![]() |
Douche koud,??? Bij was ie net onder de 60 graden maar zeker tegen de 55, ;) Echt wel bloed heet, Oja wat ik wel erg K*T vond is dat sommige mensen hun keffertje mee nemen, ons groepje had ook 2 honden bij zich , niks mee, maar als je dan zo'n K*T hond heb die de hele nacht gaat Blaffen en janken, slaap je klote. maar ja ook dat hebben we weer overleeft,
en als we nu toch aan het zeiken zijn, leuk zo'n tent ,en dat je die in een klein tasje krijgt waar genees je ontbijt in past, heel knap van zo'n fabrikant om hem fabrieksmatig in zo'n klein tasje te persen, maar zonder hydrolische pers of wat dan ook krijg je nooit die hele Parachute terug in dat tasje, Nog meer te zeiken?? heb een beetje slaap te kort, of is dat te merken??? :tongue: ben er nog wel een paar van jullie tegen gekomen, dat was wel gezellig, Jhonny en sabine en leon en nog een paar van dat groepie, volgende keer praten we wat langer mensen zal waarschijnlijk de IIIe ACN worden, :cool: weltrusten. ik ga voetbal kijken |
Quote:
G.I. bob is het zeker johnny..... maximaal........... :biggrin: :biggrin: :cool: |
Quote:
En wat trek ik weer een smoelwerk! :eek: |
Vind wel 1 ding stom in Budel,ik heb vorig jaar de derde prijs gewonnen in de resto-look klasse,en dit jaar had ik niks.Geen probleem voor mij,maar nu blijkt dat ik en de lichtblauwe kever naast mij(was vorig jaar tweede) geen prijs hebben gekregen omdat we vorig jaar iets gewonnen hadden.Toch proficiat aan degene die gewonnen hebben!!
|
@bug59, ben je hier zeker van? Opzich zou het toch niet moeten kunnen.... Als je de beste bent hoor je toch te winnen... en het jaar daarop ook als je nog steeds de beste bent... of zie ik dat verkeerd?
|
Dit is ons zo toch meegedeeld door de organsatie van het concours.Zit er op zich niks mee in,om niks te winnen,maar niet op deze manier.Had het dan van te voren gezegd,dan had ik er ook niet zoveel poetswerk moeten insteken enzo!!
Maarja volgend jaar dan maar beter zeker!! :rolleyes: |
Quote:
Hier een actiefoto van Keverpech en Aircooled van hun Limbo dansen op de vrijdag avond........... :) Was gewoon weer een top weekend waar ik ook nog leuke onderdelen voor de cabrio heb gescoord! |
Quote:
He Jasper ! Klopt ja, ik was zo naar de klote vrijdag dat ik je amper gesproken heb of een biertje heb aangeboden :( Eerstvolgende cruisenight komt dat zeker goed !!! |
das wat makkelijker Den ! Lache die foto :D |
Budel was helemaal top mensen!! Heel veel mensen gesproken, heel veel mooie speeltjes gezien en heel veel lol gehad! Het weer was zo af en toe een beetje jammer, maar ja dat mocht de pret niet drukken... als het zonnetje dan scheen deed ie zijn best :D.
Mijn (>170) foto's van Budel zal ik aan het eind van de middag/vanavond online gooien. Het zijn er nogal wat, dus er moet nog een hoop geresized worden e.d... pfffooeee. Maar ja komt goed, ik hou jullie op de hoogte! |
Ja budel was gaaf en zoals meerderen was ook ik maandag niet helemaal fit, maar ben gisteravond nog ff naar een 'afterparty' geweest in de amsterdam arena, naar een concert van Metallica, met in het voorprogramma slipknot en korn... mijn weekend kan niet meer stuk maar moet nu zien dat ik om 10:00u op het werk ben!
JeeWee |
Quote:
Jah, je moet het toch 'In style' afsluiten :D [offtopic]heb je die gast ook zien vallen? was vanochtend in het nieuws dat er een 10m naar beneden is gevallen van de tribunes...[/ontopic] |
@jasper; ik heb je helaas niet gespot, had zeker weer teveel gedronken......
@gerk; iemand van de tribune gevallen???? hahahahahahahaha |
Quote:
Ben er zelf niet heen geweest, gast ligt ernstig zwaar gewond in het hospitaal geloof ik. Hoorde het vanochtend op de radio... |
Hey Volkswouter en Keverpech
Leuk jullie even te ontmoeten en leon (Volksaddiction) ik wist wist niet dat jullie op de Familie camping stonden maar zach je bus wel toen ja aan het kroezen was, erg gezellie en volgende jaar weer hoor, Cool. Ga ik nu even uitgebreid op jullie homepage kijken voor de mooie fotos, mijn komen volgende week wel ergens. Alex... |
Quote:
Paars :D Maar leuk jou ook even to ontmoeten hoor, je bent niet langs gekomen om even zelf te kijken.....!Had een biertje voor je koud staan. |
ik heb zaterdagavond nog effe gezocht, maar ik kon je bus niet vinden.
zondagochtend eerst maar eens over de markt gelopen (had nog niks v/d markt gezien) en toen moest ik jureren. wat dat biertje betreft, ik ben tea-total (zoals ze dat zo mooi zeggen in de uk) |
Okay Ploon ...
een andere keer dan maar ... zet ik de water koker alvast voor klaar. |
Hey Alex, ik heb zaterdag ook je bus op de camping gezien. Je was op de onderdelenmarkt, anders had ik je nog wel ff gesproken.
