![]() |
ja op de 2 liter komen ze ook op.
HEb nog dat setje wat bij becky op de einzer zat. zal ook wel lekker brommen |
Quote:
auto gaat idd terug om opnieuw te laten afstellen, maar hoezo foute afstelling ??? |
je ontstekings curve .of je venturi's (16v =36mm venturi)
daar zou ik het zoeken |
Quote:
ik mis volgens mij wat :confused: ik zie dat dennis mijn 140pk aangeeft op de standaard setup en daarna de post van jou over een foute afstelling. waaruit maakt jij nu op de de afstelling niet goed is. (het klopt wel want het moet opnieuw, iets voor jou ? ) ![]() |
kr blok heeft al 139 pk .ik kan wel wat goochelen .heb nog een setje nokkers liggen van een kr ,ff de uitlaat nokker pas maken voor de inlaat .juiste setup in de carbs .welk ontstekingshuis zit er op btw?
|
lijkt mij of een peugot of citroen ontsteking
|
Quote:
Kost die nokker voor mij Serge ? ;) En hoeveel scheelt die aangepaste nokker qua graden tov de standaard ? |
niet veel maar een 170 eind pk is haalbaar.tevens samen met soepele motorloop.
|
Dus quanta costa ? :D
|
wat heb je in de aanbieding ? gezien jou plaatje
|
Welk plaatje ?
Start je MSN weer eens op joh : lult/onderhandelt wat makkelijker |
foon staat nog aan en ligt binnen hand bereik
|
tring tring :)
|
deal done :D
|
Ontsteking is van een seat (porsche system motor). Ik wil geen andere nokker erin. Alles blijft zoals het is want het volgende project hangt al aan de motorbok :-) Motor loopt verder goed maar ik heb nog wat aan 1 weber zitten prutsen omdat het stangetje van het acceleratiemembraam wat was uitgesleten en hij hierdoor onder de 3000 rpm niet lekker liep. Daarboven ging het best lekker. 140pk en 195nm bij 4250rpm is mij best voorlopig. Maar ik kom hiervoor nog wel even bij je terug via pb.
|
Quote:
Deze heeft toch een toerenbegrenzer? |
Quote:
Nog niets van gemerkt :D |
is de orginele ontsteking module van een KR niet gewoon de beste ??
of zijn er betere... tips zijn welkom :wink: |
Quote:
gaat even om de vacuum vervroeging. Maar met een 16v ontsteking kan het ook als je daarbij dan ook de originele module en regekast bij gebruikt heb je ook vervroeging. |
die heb ik... alleen heb er 2stuks..
ff dom gezegd.. 1 met groene letters en 1 met paarse letters... deze zijn idd voor de vacuum vervroeging.. weet iemand het verschil tussen deze (en anders merk ik het op de vermogensbank wel :wink:) |
Quote:
vermogen maakt niets uit, alleen (mijn ervaring) starten/rijden gaan effe wat soepeler. Die met de groene letters/knop is van een kr. Een deel van de bedrading kun je laten vervallen. |
okee thnx..
ben net bezig met installeren van het zootje... bij deze gebruik ik dus de groene :) |
Quote:
ik heb dit spruitstuk ens vergeleken met de mijne... en er valt me een aantal zaken op. mijn spruitstuk is korter... en volgens mij onder een andere hoek. dit heb ik gedaan met de volgende redenen: Motor zit vrij kort op radiateur Onder carbs zit koel slang-aansluiting Deze koelslang gaat naar radiateur.... Met mijn setup van mn spruitstuk kan het allemaal Pcies :cool: mijn vraag ff aan serge ... hoe de hell gaat dit passen :tongue: btw... die van mij hangt in een Type 1 ;) zal morgen ff wat foto's schieten, dan wordt het allemaal wat duidelijker. @moroder .. sorry dat ik jou topic gebruik.. maar misschien ist wel interresant voor je :rolleyes: |
Dit komt ook niet in een auto met de motor voorin, deze komt dwars achterin :)
|
Quote:
Kijk : hier komt het op ... |
AHA okee ... :D
dan heb ik niks gezegd natuurlijk ... maar voor de volledigheid zal ik toch maar ff fotootjes schieten :cool: vooral van die koelslang aan de onderzijde.. want warme carbs willen we niet natuulk :mad: *ik ben de laatste tijd me hier op dit forum wat beter aan het inburgeren dus moet nog beetje uitvinden wat iedereen rijdt ... :rock: |
Gert, je moet een keer een bevestiging beugeltje uit n golf 2 slijpen, voor je expansievaatje. Dan kun je em er op schuiven, zit vast genoeg, rammelt niet los
|
All times are GMT +1. The time now is 22:32. |