![]() |
dat gaat wel goedkomen:thumbup:staat wel leuk.
|
Quote:
ja ik dacht stock sucks... En van die tellertjes onder het dash is ook weer een beetje afgezaagd, of ja heb het al zo vaak gezien... En alsie dadelijk netjes in het zwarte leer steekt zal het er gelikt uit zien, net als VW het zo had kunnen bedenken(ok niet te eigendunkerig worden... :screwy: ) |
Quote:
Niemand?? |
euhm........... de schanieren van de achterklep omgedraait ?! :P
Geen idee...... qua motor ben ik niet zo op de hoogte :) Het Dash ziet er goed uit zo !! ........ |
Quote:
Gasklephuis is omgedraaid, is om zo de gasklepbediening makkelijk te bevestigen, zal morgen even kiekjes schieten, wordt er een hoop duidelijker... |
maar dit is toch het atmosferische blok?
|
Quote:
Oh kak, hahaha die update heb ik nog helemaal niet gepost.... Het blok is weer verkocht, ja VERkocht... Wegens wat financiele tegenvallers dat turboblok weer verkocht om geld vrij te maken om de andere onderdelen te kunnen financieren... :mad: Echt heel kut, maar anders krijg ik het apparaat niet eens de weg op... Dit 2 literblok had ik nog liggen(had 3 2liter blokken liggen).. Dus tis weer helemaal van de baan(voor nu dan) |
kompressor komt er nog wel op?
|
Quote:
:thumbup: Weliswaar wel een ander type(meer vermogen) |
top:thumbup:
|
Het ene setje omgewisseld voor deze...
Reacties graag(een echte sleeper zal het toch niet meer worden :screwy: ) ![]() |
ik zeg beter,zie het zo voor me:thumbup:
|
Quote:
Kick je op reacties :D :D :D Mooi setje wielen :thumbup: Maar voor een kever??? |
Quote:
nee,geen kever,een Subever :thumbup: |
Quote:
Nou ja kicken op reacties....duh!! :screwy: Hahah, De reden van die zin is eigenlijk heel simpel. Ik vraag om jullie mening over dit begaaide project, als ik geen meningen zou wille zou ik niet op een forum bezig zijn... Mits de reacties een beetje fatsoenlijk zijn(positief of negatief) kan er hier altijd over gepraat worden.. Ja onder een kever, weer eens wat anders(iedere kever heeft of fuchs, of cup, of boxster velgen) dus ik denk wel in het porsche segment houde, en aangezien de motor al niet meer standaard is, waarom de velgen dan wel? Heel verhaal, ga de velgen deze week ophalen en dan eronder schroeven. Zal ik meteen foto's maken en dan de reacties nogmaals peilen? Mocht dat niet te veel werk voor je zijn Domi :thumbup: |
Ik vindt dat je minder met wielen bezig moet zijn en meer met de daadwerkelijke kever.
Zo das mijn reactie! Mooie wielen btw :-) |
Quote:
Die staan best goed onder een kever !! ![]() |
best goed:confused:
:cool: |
Quote:
Je drukt een punt... Alle hulp is welkom.. of doelde je daar niet op?? :thumbup: Komt goed, zal morgenavond eens wat fotos schieten dan van al het werk wat is gedaan.. @ area, weet niet hoe je aan die foto komt, maar wat een mooi gezicht zeg! nu heb ik helemaal geen twijfels meer. JEUJ |
Och als je nu in de buurt woonde met alle liefde hoor.
Ben gek op kevers ... |
Quote:
Kheb nog wel wat klusjes die ik kan opsturen :thumbup: :screwy: Jeuj, post nr. 100 |
ik vind het dash heel stoer worden...
|
Quote:
Hej Tjaap, Dankjewel man, het is een beetje proberen(mislukken) slijpen, weer proberen(weer mislukken).. afijn je weet wel hoe dat soort dingen gaan... Ik kom er wel, schiet al aardig op. Moet alleen nog even gaan kijken wat voor schakelaars ik wil gaan gebruiken.. Moet in ieder geval VW zijn.. Suggesties? |
ik zou gewoon voor van die ijzeren pieletjes gaan,vind ik persoonlijk erg bruut op een niet origineel dash...
