![]() |
Dannovalo, bedankt voor de tip he, zal het binnen kort ff uitproberen.
Maar de golf is eindelik KLAAR!!!! Dinsdag gaat hij voor de APK, hoop dat er niet veel aan mankeert want hij heeft toch 7 jaar stil gestaan. Maar ik heb zelf alles al vrij goed bekeken en kan nog niks vinden dus het zal wel wat mee vallen hoop ik. Heb nog geen foto`s maar die zullen er v/d week wel komen als ik hem ff heb gewassen, hij zit nu onder het stof en de vingerafdrukken :) |
De golf is dus dinsdag voor de apk geweest en is er dus in 1x door heen gekomen!!!! Het enigste wat ik er voor de apk aan gedaan heb is de remleidings ff opschuren en in de tectiel gezet, want daar was naar 7jaar wat vliegroest opgekomen :D :thumbup:
Ik hoop dat ik zaterdag de gelegenhijd krijg om een paar fototjes te maken. groeten de trotse GTD special coreur :thumbup: |
Mooi man! Nu ben ik benieuwd naar het echte eindresultaat! Echt een leuk projectje :thumbup:
|
Ik ben ook benieuwd! Ga dit weekend maar eens foto's maken :D
|
Morgen ga ik hem ff lekker wassen en dan zal ik gelijk wat foto`s maken :)
En ik heb zonet de boostpin in de brandstof pomp ff verdraaid, zodeju wat gaat ie nou ineens snel :woowoo: , met deze voel je het veel maar dan bij de caddy en de golf, daar voelde je maar iets verschil naar het verdraaien, maar bij deze :eek: |
Quote:
Waar zit die boostpin dan? Dan verdraai ik die straks ook ff :tongue: Merk je het ook in verbruik? |
Quote:
Ja ,was ook mijn vraag ,waar draai jij dan aan? Eens kijken of mijn golf ook nog wat sneller kan :D |
Dat is de pin onder het dekseltje van de paddenstoel zeg maar,
als je dat dekseltje er afhaald zie je een menbraam zitten, daar zit een klein stipje in en die draai je naar de distributie zijde toe en klaar, owja er zit ook nog een kunstof busje tussen om de boostpin, onder het menbraam, deze begrenst de slag van de pin dus die moet er ook af :D hier een paar fotos, ff geleend van het caddyforum ;) : dit is de pin met het kunstofbusje die er af moet: ![]() en zo moet hij dus komen te zitten: ![]() en hier nog 1 heel leuk plaatje :D : ![]() |
Bedankt ,zal er straks meteen naar kijken !
|
Heb er nog ff een paar foto`s aan toegevoegd voor de duidelijkheid :thumbup:
|
Kijk, bruikbare info! Wat zou het met de levensduur doen eigenlijk?
|
mooie foto"s ;) die heb je vast niet zelf gemaakt :p
|
haha nee indd, die heb ik ff geleend vanaf een ander forum :rolleyes: :redface: :D
|
Heb net de golf even snel schoon gemaak en een paar fototjes gemaakt :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tof! Boswachter :D
|
moet nog steeds ff wennen aan de kleur :D
|
Heb je daar niet ook foto's gemaakt van de andere Golf? De foto's kwamen me namelijk erg bekend voor.
Ziet er wel lekker uit zo! |
![]() leuke auto sikke :thumbup: maar er is iets wat niet in het plaatje past op 1 of andere manier ik zeg een ander wiel ....of zo |
Blixem ;) staat er weer strak voor. Moet em snel ff in het eggie zien :thumbup:
grt Bonne |
ko de boswachter on tour ;) !!
het is echt een gave golf geworden !! gr. Martijn |
Bedankt voor de reactie`s, ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit kleurtje mooi vind maar ik vind het wel stoer geworden.
