![]() |
JA!
:postpics: |
een setje wat niemand heeft in nederland..
DYNA LITE.. super licht meerdelig wiel wat heel heel veel op een bbs E50 velg lijkt.. steek 4x114,3 15 inch.. persoonlijk mooier dan de bbs rs die onder de lupo liggen |
die uit hoogeveen?! dat is inderdaad een supermooie velg
|
klinkt goed!~
wordt wel aanpassen.. heb je al foto's? |
die uit hoogeveen..
en in het echt veel mooier dan de foto.. word denk ik een 12mm adapter zal vanavond ff foto's schieten.. zelf de binnenkanten van de velgen zijn gepolijst.. harten gaan goud worden imbusjes ook polijsten |
![]() ![]() voorbeeldje |
Gave velgjes!
Bovenste foto doet het alleen (bij mij) niet? |
Hmmm zal wel ff een foto zoeken
|
Nice!
|
|
Feestelijk! Heb je verschillende breedtes en et-waardes?
|
nee maar das wel toekomst..:D
|
|
:thumbup: :thumbup: :thumbup: Supers velgen Richard voor onder de polo denk dat ze ook niet werkeert zullen staan onder de Lupo
|
Super velgen, vind ze persoonlijk mooier als BBS RS/RM velgen, een keer wat anders. kost zoiets nog wat?
|
Lekkere wielen...kwijl kwijl !!
|
Leuke wieltjes .. maar doe mij maar een setje BBS RS :tongue:
Origineel zijn ze wel ! Ben ook wel benieuwd hoe ze staan onder de auto :) |
Quote:
Dan ziet de toekomst er rooskleurig uit! :thumbup: :woowoo: |
Goed bezig richard! :thumbup:
|
Quote:
ik persoonlijk vind ze ook super en mooier dan de rm's en rs.. lieuwe zal dat ook wel vinden als hij ze in het echt heeft gezien... ;) let ook ff op de plaatsing van het ventiel..;) zit binnen in de velg en en loopt haaks naar een uitsparing in het hart. heel apart.. net zoals altijd doen de foto's de velgen geen recht.. heb ze nog niet gepoetst.. lupo blijft denk ik met 16 inch rs. alhoewel ik wel een ruildeal aangeboden heb gekregen met 14 inch Compomotive TH ripp off's.. oftewel schmid th lines maar denk dat ik de bbs en hou... toen ik hajee zijn gezicht zag toen ie de lupo voor het eerst op de bbs zag deed me heeeeeel veel goed! :rock: |
Quote:
precies....dat had ik ook in Joure....lijkt echt super!!! en m`n vriendin vond dat ook....;) |
en jouw gezicht ook rene..;)
|
Quote:
haha...m`n vriendin kreeg het er warm van....daarom liet ze dr jas liggen ;) |
kwam niet van de velgen.. maar blijf maar ff in die waan..;)
|
Quote:
Hahaha :brad: |
Hey richard, de polo is er zeker op voorruit gegaan, kun je me eens een grove prijsindicatie geven van je complete motor ombouw. Dus met turbo en het hele gedoe,wat verwacht je wat die hele setup gaat kosten. Dan kan ik in drachten naast je gaan staan :tongue: . Verder veel sucses en ik blijf je turbo ombouw volgen gr arjan
|
rich..je moet meer melkproducten eten/drinken
|
ze zijn gepolijst de nagels.. dus van die bling vlekken..
prijs indicatie kan ik je niet geven. maar low budget ( met de juiste contacten en handelswijze ,goede componenten voor de ombouw weten te vinden) word het wel.. |
:thumbup:
|
gespot rich, LANGS de a7 vanochtend...
|
jup... lag een relais uit... dus ff lopen..:D.. duurde maar 10 minuten..
|
Gister gespot!! Vanuit Skoaterwâld richting Heerenveen, langs de total. Met witte motorkap.
|
de auto staat te koop.. dus einde project.. iemand nog geintresseerd in de velgen?
|
Je hebt een pm
|
coen komt voor de velgen kijken
|
Super velgen!! Hebben een goed nieuw adres, dankje!! :D
Volgende x niet blindelings uitgaan van de techniek van tegenwoordig ;) |
ik mis ze nu al...
maar je hebt wel kunnen genieten van ester haar gezelligheid |
... en je dochter uiteraard :D
|
All times are GMT +1. The time now is 03:51. |