![]() |
Waauw ik zou er nu alleen blanke lak over heen zetten is uniek zoiets heeft niemand...
zal inderdaad met die KTL lak zeer mooi uit gaan zien, en de eerste jaren heb jij geen last meer van roest.. veel succes ben benieuwd naar de foto`s van de spuitbeurt..gr ronnie |
ziet er weer goed uit! leuk verslag om allemaal te lezen en te kijken. ben benieuwd naar de volgende stappen.
grtz. |
zijn er nog vorderingen???
|
Op het moment even rustigaan, ben nu van garage aan het veranderen.
Daarna ga ik verder... |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle randen in een speciale lucht afsluitende epoxy gezet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dempings matten na gemaakt van de donor polo. ![]() ![]() |
Daarna is de bodem nog in de grondlak gezet.
![]() ![]() ![]() ![]() Waar nodig gekit. En behandeld met een coating op rubber basis. En daarna in kleur gespoten en afgelakt met blanke lak. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Echt geweldig dit..!! Heel veel succes toegewenst.
Gr. Rutger |
Ziet er erg goed uit ja..
Hopelijk binnenkort weer wat mooie foto`s van dit project. Gr Ronnie |
Ziet er echt top uit!
|
Flink wat verdiend met de laders of niet Arno :D
Maarre, zeer goed aangepakt door Jurgen... Word een uniek exemplaar straks........ :thumbup: |
Heel erg mooi, gaat dit een daily worden?
Of echt een auto om evenementen mee af te struinen? Ga je de polo, helemaal origineel opbouwen? Of doe je nog wat met het motorische gedeelte, wielen en verlaging? Nogmaals mooi project, en leuk om te volgen! |
Was al te zien in de vorige posts een h&r cupkit 60/40 eronder.
En die VW motorsport wielen eronder, en dan waarschijnlijk verchroomd. Auto word verder orgineel opgebouwd, en iets meer pktjes. Heb t niet alleen met G laders verdient hoor, dat is ook hobby. Jurgen maakt t goed. :thumbup: |
goed bezig :thumbup: :thumbup:
|
Dit is echt een geweldige restauratie, veel succes ermee.
|
dit is top met een hele grote duim gr jarnogti
|
Zijn er al weer vorderingen? :D
|
nee ff niet, geen tijd op t moment.
|
|
Man man, echt dikke respect. Geweldig!!
|
Heb net het topic "even" doorgekeken, en niks dan respect! Heel erg netjes hoe je te werk gaat!
Zelf heb ik ook even naar dat dompelbad gekeken, maar ben er na 't horen van de prijs eigenlijk snel weer vanaf gestapt. De reden om het toch in m'n achterhoofd te houden is dezelfde reden die jou heeft doen besluiten er toch voor te kiezen, en dat is dat je dan 100% zeker elk klein stukje van de auto onder handen hebt genomen. Zou je me wat meer info hierover kunnen geven (PB) aub? Wat was jij er voor kwijt? Waar je het hebt laten doen heb ik al uit je topic, en ik ga die twee sites in ieder geval even doornemen. Enne, nog vorderingen met het project? Ben benieuwd hoe de auto er nu, 'n dik half jaar later, bij staat! |
Zo, die wordt grondig aangepakt zeg! Die kan er straks weer jaren tegenaan. Gaat helemaal goedkomen zie ik wel. Veel plezier en succes er mee.
Gr. Floris |
kleine update :
![]() De vw motorsport velgen zijn geglaspareld en luchtdicht verpakt ![]() in de grondlak ![]() In de grondlak, alles gekit en de dreunmatten erin, en de motor ruimte is al gespoten. ![]() |
wat een werk
die word nog beter als toen ie van de band afkwam bij vw |
Die Arno is weer goed bezig! Wat een resto :)
Is er nog een fotootje gemaakt van de velgen na het stralen? |
Mooi project,super.
Heb je ook het/een subframe uit de cup? |
ja heb ook t subframe uit de cup, daar heb ik ook replica's van gemaakt. Die staan te koop op marktplaats. Heb geen foto van de velgen na t stralen zonder plastick.
|
.
|
Quote:
Douwe en ik hadden ze samen besteld, douwe heeft m er al ingebouwd, en die zat goed. |
.
|
ja, die ligt al een poosje op de schap.
Zeker al een jaar |
Quote:
en een nieuwe gekregen? @Polo3 erg mooi project! :thumbup: |
:D goed bezig Arno! :thumbup:
|
.
|
Hoe staat `t eigenlijk met dit project, Arno?
|
Dit ligt stil op het moment.
Weer wegens het werk, en het huis gaat voor op het moment :thumbup: Arno |
Misschien een flinke up, maar ben benieuwd hoe het hiermee staat!
|
ja ben benieuwt of arno hem afkrijgt voor de polo meeting :tongue:
wel een heel gaaf project :thumbup: |
damn ik wou dat ik dat kon betalen men auto naar autobeitserij :eek:
ziet er echt goed uit! |
All times are GMT +1. The time now is 07:39. |