@breadfan83, nee hier heb ik nog nooit eerder foto`s gemaakt, die bomen liggen er ook nog maar net trouwens ;) @voklswein, dat had ik zelf ook al gedacht, ik denk dat er straks 15" G60 stalen wielen onderkomen en dan voor tot 7J en achter tot 8J verbreed ofzo. En een andere gril staat ook nog op het programma + andere (heldere smoke) koplampen + knipperlichten, maar wil er eerst ff mee rijden hij heeft eerst wel weer genoeg gekost. |
Quote:
dan zou ik 7,5 j voor en 8 j doen sikke aant :thumbup: helder lampen idee ........ik zou het niet doen :cool: kleur is niks mis mee |
Ziet er goed uit sikke !
Mooie golf soow geworden ! |
Quote:
Ik bedoel dan echt die hele donkere lampen he, niet die gewone heldere die passen er indd niet bij |
Stoere daily geworden Sikke Aant!! Dakdragers erop en wat boomstammen en klaar!
|
Quote:
Dankje, maar dat van de dakdragers met die boomstammen is nog niet eens zo`n slecht iedee :D :screwy: Maar is er nog iemand die nog leuke iedeen heeft qua velgen enz.??? :) |
Ik heb inmiddels al weer dik 1200KM probleemloos gereden dus het lijkt allemaal erg goed :)
hij staat inmiddels op 14inch matzwarte stalen velgen met winterbanden, zal kijken of ik er zaterdag ff een foto van kan maken. nu nog een paar leuke velgen voor de zomer uit zoeken, want deze standaard 14 inch velgen staan hem zelfs nog beter dat de ATSen |
ik ben ook een blije golf 2 dieselaar heb ondertussen 474.000 KM ik ben vrolijk op weg naar de 500.000 en als het zo doorgaat heb ik dat bereikt in 5 maanden vanaf nu!
|
zijn er al mensen met meer km's ik?
|
Vast wel, maar ik nog lang niet hij staat nu op iets van 194750 ofzo, dus ik heb hem bijna ingereden ;) :D
|
haha dat is inderdaad als nieuw, misschien moet ik maar eens een nieuwe thread starten over km standen van forumleden, ik denk dat ik wel in de top 10 zou moeten kunnen eindigen.
|
kdenk dat die al bestaat hoor....De golf 3 van mijn zus zit al aan 390.000km en als ik hem ga overkopen ga ik voor minstens 400.000km!
|
heb gister andere velgjes gekocht voor de GTD :thumbup:
het zijn 16 inch borbet A`s geworden, 2x 7.5J en 2x 9J. alleen nu zit er rondom 225/40/16 om, ik heb ze er gister gelijk ff onder gepast, achter moet net gaan lukken met nog wat aanpassingen. maar voor wil ik er een andere maat om, ook omdat dit maar 7.5J is en dan met 225/40 dat lijkt ook niet, ik zat te denken aan 195/45 of hebben jullie een betere optie??. zal morgen ff een paar foto`s maken, zij echt super nette velgen :cool: |
hier dan de foto`s van de velgjes :)
![]() ![]() ![]() zelfs de achterkant ziet er nog perfect uit :thumbup: ![]() en hier dan nog ff een paar foto`s van de 6000K Bi-Xenon en de winter velgjes ![]() ![]() en ja ik weet dat ik hem moet wassen :redface: ![]() |
leuk setje wielen !!
ben benieuwt hoe het gaat staan ! gr. Martijn |
Rondom 195-40 maar dan moet je wel in de diep in de buidel tasten.
Vind die Borbets echt top, zou alleen wel platte naafkappen met inschrift (als je die kunt vinden) overwegen. Ze zien er nog heel netjes uit. |
Nette wielen, voorkant 195-45-16 staat al netjes hoor !
|
Leuke wielen sikke aant!
Voor een setje 195/40x16 en achter 215/35x16 dat zou de velgen echt afmaken ! Maar 195/45x16 kan ook best hoor ,icm de 225 achter ! Zal m goed staan ! |
dan ga ik mooi voor de 195/45/16, het is tenslotte ook een daily he :D
en dan kan ik achter altijd nog de 215/40 pakken |
winter velgen zien er erg tof uit, zo laten, zeker ook voor de zomer :D verder erg mooie auto , veel veilige km voor 2008 ook aan iedereen anders van dit forum :D
|
All times are GMT +1. The time now is 04:33. |