Ik heb nu ook ff een paar fototjes in de gallery gezet. |
Quote:
Hey Airtime... deze is ook cool zo vanuit het reuzenrad... ik ben er niet ingeweest, maar moet ik de volgende keer toch maar ffies doen al was het alleen maar voor zo'n foto :biggrin: :cool: |
@Nielzzz: Hoe was het trouwens zaterdagavond? Ik las dat het wel goed geweest moet zijn. Enne... waar blijven jouw foto's?
|
Quote:
Het was wel een tankje benzine waard, was echt goed, niet geheel mijn stijl maar wel de moeite... Ik ben hard bezig met de foto's, kost ff wat tijd om alles weer een beetje mooi op te maken enzo. :D Ik laat het weten waneer ik ze online heb... ;) |
Niels ,schiet nou eens op met die fotoos man..:D
|
kan toch zo lang niet duren. effe je resize macrotje in photoshop toepassen op de hele map foto's en dan de zooi er op knallen
|
Zit ook al tijden te wachten hier :D:D
|
BTW Gerk,ik heb gisteren de eerste twee tonen uit de trombone gekregen. (Vraagje:Moet je nu wel of niet je wangen vullen met lucht?)
|
Quote:
Ja ik hoorden het toen ik terug kwam, lekker gezellig was het wel man, volgend jaar weer hoor met een kompleet interieur, we zien elkaar dn wel. :) |
Quote:
Niet je wangen vullen met lucht.... :wink: |
Quote:
Quote:
Quote:
Tsja en dan moet er natuurlijk ook nog gewerkt worden... dus. Ik ben ermee bezig, sorry dat het zolang duurt. Ik voel nu wel een bepaalde druk op mijn kleine schoudertjes rusten... maar het komt goed, bijna klaar!! |
ben benieuwd... leuke foto's geworden?
En ik heb je even voorbij zien komen maar verder niet... we zien elkaar wel op de volgende ACN! |
Mijn site ligt er even uit (kut host!).
Hopelijk gaat tie vandaag weer online……… |
Hij doet 't weer!! Yeah!
|
Quote:
nice...very nice...net alsof we weer in de jaren 70 zijn... :redface: |
This was Budel 2004!
GVD!! Ik heb zojuist alle AirMighty.com webspace volgepropt en kan dus niks maar ook helemaal niks meer uploaden!! :frown: :mad: ...het staat er dus nog niet allemaal op, kl#te zooi! :mad:
Bij deze dan toch maar ff een paar foto's, ik zal morgen eens even kijken of ik hier iets aan kan gaan doen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nou de rest gaat dus nog volgen :mad: eens ff kijken wat ik hieraan ga doen... ik wil namelijk niks maar dan ook niks van AirMighty.com verwijderen, dat wordt dus dokken... nou ja ik hou jullie op de hoogte! |
Hee Niels vette fotoos man! Ik heb anders voor tijdelijk nog wel 20gb voor je.
|
Ja klopt er was een knakker van de tribune gevallen! Echt heel erg weird gezicht. Ik snap niet hoe dat nou kon! Na een kwartier is die persoon met brancard afgevoerd. Viel wel wat mee geloof ik, niet dood tenminste. 10m kan wel kloppen ongeveer. Zal zo de krant ook ff lezen. Heb je me vanochtend nog horen toeteren met de zwaailamp aan gerk?
JeeWee |
Sinds een paar minuten staan er op www.veedub.nu ook weer zo'n 220 foto's van Budel bij :) Gemaakt door ons aller Bietulfriek!
Later deze week volgt er nog een serie en je bent vrij om zelf ook up te loaden natuurlijk :) |
eh wouter waar was je op budel! Was mooi man heb een goed voorbeeld gezien voor jouw kubel, die groene die een burnout gaf, heftig!
JeeWee |
Quote:
Life is full of choices..... En zo moest ik dit jaar kiezen tussen Waldrock en Budel. Lang geen makkelijke keuze en een goede keuze naar tevredenheid kon ik dan ook eigenlijk niet maken. Waldrock is het dus geworden en daar heb ik me uitstekend vermaakt, dat zeker wel! Maar als ik alle foto's van Budel zo bekijk dan weet ik donders goed dat ik heel wat gemist heb :( Aankomende zondag maar even naar de regiomeeting van Keverclub afdeling Friesland in Rijperkerk. Wellicht treffen we elkaar en praten we even weer bij! Die groene Kubel is inderdaad fantastisch! |
Quote:
Thanx Wout... maar ik heb al een oplossing gevonden... :wink: :biggrin: Bij deze dan de link naar al mijn Budel 2004 pics! Maar ik moet dit voor de toekomst wel ff veranderen, dit is waardeloos zo! Gaat goed komen!! :D Bij deze nog ffies twee pics dan maar!!: ![]() ![]() Greetingz, Niels |
All times are GMT +1. The time now is 06:43. |