![]() |
elke week weer... on-voor-stel-baar!!
|
had het er net met Ernst over,... dat dat hier gewoon niet zou kunnen
|
volledig onmogelijk.. ik zie Roderik Jan Flip Hein nog niet met z'n Porsche/Ferrari naar een meeting gaan
|
dat misschien nog wel, maar wel naar een meeting als hierboven. en als je dat hier doet staat het binnen een half uur vol met tupperware..
|
Quote:
Ach we kunnen er van de zomer zelf een beginnen in Breda op kleine schaal :D |
Doe maar friesland dan.. je weet inmiddels dat daar de mooiere auto's rond rijden :tongue:
|
Zat op een RS4
![]() |
ook leuk
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Iets met Volvo's en het milieu cq. bio brandstoffen...... :)
![]() |
ja die 3 letters, al halen ze alle leuke combi's er vooraf al uit. geven toch leukere combi's
|
|
raar volk, die tatra rijders ;)
|
Topic maar even afstoffen.....
![]() |
![]() |
Hej mijn broer zen golf 1 met zen nummerplaat.
Hij heeft deze gewoon gekregen. VW van ... duh en de n van nieuwmoer. (het dorp waar we wonen :D ) ![]() Grtz Jel :thumbup: |
![]() deze gespot in eschdorf(lu) bergcup 2008. |
![]() |
Paar weken geleden in duitsland gespot....
|
leuk is anders, je snapt niet dat ze hem uitgeven....
wel bijzonder is een DAF banner over de dildo :lmao: ![]() |
Hitler als kenteken.... wat een mongool! Typisch geval van meer geld als verstand....
Jan :mad: ps andere kentekens zijn wel humor! En die duitsers maar denken; "wat lachen die hollanders toch?" |
Quote:
:goodpost: Volledig mee eens. Hoe debiel kun je zijn om zo een plaat te hange. :angryv: :screwy: |
![]() ben benieuwd hoe zn eigen auto eruit ziet |
ik kwam laatst een engelsman in een porsche 911 turbo tegen met 3V0M-TI als kenteken
beetje jammer dat ik geen plaatje heb kunnen schieten, wel bijzonder vet |
Omdat..?
|
inderdaad, snap hem ook niet... misschien omdat het een 911 turbo was?
|
it move
|
je kan beter move-it in je achteruitkijkspiegel zien toch?
|
Haha ja maar Jesse had het beter gelijk kunnen uitleggen ;)
|
ooo,
|
Quote:
Volgens mij spreekt er een hoop Engelse frustratie uit deze foto. Bentley is door VW overgenomen, zodoende de verwijzing naar hitler (ja, expres zonder hoofdletter) En DAF heeft de Engelse vrachtwagenproduktie overgenomen. Het Engels superioriteitgevoel is denk ik zwaar gekrenkt. Greetz Ron |
Daf heeft alleen Leyland overgenomen.. vervolgens is daf overgenomen door Paccar, en die hadden toevallig Foden ook al. dan heb je nog ERF en Seddon Atkinson.
Neemt niet weg dat ik wel denk dat je verklaring klopt. |
Quote:
ik dacht, spreekt op zich wel voor zich :P maargoed, daarom dus redelijk geniaal |
Quote:
Zou it moves moeten zijn natuurlijk ;) |
Vandaag deze gespot langs de A27 (wel toepasselijk op het VF, toch?):
![]() |
Vorige week in Denemarken :)
![]() |
Quote:
ook zoiets gespot...ff in gehaald om te kijken wat er achter het stuur zat...en ja hoor...k zou er niet op spugen:P. (nja misschien op 1 plek als dat nog nodig is:P). ![]() |
![]() Jan :) |
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 09:42. |