![]() |
Het is heel jammer dat het in Baarlo niet meer georganiseerd kan worden!!! ECHT K**#&*T. Was een TOP locatie. Elk jaar weer een echt spektakel.
Net wat hier al vaker gezegt is die auto was toen der tijd waan. Als ik hem nu zo zie, niks mis mee. Weet iemand wat voor auto hij nu rijd? |
Golfje 5 GTI
|
Quote:
Hij staat in stalling in dezelfde staat als hij was, dus niet zoals sommige zeggen zonder motor in een weiland etc.. De corrado heeft ondertussen een syncro aandrijflijn en is volgens mij klaar. |
Nou de staat v/d golf1 is niet geweldig meer, heb hem eind vorig jaar nog even bekeken.
En er zit trouwens ook geen motor, dashb, interi, velgen meer onder. |
Quote:
Hmm, vaag. Kennis van me zei dat hij van JD persoonlijk had gehoord dat ie gestald stond. waarschijnlijk de carosserie dan alleen :rolleyes: |
Quote:
Dat klopt alles wat bruikbaar is is eruit. |
Oude tijden herleven..?? ;)
ff een quote van het autoweek forum.. Tijd en datum 20-02-2010 20:06 De JD golf 5 gti was natuurlijk een demo auto, werd aan verschillende autobladen meegegeven om te testen etc, jan en alleman reed erin. Ook zeer veel op het circuit gebruikt, ja dan heb je wel eens een schade op een velg/wielkast door het 'jumpen' op de ring in duitsland etc. Jeroen rijdt altijd op het randje, ook al is het geen echte race auto. [www.youtube.com] De RS4 van Jeroen kun je echt geen krasje op ontdekken hoor, dat is zijn dagelijkse auto. ![]() De Golf 1 van Jeroen is overigens weer uit de schuur gehaald en wordt op dit moment opgebouwd. Ook de golf 3 kitcar is bijna af (zelfde motor als de golf 5 gti). ![]() Ook is er sinds deze week een Golf 6 TDI DSG race uitvoering binnengekomen, daar zal dit jaar mee gereden worden in het tourwagen diesel kampioenschap ![]() Er wordt dus niet stilgezeten |
kijk goed nieuws voor de mk1 wat voor motor komt er in weer een 16vg60.wat wou die lopen en het geluidt :)
|
Quote:
Oh my god, daar sta ik nog en nog een paar maten, is inderdaad Bennie Hoogglans :eek: |
good old days .....
|
Quote:
precies en vooral gezelligheid zonder afgunst en gewoon respect voor elkaars bolides iets wat tegenwoordig vaak ver te zoeken is. |
Die Golf6 TDI stond laatst nog bij RH Customshop dat is wel een erg bruut ding.
|
Bruut... bruut... Mijn Diesel is pas bruut!
|
Quote:
Ja waar blijft dat topic :thumbup: |
Quote:
Ben benieuwd wat de kitkcar gaat doen en wat het resultaat zal zijn van de MK1. :) Die RS4 is niet meer zijn daily ride, die is verkocht aan een klant en JD heeft een identieke terug gekocht geloof ik. :thumbup: |
is er ook een topic van de mk3 kitcar
hij ziet er op die paar fotos goed uit zou graag meer fotos van willen zien |
![]() |
Quote:
Regio meeting van de GTI club Holland , was een leuke tijd , kwam ook altijd een hele groep uit Winschoten :thumbup: :thumbup: |
Quote:
:thumbup: Zeker eens, dit was toen een DIKKE mk1, en nu nog :eek: Kijk en vergelijk eens in oude VW boekjes, best leuk om te zien. Was zeker een mooie tijd :thumbup: |
al iets bekend over de mk1 van jeroen.
|
![]() |
|
![]() Bekende foto's.. Deze is toch wel een unicum.. 3 x golf 1 gti 16v g60.... En dat in 1999 :cool: |
Miquel....die linker MK1...was dat Peter zijn Golf?
|
Quote:
Volgens mij van links naar recht Roy(Koenen) Jan(Nieuwenhuis) Jeroen(Dik) |
Quote:
inlijsten maar! |
Quote:
Fout.. Laatste 2 heb je wel goed. Linker is idd Peter Sijpkens. Foto is van Drachten 99,Toen had Roy Koenen zijn wagen nog niet. Roy kwam in 2000 ten tonele. Toen nog met de 14 inch velgen. Peter Sijpkens heeft hem in 99 kapot gereden in Terapel. Zoek de verschillen. Peter ![]() Roy seizoen 2001 ![]() |
Quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. |
Wist dat ze veel op elkaar leken..maar zóveel??
Heb laatst wel wat dingen gehoord over Jeroen z`n MK1...maar weet niet of het de bedoeling is dat ik die dingen op `t forum zet. `t golfje komt vanzelf wel weer in beeld.....en hoe, dat zien we vanzelf wel...1 ding weet ik wel....DIK wordt ie ;) |
Quote:
Enkele minimale verschillen haha. Peter had ruitenwisser arm rechtop,Roy plat. Peter 17 inch velgen tegen Roy 16 Peter booskijker en zwarte a style kappen. Roy Kruiskoplampen en Oetinnger sticker onder de spiegels. Wat ik zo even va de fot haal. Vond Peter zijn auto in het groen ook mooier. Moet daar ook nog foto's van hebben,Zal ze even opzoeken. |
Klopt..volgens mij van een meeting in Baarlo. Eentje van rechts-voor en eentje van onder de motorkap :)
|
Peter:
![]() Roy: ![]() |
Biddinghuizen 2002
![]() ![]() |
Quote:
idd. Deze 2 dus.. ?Zie trouwens dat jouwn motorfoto de mijne is? Heb jij zelf ook een archief van de heren? ![]() ![]() |
Op Visite in Blijham
![]() ![]() ![]() Zuidlaren 1997 ![]() Zuidlaren 1999 ![]() ![]() Drachten 99 ![]() |
Quote:
(volgens mij Peter Sijpkens.) edit: ahum.. was nog niet klaar met bijlezen... |
|
@Miquel: Ik had een aantal foto`s van Peter zijn MK1 opgeslagen en ook foto`s van Jeroen zijn MK1...meer dan in dit topic staat heb ik eigenlijk niet. Jij bent degene met `t archief :D
@Hajee: Of dat foto`s zijn uit een PVW weet ik niet...ik ben wel soortgelijke foto`s tegengekomen in het fotoalbumpje van Gerjan Stroeve vorig jaar in Hardenberg. |
![]() |
zeker een dikke auto, en zeker het begin van alles
eerste keer dat ik de auto zag was in lelystad met het tijd rijden, was volgens mij 2003/2004, hij reed toen nog een wiel/aandrijfas kapot heb daar ook nog foto's van |
All times are GMT +1. The time now is 21:54. |