![]() |
superdik die bcw's
|
Ik vond je vorige keuze ook stukken beter bij de auto passen!
|
ik vond de vorige velg ook heel mooi MAAR ik zie doodgraag brede wielen en nu had ik de kans die ik niet kon laten schieten dus vandaar deze BCW's en ook kwou dat de retro ni zo overheersend meer was vaandaar dus deze keuze en ik ben er wel blij mee ;)
hier een pic vanop de meeting vandaag in anderlecht ![]() greetz mast |
1e velgen waren veel meer retro en dat was geloof ik ook een beetje de bedoeling ? Vind de Steffan`s ook wel dik staan, maar de auto krijgt er wel een heel andere uitstraling van :) Doe mij de Steffan look maar .. retro look is maar voor pussy`s :tongue:
|
Quote:
ja idd de eerste set was voor de retro look te vervolledigen maar dat was ik al eventjes beu en dan met den uitlaat aangepast tehebben met een schuinweg naar boven gerichte uitlaat en het geblokt dak past dit ook wel bij de rest enkel ja de totale look is anders he. no more 100% retro :D nu race look met een vleugje retro styl :cool: greetz mast |
pics on the road
![]() ![]() greetz mast |
ik ben helemaal voor deze velgen superwieltje!!!
|
Quote:
tnhx ;) !! greetz mast |
ziet er zeker leuk/dik uit !!
|
bedankt ;)
greetz mast |
vandaag met dit schitterend weer nog een paar pics getrokken.
zeg jullie gedacht maar eens ;) ![]() ![]() ![]() ![]() greetz mast |
eerste gedacht: mooie foto's van typisch belgisch landschap met een schoon golfke erin !! :D
|
bedankt man :rolleyes: :D
greetz mast |
vet .. al vond ik de borbetjes ook heel gaaf staan
achterlichten ben ik niet zo dol op .. |
Wielen staan wel netjes....Lekker dik!!!!!!!!!!
|
Mooie foto's, en je wielen staan nice hoor :thumbup:
|
prachtige golf zo . vindt de kleur echt top
|
Sweet! velgen maken de auto dik!
|
bedankt manne voor de goede comments ;)
greetz mast |
Hele dikke Mk2 mate!
|
Quote:
heel erg bedankt voort compliment maat ;) greetz mast |
vandaag heb ik standlichtjes in de pinkers gemonteerd ;)
![]() greetz mast |
nog een paar pics ;)
![]() ![]() een paar pics met ducs4 ;) ![]() ![]() greetz mast |
hey daar zien we Ducs ook eens,
2 heeele mooie golfjes !! :thumbup: (heb je het stadslicht weer uit de knippers gehaald ?) |
Quote:
merci ;) nee die foto's zijn genomen voor dat ik die standlichten gestoken had maar ik was ze vergeten teposten ;) greetz mast |
een paar foto gaan trekken met Teaz
![]() ![]() ![]() ![]() in totaal 91 pics getrokken :lol: owja, de wielkast randen zijn ook helemaal herspoten dus nu nog kleine werkjes zoals andere bumperkes monteren(ook met chrome bies),... greetz mast |
hoe hebben ze de overgang van de wielkassen dan gedaan als ik vragen mag? fotootje van?
|
damm , stakke golf , zo zie ik ze graag . en erg mooie foto's .
|
Quote:
ze hebben de overgang in die horizontale lijn gelegd en valt dus zeke ni op dat ze herspoten en vernist zijn ;) ik kan er een foto van nemen maar er valt niet veel te zien omdat het allemaal 1 kleur is zonder enige kleurverschil(omdat hij niet zo lang geleden volledig gepolijst is en dus de kleur hernieuwd was) greetz mast |
dus de hele zijflank herspoten tot in de horizontale lijst die ook in de deur zit of gewoon tot de overgang van wielkas naar zijpaneel?
|
de deur is niet mee herspoten geweest en voor de rest zijn idd de zijpanelen gespoten tot in de horizontale lijn ;)
greetz mast |
nog een paar pics gekregen van aan de See
![]() efkes probs met image shack dus later post ik de andere :angry: :rolleyes: greetz mast |
Quote:
vet golfke maat ;), dat weet je! |
mk2
inderedaad een hele mooie golf heb je nog meer plannen
|
buikschuivert!!!!!
superrrr!! |
Super Golfje.
Precies zoals hij moet zijn ! |
dankjewel manne voor de positieve comments
en de plannen zullen geleidelijk aan verlopen denk ik en niet echt vee meer mss rolkooi gespoten in de kleur van de blokken of wagen middenconsole plaatsen(bruin) mss andere velgen mss embleem loze grill(twijfel geval) en dat zal het zowat zijn denk ik voorlopig want voor mij staat hij dan goed ;) greetz mast |
die velgen staan echt super ! dat maakt de hele auto in een erg mooie stijl!
Ik ben normaal niet echt voor deze soort kleur op een golf ,maar alles in combinatie is echt Über ! |
hartelijk dank voor uw compliment ;)
greetz mast |
Quote:
ook alweer thuis zie ik, jullie waren vroeg weg vandaag of niet? wou nog ff langs je auto lopen maar was al te laat. gr Twan |
All times are GMT +1. The time now is 16:21. |