![]() |
Welk rijcomfort ? ;)
Weet het zelf ook nog niet helemaal, 14" is wel leuk als het maar breed genoeg is. Heb ook al ziten denken om een setje 14" in 9 en 9.5 te laten verbreden... Maar wie weet, mischien zoek ik wel een leuk kleurtje uit voor op mijn eigen velgen. |
Rijcomfort in de zin van raken met je pan. Vergt een hoop extra opletten tijdens het rijden. Stuiteren doe je zowiezo toch wel. :tongue: ;)
Zou op deze staaltje blijven rijden en dan wat leuk lichtmetaal voor de zomer erbij pakken. Dit ziet er super uit zo. |
ik vind het zo super jan ...ook de wielen is niks mis mee
tja recaro is lekker ...maar doe dan ook ff een blauw vloer kleed ...en de 4 deur paneeltjes naturlijk ... nee mooi zo ...ik zeg slotje op de verkoop topic van de wielen .... en zoek net zo als al eerder gezegt ...dikke zomer wielen dit setje recaro's jan ? http://volksforum.com/forum/showthr...17564post517564 of deze ? http://auto-diversen.marktplaats.nl...-16v-logo.html? |
Nee ik was bezig met een forummer voor de Recaro's, al ben ik toevallig op dat 2e setje ook mee aan het bieden ;) .
Vloerkleed en deurpanelen word aan gewerkt. |
Quote:
Zonde om te spuiten, dan koop ik ze wel :D |
Weer ff bezig geweest met de Jetta.
De Edition deurpanelen zitten er inmiddels in, nu is het nog wachten op een blauw vloerkleed. Heb ook een setje nieuwe RS4 velgen gekocht in 7.5x17 ET38, vandaag gemonteerd maar helaas... velgrand zit tegen het schroefset aan en dus niet mee te rijden. Spoorverbreder of hulpveer van schroefset verwijderen zou een optie kunnen zijn maar zit daar niet zo op te wachten... Aangezien hij nu stil staat dus met spoed op zoek naar wat anders aangezien mijn staal net is opgehaald :( . ![]() |
Hmmm, das erg jammer, want het staat hem wel erg goed!
Maar waarom is er niet mee te rijden dan? Gewoon niet maximaal sturen. :D Ik zou toch naar een oplossing zoeken als ik jou was. Hoeveel mm of cm scheelt het dan? Zijn spoorverbreders alleen niet voldoende? Of de hulpveren alleen weg halen? Ik bedoel, waar zijn hulpveren nou weer goed voor :D *edit* Hmmm, hulpveer van de schroefset, die zal wel een bepaald nut hebben natuurlijk... :redface: |
Balen , maar dat had ik al voorspeld , snel opzoek naar een nieuw leuk setje
|
Mooie jetta,
jammer dat de RS4 velgen niet passen, staat namelijk goed;) Maar de hulpveer er verwijderen stelt toch niet al te veel voor? Ben benieuwd wat er nu dan onder komt;) |
Ben bang dat ik er alleen met het verwijderen van die veer niet kom.
Enige optie die ik zie zijn spoorverbreders en dan zit ik straks weer met de apk en met het feit dat ik dan weer erg dicht tegen mijn buitenschermen aan zit... |
Hmmm, vervelend, vervelend.... Maar het zou dus een oplossing zijn!
En dan gewoon een setje goedkoop staal erbij voor de APK :D |
Quote:
ziet er lekker uit Jan ...echt k*t dat het niet past G60 schermen er op voor en achter en naar buiten met de wielen :thumbup: |
5 mm spoorverbreder ertussen, dan ben je er toch wel?? Dat stelt toch niks voor? Volgens mij zien ze dat met de apk niet eens, ik heb op 2 auto's spoorverbreders en al meerdere malen voor de apk gehad, niemand die het ziet.
|
Denk dat ik er zelfs met 3mm al wel ben...
Maar dan zit ik weer met de wielranden, daar had ik al niet echt veel ruimte meer. En ik wilde eigenlijk ook nog wel iets naar beneden ;) . Of mischien zoals Alberto zegt G60 randen er op, en hopen dat het dan wel rijdbaar is. |
Quote:
Scherm is wel flink uitgezaagd? Anders even met de decoupeer ervan langsgeven, dan krijg je ook een hoop ruimte. |
Ja scherm is flink uitgeslepen, daar kan niks meer af ;) .
Wielranden zitten alleen nog maar met kit vast... Eerste waar ik nu aan de buitenkant problemen mee krijg lijkt me de rand van de verbreders, dat zou dus met G60 randen ook wat gaan schelen. |
ik vond het verbreed staal een stuk beter staan, vind dit veel te groot en te lomp, verder is het een mooie jetta :thumbup:
|
voor en achter G60 randen Jan
![]() dit idee ....dik :thumbup: |
Stoer! Wilde al zeggen dat het tijd was voor 185-35-17 :D.
Maar wel jammer dat het niet past, zou er in ieder geval alle moeite voor doen om dit erop te krijgen want het ziet er lang niet verkeerd uit. |
Ik ga komend weekend ook zeker mijn best doen, toch nog ff wat meer hakken in de schermen...
