![]() |
Quote:
zeg maar waar het uiteindelijk is geworden, en hoe laat, ik zal er zijn. Ik kom bij Tilburg uit de buurt. |
mag ik ook komen? :(
dan kom ik alleen met me nissan patrol :D mijn gti komt pas over 4 weken binnen :rolleyes: :) |
Quote:
mag je heeeeeelemaal achter in de hoek, en als je denkt nu ben ik daar ? nee nog veel verder achter in de hoek. :D |
Quote:
:D komt goed :thumbup: |
nou hopen op goed weer :D
|
zeker weer aanwezig!
elk jaar een topper! helaas wel nog niet met de golf 1 :( Greetz |
kijk er al naar uit.
nog nooit geweest,ma aan de foto's van vorige editie's te zien zeker de moeite denk ek! grtz |
ben alleen bang dat het weer een beetje roet in het eten gaat gooien gezien de voorspellingen :mad: :(
|
Hey Cor,
is de vw-performance er ook weer met een standje ? Ik heb er vorig jaar een paar van die blauwe mappen gekocht maar deze zijn al weer vol dus..................ik zou graag een paar nieuwe aanschaffen. Tot zondag en nu maar hopen op droog weer :thumbup: groet, Marco |
@ Rick GT: bij regen hebben we altijd nog het parkeerdek, en laat de cateraar daar nu ook staan... ;-)
@ Marcopolo: het laatste bericht van PVW was dat zij met een stand aanwezig zouden zijn, je weet het alleen nooit, maar ik heb er goede hoop op! Golf+ magazine is op zeker aanwezig. Is weer eens wat nieuws, vers! |
Quote:
Vet ! ,ik heb ook een beetje een Golf+ :D |
gisteren de nieuwe golf+ gelezen en mooie reclame voor het event :thumbup:
|
Ai...
Als ik kom, ist met de daily :( |
Ik word ook even 'wakker' tussen alle drukte door! Dit event mag eigenlijk niemand missen!
Vorig jaar helaas niet aanwezig ivm in het buitenland, maar ik ben wel van plan om te komen dit keer. Hopelijk met de blauwe Golf 1, maar deze heb ik eerlijk gezegd een beetje verwaarloost :( weggezet en niet meer naar omgekeken dus hopelijk wil alles nog werken. |
Zijn de mannen van Volksforum ook aanwezig met shirts?
|
Quote:
Helaas! In verband met vakantie's dus overdracht van shirts / kas is de shop tijdelijk gesloten. ![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=43913 |
Ow, thread was me ontgaan. Dan maar op VAGfest wat meenemen. :)
|
dan was ik mooi optijd :D
|
hoop ook dit jaar er eens bij te zijn
ik ben net klaar met het monteren van mijn webertjes, moet alleen nog ff kijken of ik ze nog een beetje kan afstellen als dat lukt zal ik zeker van de partij zijn |
Ik hoop dat het weer een beetje goed wordt :redface:
Een vriend van mij heeft een fotoshoot van PVW, we komen dus af met een gesloten trailer :tongue: |
...weer voorspeld nog weinig goeds....hopen op mooi/droog weer dan maar :rolleyes:
|
bij regen hebben we altijd dat enorme parkeerdek nog. Altijd droog dus. Lekkerrrr hoorrrrrr
|
Hoe laat gaan de poorten open Cor ?
|
Ben bang dat we deze meeting ook moeten overslaan, want we hebben het blokje vandaag voor het eerst gestart, maar lekt koelvloeistof :screwy:
|
uurtje of half 10 joh
|
Voor diegene die willen aansluiten.. zelf rij ik vanaf midden-limburg over de A2 naar boven en dan is dit een van de eerste afslagen van de A12.
Half 11 bij: AC Restaurant De Meern Meerndijk 59. A12 Utrecht-Den Haag, afslag De Meern. |
Quote:
Mensen gaan zich toch niet tegen laten houden door een beetje regen? :confused: |
Quote:
Veel wel, de diehards niet :). |
Regen of niet ik kom zeker :thumbup:
|
Quote:
Nee toch, koelvloeistof lekkage is makkelijk te verhelpen, gewoon ff een nachtje doorhalen! Ik ben van plan met de blauwe Golf 1 te komen, kunnen we ff babbelen. |
al is er een sneeuwstorm ik ben aanwezig met zeem en al!
|
ik kom ook.
|
Quote:
Ok thx dan sta ik voor aan de poort weer of geen weer. Ich bin dabei :) |
weer bericht
zonnetje en beetje bewolkt:D wel zo lekker, hele tijd in de zon lopen is ook niet alles :cool: (vind ik:P) Zijn er eigenlijk nog parkeerplaatsen waar veel VW-Gekken stoppen? Vind altijd wel leuk op VWtjes onderweg te zien :D |
ziet er toch goed uit het weer....
regen of nie,ik kom normaal samen met nog wa volk! grtz |
zoals het er nu uit ziet wordt het mooi weer, wel wat bewolkt maar wel droog.
Greetz |
meer moet dat niet zijn :wee:
|
de eerste engelse bezoekers zijn vanmiddag al gespot in Leiden!
|
klopt ja, zag er 2 voorbij schieten
dahm geil ! :D |
hoop echt dat we zondag nog een beetje mooi weer hebben.
ik ben weer gevraagd door Redline Magazine om foto's te schieten voor een item in hun blad, en droog weer en een zonnetje doen het altijd een stuk beter op de foto's :D |
All times are GMT +1. The time now is 17:18. |