|
Quote:
Ijzeren piemels? plaatje? en dan niet van piemels aub! maar echt een voorbeeld |
Mooi project hoor :thumbup:
Bij conrad hebben ze veel schakelaartjes. http://www1.conrad.nl/scripts/wgate...v=6&navi=oben_1 En dan bij Componenten zit ook een afdeling auto schakelaars. ![]() |
die bedoel ik;)
kon zo snel geen platje vinden.... |
Quote:
Ja Pul, Ho eens ff, wel met ideeen komen niet met de plaatjes ja hallow! :screwy: Haha, maar ik zie wat je bedoeld.. Opzich niet slecht, waar ik nu een beetje naar aan het kijken ben is om de schakelaars van een golf 4 ofzo te pakken en die netjes in te werken(die geven toch van dat blauwige licht?) of juist rood? ik weet het f niet Lijkt me trouwens zo onoverzichtelijk alleen maar alu pieletjes en dan maar een schakelaar omgooien op de goede hoop? |
plakkertje erbove.. dymo... en hup het is overzichtelijk.. en racy.. ik zeg doen
|
Quote:
Hmm, moet ik meteen zo denken aan Ducktape-tuning... Het dashboard wordt gewoon bekleed in een beschaafd zwart koeienvelletje dus om dan met de dymo te gaan werken... |
Je kan ook de benaming in het leer laten stikken.
Leuk project overigens, volg het al lange tijd in stilte. |
Quote:
Ik dacht al, heb iedere keer het gevoel alsof ik wordt achtervolgt.... :thumbup: Opzich lijkt me dat een hele nette oplossing! Moet het natuurlijk wel goed uitgelijnd worden wanneer het bekleed wordt.. maargoed das niet voor mij een zorg...En dan achteraf de gaten maken voor de pieletjes? Of snap ik er nou helemaal niks van? |
Of een plaatje graveren, staat echt gaaf. Mijn oud-huisgenoot heeft zijn oude mini voorzien van een custom carbon dash, met ook een alu plaat met daarin alle meters en tuimelschakelaars (brandstofpomp/verlichting/etc.).
Daarboven is in de alu plaat heel fijn gegraveerd waar elke schakelaar voor is. Als je het netjes doet is het zeker geen ducttape tjoening :D Golf 4 schakelaars in een oude auto doet mij dan weer niet zo heel veel. :cool: Gaaf project trouwens, heb afgelopen week nog een GTT subaru blokje in de motorbok zien hangen. Die dingen zijn wel bijzonder :thumbup: |
Quote:
Martiehartiepartie, Heb je heeeel toevallig een feuteux van het dash? Als ik zoiets graveer, dan denk ik toch wel dattik ga voor de symbolen niet de woorden...? ik denk alsik klaar ben met die supercharger erop te knubbelen dan zal dat er ook zeker niet verkeerd uit gaan zien, en zal het niet slecht wegtrekke bij het stoplicht.... :D kan niet wachten!!! |
Jij bent anders ook zeker niet verkeerd bezig!!
Kan me voorstellen dat je het liefst al klaar wilt zijn en cruisen! Maar klaar is ook maar klaar :D Ben zelf alweer iets nieuws aan het zoeken voor de polo om bezig te blijven, want het blijft jeuken!! :D |
Quote:
Jeuken? Heb je zalfjes voor he... even naar de doktor gaan... :screwy: Ken het probleem van het spreekwoordelijk jeuken zeer zeker. Heb nu nog 2 projecten staan nu, Cabrio voor mijn vriendin(mondje dicht allemaal :screwy: ) en er komt een t1 dubble cab pick-up deze kant op!!(wordt bedrijfsauto) |
Quote:
geen mk4 dingen erinmaken man,dat staat niet :shake: ben weleens benieuwd hoe martijn's optie eruitziet,lijkt me ideaal hiervoor;) |
He!
jij heb ook een leuk project! Misschien een tip waar je wat aan heb: Voorpaneel voor 1303 met airco (in jou geval een radiateur) http://www.paruzzi.com/webwinkel/?z...d=133&category= ![]() |
Quote:
Alex, Top plan, alleen voor de prijs van zo een paneel koop ik 2 dichte panelen en slijp ik de sleuven er zelf in,.....(dat staat in ieder geval bij mij in de planning) toch thanks voort meedenken.. AIRCOsleuven.... Hmmm :shake: nee, levert in op vermogen |
Quote:
Om even mijn topicje up-to-date te houden.. Hmm Richard, Aankomende zaterdag wordt bij mij geleverd, EJ20GTT (JDM) 280 BHP... :screwy: deze jonge is hard op zijn hoofd gevallen... Zodra het blokkie binnen is zallik fotos schieten. |
All times are GMT +1. The time now is 05:46. |