![]() |
Mensen,
wat dachten jullie ervan, om op zaterdagavond met voor wie dat willen te bbq'en op een locatie die erg centraal is en waar gelegenheid is om te blijven slapen/kamperen? De ouders van Sietske (mijn meisje) hebben een mini-camping in Gersloot (5 min rijden vanaf de Mac). Kosten voor de camping zijn laag. BBQ hebben we zelf in de hand, mensen kunnen dingen meenemen of klaarmaken aldaar. Kosten zullen nooit meer zijn dan een 10 euro pp lijkt me. Wat ook wel eens gedaan word is een flinke tent huren, in verband met een mogelijk slecht weer scenario, kosten hiervan zijn dan te delen door het aantal aanwezigen, nogmaals die kosten liggen erg laag. Bij voldoende reactie's hier post ik dit ook op Jetta-IG, hoewel ik verwacht dat die dit wel zien zitten. De 1e duitser die een BBQ en bier afslaat moet ik nog tegenkomen! Helaas voor belangstellenden moeten we dit "feestje" dan wel beperken tot de Trunk Society en Jetta IG leden, dit omdat het een MINI camping is. De schoonouders zitten niet te wachten op een mega drukte. Gezellige drukte is altijd welkom. Op de camping zijn altijd een aantal slaapplaatsen aanwezig, trekkershut (4 personen), vakantiewoning (4 personen), pipowagen (2 personen), ruimte voor minstens 10 tentjes. In het huis zelf heeft men intussen ook een aantal slaapplaatsen beschikbaar. Campers en caravans uiteraard ook welkom. Maar voor de mensen met kinderen ed. die iets meer luxe willen is dit dus ook een mogelijkheid. Post hier wat je ervan vind! Aan de hand daarvan onderneem ik misschien meer actie's. http://www.vasthihoeve.nl/ Groeten Johan |
Opzich wel een stoer idee :cool:
Count me in. |
vind het een super idee
en een BBQ ben ik altyd voor te vinden + dat onze internationaale gasten een evt slaap plekje hebben |
Camper maar vast inpakken! :D
|
Wir sind dabei !! :D :cool:
|
Goed bezig Johan
|
Dat is een goed idee!!
|
super idee :beer:
|
jammer jammer dat het niet dicht bij de belgische grens is dan kwam ik ook af.
owja jonges, mijn jetta 1 arriveerd allicht volgend weekend dus ik kan wel wat hulp gebruiken ivm adresjes voor parts enzo dus please be so kind. |
Quote:
Jettameister komt ook man, kan jij ook wel meecruizen! :woowoo: En ik ben van de lijst, TD gaat in de verkoop :( Ben er wel, alleen dus niet met de Jetta. 1. Gijs 2. johan8vplus 3. Michel 4. Jettameister+ frau en Charlotte 5. Bernd !!!!! + Anne 6. gtitdi 7. bolfvariant 8. JurjenV 9. LuNaTiK (Berend) 10. VeeGub 11. LuNaChIcK (Ytske) 12. JETTARACING 13. Jetta MaNiA 14. Oane 15. 16. 17. 18. 19. 20. 90. 91. 92. Ebut 93. volkswagenaar 94. -Arnaud- 95. alberto . 96. mooney.nl 97. Edition-Blue 98. Beetlefreak 99. Mister Cool 100. Benji met D.E. bus |
grillen bier trinken und jimcola! ich bin dabei! :jacks:
|
JAH!!
Goed idee, Mr. Lobbes.... Nice thinking. Het is zo goed als zeker, dat ik kom, moet de planning van die week nog maken, maar ik zal ervoor zorgen dat ik zaterdag's vrij heb :) |
Goed idee, maar ik mag toch niet komen :D
|
Leuk om te zien dat iedereen het ziet zitten!
Zal dit verhaal ook even op JettaIG zetten. Bernd komt sowieso al. Maar de kunst is natuurlijk om die hele stoet daar zaterdag al te krijgen. Heb al even contact gehad met de schoonouders, deze reageerden enthousiast. Zal nog even bespreken met wat er allemaal mogelijk is t.a.v. slaapplaatsen. Zou iedereen van de Trunk Society hier willen posten of ze naar de bbq komen of niet. En dan aangeven of je blijft slapen op de camping. Dan heb ik enig inzicht in hoe of wat. Bijv. Johan & Sietske, bbq en slapen op de camping d.m.v. tent Dimitri & Ann & Charlotte, bbq en slapen op de camping d.m.v. pipowagen Benji & Anita, bbq en slapen op de camping d.m.v. camper Snapt u? :thumbup: |
alberto & rika & hylcoBBQ en slapen THUIS
|
oane en joke BBQ en slapen ook thuis
|
kom ook wel even met de golf 1
|
Quote:
Staat er op :thumbup: :D :D :D |
Alberto en Oane, tent mee en kamperen!!!
