![]() |
|
Hier ook nog een, een groene vr6 sedan usa uit 93 :cool:
Helaas op het moment geschorst maar ik ga hem over 3 maanden weer tevoorschijn toveren :D http://img76.imageshack.us/my.php?image=passatje6ny.jpg |
Quote:
Pics please. :D |
keb een 1.6 cl 1984
grtn Sjones |
JAJA, daar is weer 1. Een passat 35i GT vr6 . Superdeluxe deze wagens.
|
Quote:
Ik nog steeds passatrijder. 1900td bwj94 variant :thumbup: |
Ik ook, een '81-er diesel met wél 55k!! Superwagen..!
![]() |
En ook ik rij in een 35i
|
35i 1.8 Design hiero
|
Quote:
Same :thumbup: |
3C Sportline 105PK TDI van de zaak...Superauto!
|
Ik meld mij ook, ik rijd dagelijks in LS uit 1976
De passat van MvD hierboven is ook geweldig trouwens.. |
Quote:
inderdaad. De mijne uit 1981 een 1.6 CL automaat nu 58.000km bevalt ook prima. Nu ruim een jaar in mijn bezit en bijna 20.000 km verder. |
Ik heb een 3bg van 02' 2l benzine , vriendin rijd er alle dagen in naar haar werk .
:thumbup: :thumbup: |
2,0 GT .. |
Ik heb een tdi 110 pk.Satijn zilver variant 3b 99'
|
mijn passat highline, 3bg van 2004, tdi 130 pk
![]() |
lol, voor de gein eens terug gebladerd naar pag 1... uit 2003!!..
|
passat 32b coupé limited met een 16v turbo blok uit '84...
|
Passat 3b Variant Highline 1.9TDI 85kw
![]() :) |
Ik rij ook een passat...
3bg variant TDI ![]() |
Hier ook een variant uit 1991 1.8 gt g60 syncro
|
Passat GT 2.0I
Hier nog op 15inch winterstaal. Zomer wielen. ![]() ![]() |
Kicke ding Domi...
|
Thankss, Even 2 foto's erbij gedaan.
|
32B coupé uit '84 limited nr7 v/d 16.
Binnenkort met 16v op troetelbeertjes.... |
Quote:
?? Limited? Foto???? |
foto staat wel in mijn voorstel topic. Kan zo geen nieuwe fot plaatsen, coupé staat in de loods helemaal uit elkaar en komt binnen 2 jaar niet meer op kenteken ben ik bang.
|
Wat is er limited aan dan???? Wat is er speciaal aan die auto ????
|
Onze daily Passat VR5 automaat met te veel opties voor mij vandaar dat ik er ook niet zo vaak in rij is me veel te nieuw :D:thumbup:
![]() |
ik rijd een passat 3bg variant bouwjaar 2001 1.9TDI HIGHLINE 130pk 6bak, met xenon, jd chiptuning,20inch benz wielen,schroefsetje en autobra
foto: ![]() meer te lezen en te zien in topic: http://www.volksforum.com/forum/sho...8852#post708852 |
Ook hier maar even posten, heeft iemand hier met een 3B/3BG variant nog interesse in een bagage rek, niet die rollo met bagage net die in de dakstijlen gehaakt kan worden maar de originele permanente.
Deze haakt aan de bankbevestigingspunten en de stijlen vast. En is ook erg makkelijk als je honden hebt die in de kofferbak of op de achterbank vervoert worden, zo kan alles wat zich in de kofferbak bevind niet naar voren vliegen. Hij is over gebleven na de verkoop van de 3BG en aanschaf van een 3C variant. |
Quote:
1 van de ori vwmotorsport versies ;) |
Quote:
Of een Passat met een Santana badge erop ;) |
Ik heb naast mijn Rallye Golf sinds een jaar een Passat Variant 3BG van '01 Indigo blauw 130pk Highline tiptronic. Tot nu toe de fijnste auto die ik heb gehad!
|
Tof een indigoblauwe passat, had ik ook bijna gekocht...
|
Quote:
Rijd ook sinds een x aantal maanden passat... 3B 110pk tdi.. ![]() ![]() |
Vette bak!
|
Vette wielen vooral! Airride neem ik aan? Enige jammere daaraan vind ik dat de achterwielen in de laagste stand zo ver vooraan in de wielkassen staan...
|
mooie passat!
|
All times are GMT +1. The time now is 19:45. |