De spoorverbreders en G60 randen zijn besteld en die hoop ik ook voor het weekend binnen te hebben ! |
Nou, het zit er onder hoor .
7.5x17 ET38 met 205-40-17 ! Ik heb nu de schermen nog wat verder uitgezaagd, modderkuipen verwijderd, voor en achter 3mm spoorverbreders er tussen en G60 verbreders aan de voorkant. Is goed mee te rijden, heb zelfs nog 1.5 cm lager kunnen leggen . Alleen bij helemaal uitsturen raak ik nog een beetje aan de binnenkant. Aan de voorkant binnenkort dus nog spoorverbreders van 5mm monteren en we zijn er ! Verder is het een idee voor de toekomst om 195-40-17 te monteren maar aangezien de banden hagelnieuw zijn wacht ik daar nog ff mee... Nu kunnen we dus weer verder met andere dingen, volgende week gaat de antenne van het voorscherm af en komt mijn nieuwe radio binnen dus lekker even met de audio aan de gang. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
eerlijk gezegt vond ik dat verbreed staal mooier nu lijkt het wel een benji auto hahhahah
|
achter geen g60 lijsten??
kijkt een beetje raar nu .. ik zou btw rondom 185/35-17 monteren :) |
Achter ook lopen zagen? Hoop van niet. Is APK afkeur.
Maar het heeft wel wat, vind alleen inderdaad de bandjes te hoog. |
Achter geen G60 lijsten nee, heb er nog maar weinig gezien die dat wel hebben.
Een Golf G60 heeft achter toch ook smalle lijsten ? Achterkant heb ik niet lopen zagen, was niet nodig ook. En de bandenhoogte valt wel mee hoor (205-40), mischien vergeleken met de idioot smalle banden waar men tegenwoordig graag mee wil rijden... Ik verander er voorlopig weinig aan, ben al blij dat het weer rijdbaar is ! |
Niets voor mij om rond te gaan rijden op meer dan 15". :screwy:
Maar ik vind het geen verkeerd aangezicht zo! :thumbup: |
staat hem niet verkeerd zo met deze velgen.
|
Ik vind het wel wat hebben, maar moet er nog wel een beetje aan wennen. Vind het toch vrij groot, maar het misstaat de auto zeker niet! Mooie jetta :thumbup:
|
That car kicks but! :thumbup:
Ziet er super uit zo! Niks mis met een Jetta op 17"! ![]() :D |
Ben er zelf ook wel tevreden mee zo...
Het staal vond ik zelf ook super staan, maar heb het niet meer zo op heel erg getrokken banden ( van mijn nieuwe achterband scheurde om onbekende reden de wang, waardoor ik wel erg dicht bij de vangrail tot stilstand kwam...) . Wel denk ik er trouwens over om de RS4's nog eens hoogglans zwart te laten coaten, lijkt me ook wel iets ! |
vind ze super. maar zou voor zeker geen verbreders meer zetten. stance is erg mooi zo.
|
Dus je laat ze toch er onder, nice!
Dan zeg ik toch nog maar eens, 185-35-17 ;) |
Ander bandenmaatje komt zeker, maar eerst deze (nieuwe) banden oprijden.
Met zo'n scheurijzer als dit zijn die zo kaal ;) . |
Onder een witte auto vond ik die zwarte velgen met wit randje echt super staan. Wellicht is dat weer een idee om iets met zwart en wit te doen? Dit zilver valt een beetje weg tegen de witte kleur van de mooie Jetta.
Enne, die antenne, als je die weggooit gooi hem dan maar richting mij. Heb er vorige week een duif tegenaan gehad :screwy: Hoe krijgt zo'n beest het voor elkaar, precies op de antenne. En waar komt jou antenne nu dan straks? |
Mijn antenne komt waarschijnlijk op het dak (of anders een raamantenne).
Zit idd. zelf ook te denken om de velgen (hoogglans) zwart te spuiten en "iets" met het randje te doen, heb het er alleen nog een beetje moeilijk mee omdat het een nieuwe set is die ik niet graag vern**k... |
Mooimaken is niet ver***dingesen.
Is wit niks? |
Nee wit lijkt me niks, dan krijg je weer dat het net een andere tint is als de auto enz...
Zal er nog eens een paar nachtjes over slapen ! |
het duurt ff maar je komt er wel, als je maar wilt
ziet er goed uit! en niks te zeveren over 17" altijd beter als rm's |
Tja ieder zijn smaak, veel mensen zweren bij BBS maar ik heb het altijd liever iets breder of juist iets groter.
En het is weer eens wat anders... Vandaag de nieuwe radio (Sony) ingebouwd en ben nu aan het kijken wat ik met de kofferbak ga doen. Speakers in de deurbakken heb ik inmiddels van Groundzero en het is eigenlijk de bedoeling om de sub, versterker en achterspeakers ook van dit merk te halen. |
Indd dat idee van die witte zwarte wielein lijkt me vet, veel plezier er mee,
Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 18:29. |