![]() |
Quote:
ik gooi m morgen wel even op de krik ;) nog verdere meningen over de auto zelf :confused: :D |
Quote:
Stukkie met allebei je ramen open rijden lijkt me voldoende, als je dan niks hoort maken ze geen geluid ;) Verder keurig volgens het boekje, geen poespas, sjieke kleur, nette wielen en laag :thumbup: |
Quote:
ik ga nu wel ff een stukje rijden, dan weet ik het meteen :woowoo: |
Ik zal hier ook eens wat updaten ..
We hebben een tijd geleden de muziek opnieuw gedaan ook heb ik een nieuwe radio en blauw/rode interieurverlichting! ![]() ![]() ![]() Toen een tijdje vrolijk rond gereden en wat foto's gemaakt (nieuwe hobby) ![]() ![]() ![]() En nu heb ik een nieuw stukje recaro wat ik er nog in moet maken mooi stukkie stof om mijn instapschade te repareren, want das wel zonde :) ![]() Intussen heb ik m ook wat lager geschroeft, maar nu lopen (denk ik) mijn stuurstang(en) aan als ik door een bocht ga, komen er knarsende geluiden vanuit de wielkast.. dus ik moet even zien wat ik daarmee ga doen, want omhoog wil ik niet! ![]() ![]() ![]() Dat was em weer! :woowoo: edit* ohja, ik heb ook nog een middendempervervanger sinds vorige week hier een filmje van het geluid enzo: http://www.youtube.com/watch?v=FndrgBglV3Q |
Mooi mooi.
Met de kont nog wat omlaag, dan komt de neus wee wat omhoog. :D |
weer een paar mooie foto's :D
Mooie geluidje hoor :thumbup: |
oke, hier dan de foto's van de nieuwe wielen :D
ik vind het übervet geworden, 16inch staal 6.5j met 165/40-16 en doppe! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik heb btw ook al meerdere setjes doppen zodat ik af en toe is kan wisselen :D |
heel VET maat ;)
dikke jetta!! grts |
super zo
|
Heel erg dik! niets meer aan doen...
|
Mooie sletta Misch !!!
Weer een goede keus gemaakt, alhoewel je me wel verrast hebt :D :rock: |
Het staat niet verkeerd vind ik, maar ik vond de Sebrings er persoonlijk mooier onder staan (ook al wordt je vandaag de dag doodgegooid met Sebrings onder Golfjes/Jetta's). :)
|
Quote:
sebrings stonden idd zeer vet, maarja mijn oude zitten intussen alweer onder een andere jetta :screwy: drom wilde ik eens wat anders, en om wat anders te doen wilde ik zo plat mogelijk op 16inch na veel denken en twijfelen ben ik hierop uitgekomen, zo nu en dan is een ander dopje erop en het blijft anders :woowoo: |
vet man, dit is echt super :thumbup:
|
Inderdaad erg vet!
Staat niet dik in de zin van dik buiten de kassen, maar anders dik ;) En hij ligt gewoon lekker laag, VET:) |
Ben eigenlijk anti-wieldop maar dit staat toch wel heel erg mooi hoor!
|
aaanijs!!!
|
niet verkeerd ...
lijkt verdomt op een lm velg zo ... |
Dik man! Echt een supermooie auto :thumbup:
|
Waarom heb je me hier nix van gezegt :D
Staat wel super moet ik zeggen...Super Jetta dit :thumbup: |
Quote:
VERRASSING :D :woowoo: bedankt iedereen :eek: |
Mooie jetta,
Die doppen doen heb echt wel goed :thumbup: |
zo, hijs lekker gewassen en ik heb de 3c doppen erop gedaan .. hier een shootje:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier nog 2 foto's van op de oprit zonder wieldoppen, staat ook best oke :D ![]() ![]() :D |
Dat ziet er ook SUPER stoer uit Misha !!!! :eek:
Wat een luxe met zo veel keuze. Wat moet je nu nog doen aan zo'n auto?! Hij is gewoon AF ;) |
Kom je die oprit nog wel op en af zonder te schrapen?
|
nou eigenlijk, als ik er gewoon achteruit opdraai .. dan gaat het wel
maar als ik 1 keer steek om m recht voor de garage te zetten dan schraapt ie :D |
Tyfus wat een ding. Deze wieldoppen staan 'm ook erg goed trouwens :thumbup: . Vraag me dan weer af, hoeveel rij je nu met zo'n auto eigenlijk?
|
Quote:
dagelijks wel hoor, zeker eens in de 2 dagen, ik moet gewoon af en toe een stukkie cruisen .. ik ben nog steeds van mening dat een auto een vervoersmiddel is en niet alleen een hobbyproject dus rijden doe ik zeker wel veel, ik heb m ±8 maanden geleden gekocht met 113xxx op de teller nu staat er inmiddels 125xxx op de teller, dus kilometers genoeg gemaakt dacht ik zo :) |
nier gordel om en gaan
vind de audi doppen mooier persoonlijk maar het ziet er goed uit |
Quote:
kleine 20d per jaar dus. Nog redelijk wat inderdaad :D |
Dit vind ik nu echt een goede keus velgen voor je auto ,ben zelf namelijk niet zo'n sebring fan ,maar dat zullen sommige mensen wel weten denk ik .....
Maar dit lijkt echt super netjes !Vooral de 2e set doppen lijken erg goed . En zelfs zonder de doppen is het nog echt mooi! Netjes ! :thumbup: |
De wieldoppen staan hem super.
Mooie foto's trouwens. :thumbup: |
Quote:
Vooral een nekbrace zou leuk zijn... moet eens kijken of op marktplaats niet zo'n Head and Necksupport van de Formule 1 te koop staat voor in m'n 1300. :D |
|
Op een goeie dag zijn die vonken er ook niet meer, kun je nog lager ;)
|
mooie jetta, en mooie pics !!
|
Quote:
alles ligt op z'n laagst, bumpstops ertussenuit.. dus als ik lager wil moeten de hulpveren weg maar dat wil ik niet hij ligt goed zo :P |
crazy! :screwy:
|
dat vonken trekken ken ik ergens van :D !!
blijf het een gaaf/raar gezicht vinden als je in de achteruitkijk spiegel kijkt !! hele gave jetta :thumbup: !! gr. Martijn |
Quote:
Wat een super Jetta hoor. Het lijkt het knappe tweelingbroertje van de mijne wel. Helaas heeft de mijne al 180.xxx km (15 okt. 2006 gekocht met ca 130.xxx) En nee, ik hoef geen diezul :screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 21:56. |