![]() |
opel opc test dag??
|
Quote:
rotzooi :chair: |
doe mij maar zo`n opel! cool spul die OPC`s!
|
Quote:
voorgisteren toevallig even met een eigenaar van zo´n "OPC" een gesprek gehad, na 170.000 Km (die vent reed 1000Km per week) was de motor ervan in de puin, kosten: dik 4.000,- Euro voor een ruilmotor, en dat bij nog geen 2 ton! Blijf maar liever bij VW..... |
Quote:
ach.....dat hebben volkswagens nooit zeker ;) heb een jaartje bij een vw dealer gewerkt en als je ziet hoeveel rotzooi daar binnen komt....en hoe jong de auto`s allemaal zijn....dan leer je wel af om te zeggen dat vw beter is... |
Quote:
:rolleyes:.....dat klopt ook wel weer. |
oude collega, iemand van vw club zuid limburg, altijd vw minded in hart en nieren, rijdt nu opel zafira opc...
als je voor dat geld voor een vw gaat kijken heb je een kale uitvoering nu rijdt ie 2 liter turbo, zegt ie... kgeef hem groot gelijk... **edit** het antwoord was blauw :( pff stelletje stumperds ;) |
wie heeft het licht uitgedaan?
19-5-2006 11:14... ![]() volgens mij issie kaduuk... |
kijk rechtsboven naar de datum ;)
hij hangt dus al een paar dagen stil... |
ik dacht al dat het aan mij was!
10 keer alle cookies verwijderd en bestanden wissen computer 100 keer opnieuw opgestart. nog niks.... ligt dus niet aan mij! :puter: |
haha en nu zit er een toetsenbord in je beeldscherm? :D
|
![]() de duitsers gaan aanvallen... allemaal in zilveren bmw's ;) |
verandering bestemmingsplan? camping? F1 dit weekend? caravanraces? |
2.-4.Juni Rock am Ring
www.rock-am-ring.com www.ringrocker.com (inofficial) het is rock am ring, schleiffe wordt dan als halve camping gebruikt |
aah ok,
stom stom, hadk moeten weten pinkpop is ook dit weekend is zowat bij mij voor de deur... :rock: |
rijvaardigheids training...
kzie niet zo snel wta t allemaal is, maar wel voor een hoop geld.. ![]() |
volgens mij zijn het een aantal ferrari's, achterdoor een bmw'tje en de rest ....:D
|
De Nürburgring :own: ben ik blij dat ik zo dichtbij ervan in de buurt woon (ca. anderhalf uur rijden binnendoor), ik ga er binnenkort bij goed weer zeker weer heen in m´n vakantie, alleen al de rit erheen door de mooie Eifel is altijd de moeite waard!
|
staat nu een blauwe bora :) en een viper :D
![]() |
Wij zijn er er afgelopen week vlak in de buurt op vakantie geweest... en daar heb ik nog een mooie engelse Jetta GTI gespot:
![]() ![]() ![]() En een uitgerookte pors: ![]() En een Koenigsegg :O ![]() |
t1, t2 ?? op de ring
|
Volgens mij de T1 die afgelopen weekend ook op Das Drag Day #4 was:
![]() |
lijkt er wel veel op he!
|
Iemand toevallig afgelopen weekend nog een (webcam) shot genomen?
Ik heb gezwaaid :) |
waarom rijden ze nu niet??... zijn ze aan het verbouwen?
groeten |
Quote:
Omdat het winter is, dan wordt er niet gereden. Dacht dat de ring vanaf Maart terug open is? |
daarom wordt er niet gereden ;) |
ghehehe, was ook het eerste waar ik naar keek toen ik het topic over sneeuw had gezien :)
|
nee is niet dezelfde foto van hierboven, zoek de verschillen :D
|
Hm.. winterig daar! :D
![]() |
volgens mij is er iets stuk want hij staat bij mij nog steeds op: 29-03-2007 tijd: 15:20.03
|
Staan die 2 nou te jumpen?
![]() |
Hahaha, lijkt er inderdaad wel op:D.
|
Quote:
Whahahaha dat is een goeie en het lijkt er echt op :D :thumbup: |
BMW`s aan de ringg
|
![]() Porsche circuitdag! |
deze na 2 jaar maar eens "un-stickied" maar hij werkt nog steeds
|