![]() |
kijken of dit gaat lukken een link naar mijn foto album ;)
http://s185.photobucket.com/albums/x306/brabo013/ super dag bij M.I.V.W. !!!!!!!! |
Quote:
Erg mooi allemaal. Kever staat er goed bij Stijn :) Sebrings blijven het goed doen ;) Over die Porsche velgen; 17" neem ik aan? Zijn er meer maten bekent? Zowel qua velg als band :) Echt super dik :rock: Volgend jaar probeer ik er ook bij te zijn! |
Vond de velgen slecht bijgehouden van de kever :D
Sebrings,,,,, :thumbup: |
Klopt, mee eens Erik :)
Ligt nog een tweede setje in de garage, schuren schuren schuren.... :tounge: |
Altijd beter dan een paar verroeste en gedeukte stalen velgen ;)
Succes met schuren :tongue: |
bedankt voor deze foto man, ziet er echt super uit met dat bently hoepeltje voor mijn auto
![]() |
Super meeting! Nog beter dan vorig jaar, ben benieuwd naar 2008 :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
ik heb hem ook in het huge (3008x2000 pixels) naar chris (vwspeed) gestuurd, heeft die hem doorgespeeld naar jou? :rolleyes: zo niet, kan ik hem wel mailen. |
|
zoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben weer op de bewoonde wereld. Man man man wat een weekend. Ongelofelijk veel respons gehad. Wat een uber-meeting. Helemaal geweldig geweest. En wat een weer he. Heb ik vooraf gelogen over de aanwezigheid van de engelsen, oostenrijkers, etc? De Jetta klasse werd GEDOMINEERD door de hollanders. Echt cool!! Fryslan boppe! ( of zo iets ) Iedereen onzettend bedantk voor de aanwezigheid. Twas echt een geweldig weekend. Volgend jaar doen we het weer. Voor de vijfde keer alweer... " the fifth" Cor |
Quote:
Kun je deze foto in het huge naar jurg40@hotmail.com mailen, dat zou echt super zijn. De momenten dat mijn auto schoon is en er ook nog een behoorlijke foto van genomen word zijn erg zeldzaam :rolleyes: ![]() |
|
Je ziet op die foto goed dat het Johan en Wytze ook is opgevallen dat je auto is gepoetst...
;-) |
Ook nog fotos van de GTG bij het Holiday-Inn of staan die morgen ook op de MIVW site ?
|
Zoals al door zovelen genoemd, maar wat een super meeting!! Ontzettend veel mooie auto's gezien!
Ook erg druk zeg, volgens organisatie 600 auto's :eek: Maaruh, waarom er zoveel vroeg weg gingen... Op tijd thuis zijn voor het eten ofzo?? :D:D Naja, wij zijn iig tot de prijsuitreiking gebleven en dat was maar goed ook: 2e prijs Aircooled met m'n kever :woowoo: en het gehele prijzencircus in de klasse 'Jetta' is ook naar Friesland gegaan!! Super mannen :) Genoeg gezegd, tijd voor: Fotoos M.I.V.W. Leiden 2007 En de voorproefjes: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
thanks bietelfriek voor 2 fotos van mijn tuuttuut!! :D
|
Sorry Stijn :tongue: :tongue:
![]() |
Quote:
|
wie had de eerste prijs aircooled? zoveel waren er niet?
|
Walter.. van DUB05
Wanneer kan de Jetta ophalen trouwens jaap? :tongue: |
heb je een foto gemaakt dan?
|
|
Quote:
jup :tongue: |
Quote:
LOL! Prima foto hoor :) Heb ik je dus weer niet gesproken, heb je niet eens gezien! (je auto wel) |
Quote:
3x is scheepsrecht dan maar?? :D |
Quote:
Dank je wel voor de foto :) die heb je nog laat gemaakt, staan niet veel meer naast. ![]() |
Quote:
Gepoetst? Gewassen misschien wel, maar poetsen doen wij hier heel anders :D |
Quote:
Hij staat er fraai bij zo op de Parabolen zeg! Voor de foto's was het idd niet erg dat er al wat ruimte was op de P-plaats :) |
Quote:
Wel degelijk gepoetst, hij was roze zonder glans en kijk nu eens naar het resultaat. Jij hebt makkelijk praten jij laat hem gewoon overspuiten;) Daar heb ik de centen niet voor:D |
Quote:
Mag hopen dat je een grapje maakt!?:rolleyes: Je motorkap was gewoon roze/wit!!! Snap je reactie niet helemaal, mijn auto glom altijd al, overspuiten is enkel omdat ik schade had weet je nog? :) |
wat die friezen allemaal doen met die jetta's daar kan je hierzo niet tegen op klussen :P
Wederom gemist....volgend jaar MOET ik ook naar MIVW als toeschouwer! |
Wim had de 3de prijs aircooled, kevert 61-BH-62
|
Quote:
Niet iedereen spandeert zo veel tijd aan z'n auto zoals jij :tongue: |
Quote:
:D is dit echt serieus jurgen ? ik verbaasde me er ook al over de motor kap hij wil echt veel mooier rood weet ik zeker |
door onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om vanavond de M.I.V.W pics van Lennart op www.mivw.nl te zetten.
We doen ons uiterste best om ze morgen online te hebben!!!!!!! Lennart's pics zijn de moeite waard :woowoo: |
@ Erik_M : het word tijd dat je die parabooltjes verkoopt!!
;-) |
Quote:
Dat roze/wit zal wel komen doodat de lucht erin spiegelt. Ik vind dat het best aardig geworden is. Hij is in ieder geval roder dan dattie was en dan de rode Frod Mondeo van een van mijn buren. Voor een auto die een dag per jaar op een meeting staat vind ik het wel goed:D En zo glimmen als jou rode 2K lak zal mijn 1K lak niet gaan doen uiteraard :redface: ik ga wel op zoek naar een carbon motorkap :D |
Quote:
mijn handen jeuken :D :D :D |
Quote:
Wit slipje :woowoo: :woowoo: |
![]() ze is al vaker gespot door gerk ........ ![]() :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 02:33. |