik zie het verkeerd,maar ligt het voorscherm van die 2 deurs nou zo uit de kleur??
Verders leuke bakkies,ik zou ze nog een keer geheel overspuiten. |
@ M.I.V.W. : Als dit een auto zou zijn voor langere tijd zou ik dat ook zeker doen, maar aangezien dit enkel een winterproject is een een auto die waarschijnlijk maar 1 meeting zal zien voor hij te koop komt vind ik dat niet zo interessant. Dan moet hij gewoon netjes zijn, maar geen echte showauto zoals eerder gezegd.
Vandaag wat wielen gehaald voor erbij. Nu de definitieve wielen nog niet klaar zijn stoor ik me aan het originele staal, dus een ander setje wielen gekocht. 6x13 inch, al moeten er wat smallere en kleinere bandjes op nog... :D Als iemand wat heeft liggen, ik hou me aanbevolen. Eerste pas-poging: ![]() ![]() ![]() ![]() |
middernacht sleutelen... mooooooooooooooi
|
goed bezig, kan ik ook nooit laten.. kom je om half 12 oid thuis met je nieuwe wielen en moeten ze er kosten wat kost onder :D
zal niet verkeert ogen met wat nettere bandjes, 165/55-13 kopen misschien? nankang kost nog geen 4 tientjes per stuk .. |
Quote:
Is dus niet alleen een afwijking bij mij :tongue: Banden komen wel goed. |
waar blijven die wielen nou:P
|
Die bandjes zijn inderdaad wat groot. :D
|
Velgen vind ik ech vet, lekker oldskool.
Maar snel plattere bandjes want zo komen ze niet echt tot hun recht. |
eindelijk wel een beetje grondspeling ;-)
|
Vandaag een set banden gehaald voor de 13 inch tijdelijke wielen, 155/65-R13. Gaan er van de week op. Denk dat het best aardig zal staan.
|
Vanavond de remblokken voor vervangen.
Om met de oude remblokken de Oostenrijkse bergen op te gaan zoeken leek me geen goed plan: ![]() |
Oef dat was wel eens tijd zeg om ze te vervangen....
|
zo zagen die van mn jetta er ook uit. jezus daar schrok ik nogal van toen ik die ging vervangen,..
|
Hahaha, dat zal wel gepiept hebben ondertussen :D
Ben benieuwd naar de nieuwe foto's van je banden/wielen onder de auto. Dat zal zeker goed staan. |
Ben na het lezen van de volledige topic ook wel erg benieuwd naar de wielen geworden.!
|
Ben ook zeer benieuwd naar de wielen, de Golfkes zien er wel gaaf uit zo met z'n 2en :D
|
Vandaag de tijdelijke wielen opgehaald met de kleinere banden er gemonteerd.
Valt niet mee om getrokken bandjes op 6J te krijgen, met een 155 band staan ze dan toch iets strakker dan normaal. ![]() Na montage de auto laten zakken, gelijk schraapgeluiden alsof er iets aanliep. Auto stilgezet, gekeken... Niets aan de hand, hij ligt gewoon wat laag en dan krijg je dit ^_^ : ![]() ![]() ![]() ![]() Naafkapje ontbreekt nog: ![]() ![]() ![]() ![]() |
ziert er een stuk beter uit !
maar zolang je nog met je wielen in de berm kan parkeren kan je nog veel verder zakken :D ! gr. Martijn p.s. heb je nog intresse in een bruine asbak ? |
Vind het hele project super om te zien.
Maar deze wielen doen de auto niet echt tot zijn recht komen vind ik. Ik hoop dan ook dat je zomerwielen op tijd klaar zijn voor de See. Succes ik blijf t topic volgen. Groet, Marco |
ziet er zeker goed uit, ben het echter wel met marcopolo eens..
|
Zelf vind ik het wel aardige wielen voor onder de auto, maar snap wat jullie bedoelen. Vind de stijl wel goed voor de auto, maar wat smal en misschien een maatje te klein. Straks komt er wat moderner 16 inch in het zilver onder, dus dat probleem is er dan niet meer :tongue:
Maichel kwam vandaag de nieuwe wielen op zijn MK1 showen, gelijk even wat foto's gemaakt: ![]() ![]() ![]() Vervolgens nog wat aan het klussen gegaan. Na het spuiten van de achterschermen waren de wielkasten goud, tectyl en modderkleurig. Verder verroeste trommelremmen en een achterbrug. Die ook eens aangepakt. ![]() ![]() ![]() ![]() Andere kant: ![]() Eindresultaat, zal straks met gewoon zilveren/gepolijste velgen een mooier contrast geven denk ik. In elk geval weer een detail aangepakt: ![]() |
enige wat me stoort is die sticker.. ansich leuk, maar had eigenlijk op het raam gemoeten.