|
Quote:
Idd!! Vlakbij! Gezellig! Wat houd je tegen!? Maak er een weekend van voor mijn part! Heb de schoonouders gisteravond gesproken, men vond het een leuk idee! Staan er dan ook volledig voor open. Nu kwestie van vaststellen hoeveel mensen er komen en de wijze waarop men blijft slapen. Pipowagen is al gereserveerd voor Jettameister, Ann en Charlotte. Benjamin en Anita komen vanzelfsprekend met de camper. Ik en Sietske slapen denk ik in een tentje, alhoewel onze caravan daar ook al staat. Wie volgt!?!?!?!?! Prijzen plaats ik zodra ik deze ontvang van skwanmem! :thumbup: Volgende geld voor iedereen: Als je vrijdags al op de camping wilt staan is dit natuurlijk ook geen probleem! Dit bepaal je zelf! Ben er zelf grotendeels van de dag wel aanwezig om de schoonouders wat te helpen met voorbereiding en voordrinken. Daarbij is alle hulp welkom :D |
Gub, BBQ+overnachten.
|
Mr. Nas, BBQ + Overnachten in hopelijk een tentje, als ik die ergens kan regelen :P
|
Quote:
met leuk weer :thumbup: bij regen @home ..... :D maar met de BBQ ben ik er zeker :D :D :D Quote:
broer ff vragen om de jetta marco :D :D @ johan voor hulp ( in het weekend ) weet je me te vinden :thumbup: |
Quote:
Klasse kerel! :thumbup: Maar als het weer minder is, regel ik sowieso een flinke tent. Geloof me, supergezellig en kunnen veel mensen in. Ook verlichting daarin aanwezig. Echt top geregeld! Bij slecht weer word een bbq sowieso lastig, maar de lokale kroeg/eetcafe heeft een geweldige buffet regeling!! Schoonouders hebben daar veel vaker zo'n tent gehad, probeer daar wel een foto van te vinden Maar anders vakantiewoning voor 1 nachtje niks voor jullie? Ruimte zat voor 4 volwassenen, tv en alles zit erin! ![]() |
Vakantiewoning incl. garage :eek: Daar moet ik heen :D
|
Ik bekijk het nog even
|
Quote:
jij hebt toch de camper :redface: :D :D wel graag zo snel mogelijk op geven ivm met planing / bestelling van johan |
Quote:
Dus jij wilt met het gezin gebruik maken van de vakantiewoning? Of begrijp ik dat dan verkeerd? |
Ik kom ook met de BBQ ,maar slaap ook @home ,i.v.m de werkende vrouw en kids :thumbup:
Kom ik zaterdag gewoon met de rode jet ,en zondag met de witte :tongue: |
Quote:
ik bijf wel slapen ........ ik neem mijn groote koekepan wel mee ( doorsnee 1 meter ) :D |
Reserveringen tot nu toe:
Dimi, Ann en Charlotte in de pipowagen Alberto, Rika en Hylco in de vakantiewoning Benjamin en Anita in de camper Johan en Sietske in de tent Nog beschikbaar: Trekkershut voor 4 personen Slaaphokje aanliggend de grote schuur, 2 personen In huis zelf, 2 slaapkamers nog beschikbaar Wees er op tijd bij! |
Volgens mij kwam Gub ook slapen, Johan! En tent kan altijd nog wel neem ik aan?
|
Quote:
Gub blijft zeker! Alleen wist nog niet hoe of wat, dus kan dan ook niks reserveren. Waarom staan jullie nog niet op de lijst!? Kan ik jullie noteren? |
1. Gijs
2. johan8vplus 3. Michel 4. Jettameister+ frau en Charlotte van uit belgie + BBQ + overnachting 5. Bernd !!!!! + Anne van uit duitsland + BBQ + overnachting 6. gtitdi 7. bolfvariant 8. JurjenV 9. LuNaTiK (Berend) 10. VeeGub + BBQ + overnachting 11. LuNaChIcK (Ytske) 12. JETTARACING + BBQ 13. Jetta MaNiA + BBQ + overnachting 14. Oane + BBQ 15. 16. 17. 18. 19. 20. 90. 91. 92. Ebut + BBQ 93. volkswagenaar 94. -Arnaud- 95. alberto . + BBQ + overnachting 96. mooney.nl 97. Edition-Blue 98. Beetlefreak 99. Mister Cool + BBQ 100. Benji met D.E. bus + BBQ+ overnachting Nog beschikbaar: Trekkershut voor 4 personen Slaaphokje aanliggend de grote schuur, 2 personen In huis zelf, 2 slaapkamers nog beschikbaar voor BBQ graag opgeven !!! kom op mensen |
Hoelaat ligt de BBQ in de planning dan?
|
Ik kan evt wel op de bbq komen of mag dat zonder jetta ook niet? :D
|
Als jij de op tijd aanmeld zal dat geen probleem zijn .anders kom ik toch zaterdagavond ook in de golf .......... :D
|
Quote:
lijkt mij geen probleem ( ik kom trouwens ook in de golf ) maar johan weet hoe groot het er is op de camping kwa BBQ en bak en braad is het geen probleem ( koekepan van 1meter door snee kan genoeg op ) :D |
En ik heb ook een grote pan mee, de camping skottel braai :D
En gasstel uiteraard :woowoo: |
Quote:
van 13 okt 'smorgens 10 uur tot 16 uur op 14 oktober ? er komen duitsers die bakken de hele dag door :D Quote:
potje HAK zeker met gekookte aardappels :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 12:30. |