![]() |
goed bezig alleen de velgen zijn sssooooo.... 1996... ;)
|
Door jou of de vrouw? :tongue:
|
zijn vrouw rijdt er in.....tja :)
|
Quote:
:thumbup: Jep.... toch binnenkort maar ff een nieuwe bestellen op ebay. Diegene die er eerst onder zat, was ook een imitatie, maar heeft het bijna 1 1/2 jaar volgehouden. Was ook van iets betere kwaliteit, maar ja. Bestel er nu meteen maar 2, hebben we er nog 1 op voorraad :D |
wacht pik, doet er ook 1 voor mij erbij.....scheelt weer verzend...kom ik hem wel halen
|
's goed, doe ik er voor jou ook een bij, geen probleem!
|
we hebben het over een VR6 lip he, geen eoa monster voorbumpert? ;)
|
En weer glansrijk door de APK gekomen vandaag.....
|
Hulde!
|
Kilometerstand inmiddels richting de 230k , en ben er wederom weer probleemloos heen en weer naar oostenrijk mee gereden...
Alleen mis ik wel af en toe wat vermogen, zeker op de autobahn met inhalen..... Het zou wel wat sneller mogen :D Maar aan de andere kant, wel bijna 1:20 gereden deze vakantie.... |
en ik zowat 1 op 2....damnit wat zuipt dat hok in de bergen whahahahahaha.
was wel leuk tanken daar, ze hanteren nog een beetje schappelijke prijzen daar a la 1.29 de litert. |
Quote:
Beetje meer vermogen is toch makkelijk uit zo'n TD te halen met andere verstuivers en opgeschroefde pomp? |
Quote:
Jawel, maar hij loopt nu (afgezien van het vermogen) mooi, en zuinig. En ik wil er voorlopig (zolang er geen hele dure reparatie's aankomen) nog wel ff mee door blijven rijden. Dus betrouwbaarheid is ook wel erg belangrijk. En ik heb meestal het idee/gevoel, als je met zulke dingen gaat beginnen, dat de betrouwbaarheid wel achteruit gaat.... |
Eerder als verwacht...
Is je tijd dan toch gekomen. Wilde graag nog wel even plezier van je hebben, echter kon ik deze deal toch niet laten schieten.... Graag wil ik je bedanken voor de vele veilige kilometers, en dat je ons nooit (ok, 1 keer dan) hebt laten staan. We hebben half europa met je rondgereden, met veel plezier. We mogen nog een paar dagen van je genieten, en dan zal er waarschijnlijk een andere eigenaar, hopelijk net zo goed, voor je gaan zorgen.... 't ga je goed... :drive: |
En is het al bekend wat er terug gaat komen? :)
|
Jep......
|
wat dan?
|
Mag ik het zeggen :P?
|
Als ik 'm heb, zal ik foto's maken....... hou het ff spannend :D
|
Ben erg benieuwd!
|
Houdoe en bedankt!