|
Ja dat denk ik ook, heb je niet een sneak preview?
|
Bedoel je die BUMPERsticker? Die had dan eigenlijk op de bumper gemoeten he :tongue:
Vond dicht bij de bumper dan toch een beter alternatief. Op het raam komt ook nog iets, verder hou ik het graag zo sober mogelijk. |
Al dat chrome (spiegeltjes, ruitenwisserarmen, deurgrepen enz) waar heb je dat vandaan? ziet er namelijk erg gelikt uit!
mvg Mike |
Heel netjes,
Mag ik vragen wat je hebt betaald voor het spuitwerk van de spatborden? netjes strak gemaakt! M.v.g Ingmar |
ik vind hem lekker hoor :thumbup:
vind alleen die banden echt te smal, dat is van achter niet mooi vind ik.... |
hoe is die verlagings set is die stug??
|
Maar net wat je stug vindt.
De stoelen en banden veren nog genoeg om het comfortabel te houden ;) Vooraan staat hij op deze 'hoogte' door het ver verlagen wel flink stug, als je met je gewicht op het zijscherm duwt krijg je die max 1 cm naar beneden, vrijwel niet dus. Zet je hem wat hoger dan meer comfort en veert hij nog wel wat in. Achter staat hij (nog) niet op de laagst rijdbare stand en veert hij nog nog aardig in, daar komt verandering in :D Al met al vind ik deze set voor de prijsklasse prima, demping is goed. Voor lange termijn zou ik persoonlijk een KW var II of III pakken, maar aangezien dit een auto is voor een paar maanden vond ik dat onzin. De jetta die ik vorig jaar als Worthersee-project had heb ik ook zo'n set onder gezet en die zit er nu nog onder, volgens mij bevalt die ook nog steeds goed. Dat kun je aan Misha vragen. @Hight : Ebay.de, com, be, nl, co.uk etc etc :D Eind komende week zouden de wielen klaar zijn om op te halen, ben zeer benieuwd! Als ze vroeg klaar zijn snel zaterdag banden monteren en zondag naar een MK2 meeting in Belgie. Zo niet dan echt een Worthersee-vuurdoop voor de wielen. Morgen avond onderdelenshoppen bij een mede forumgenoot om de laatste technische aandachtspuntjes op te lossen. |
Ben benieuwd, wil ze wel al in Belgie erop zien. ;)
|
Vandaag samen met STN1 aan mijn Golf geknutseld, met veel dank voor de hulp!
Op zoek gegaan naar het technisch mankement van de afstelling: In totaal 3 carburateurs, 2 brandstofpompen, 2 onstekingsverdelerhuizen er bij gepakt en de operatie kon beginnen. Van de oude carburateur van STN1 en mijn carburateur 1 goede gemaakt. Koste een halve middag aan enorm vastzittende onderdelen loskrijgen, wat bloeduitstortingen onder nagels en huid, maar dan heb je ook wat :rolleyes: : ![]() ![]() En alles weer in elkaar gezet. Probleem niet opgelost :mad: Wel een betere carburateur, dus dat is dan ook winst. Uiteindelijk probleem gevonden en het onstekingshuis waar de rotor op zit vervangen. Vrijdag wordt de auto uitgelijnd en de remvloeistof vervangen, morgen plaats ik een nieuwe accu en dan is technisch echt ALLES buiten het blok om vervangen, opgeknapt of gereviseerd. Technisch gezien Worthersee-proof lijkt me :cool: ![]() |
hoe staat het hiermee Arend, .. de tijd dringt he :)
|
t word tijd voor een foto van die wielen !!!
:eek: |
De beoogde Ferrari wielen gaan niet door, had een set voor 16 inch gekocht, kwamen er tijdens het polijsten pas achter dat het een TRX maat was. :(
Daar zijn dus geen platte bandjes voor te vinden, een een zoektocht naar Ferrari wielen wel in 16 inch leverde niet veel moois op. Bottomline: ik baal ontzettend, aangezien ik de Ferrari's al had voor ik de auto had, wielen moesten de auto maken. Dat gaat nu dus niet lukken. Afgelopen weken heb ik meerdere setjes velgen gekocht die mogelijk onder de golf zouden kunnen komen, maar het is allemaal niet zo dik, apart en uniek als Ferrari. Echt balen. Maargoed, sinds gisteren elke vrije minuut aan het besteden aan het opknappen, poetsen, polijsten en spuiten van diverse setjes, zal maandag beslissen welke er onder komt en dan komende week de bandjes laten monteren. Wordt i.i.g. 16 inch, waarschijnlijk 7,5 J en anders een 7 J waarbij de 165 of de 175 banden gemonteerd zullen worden. Een update voor vertrek komt er uiteraard nog. |
zonde he arend, had echt de bom geweest die wielen. succes met de zoektocht naar het juiste wiel :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 14:03. |