![]() |
Wat een bericht..! Heel veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen! 26.... :(
|
zo net zo oud als mij.. heel veel sterkte aan alle nabestande
|
Gecondoleerd, sterkte aan alle familie en vrienden.
|
gecondoleerd en sterkte aan zijn familie en vrienden .
|
Ik heb hetzelfde in 2011 mee gemaakt met mijn broer. 33 jaar oud en ook weggevallen door hartfalen.
Gecondoleerd en wens de nabestaanden heel veel sterkte toe. |
gecondoleerd en veel sterkte aan familie en nabestaanden. R.i.p misha
|
niet te bevatten zo jong :(
veel sterkte voor de familie en vrienden. R.I.P Misha |
Wow, heb hem altijd hier op het forum actief gezien en zijn foto's en auto's bewonderd... Veel te jong heengegaan...
Wellicht dat sommigen het raar vinden, maar zou het niet mooi zijn als er een meeting ter ere van hem wordt gehouden centraal tussen BE en NL? Hiermee wil ik ook graag mijn steun betuigen aan de familie en vrienden... |
Het was zo schokkend om te horen, iedereen heel veel sterkte toegewenst :(
|
altijd genoten van de prachtige foto's! Gecondoleerd en sterkte aan de familie en vrienden.
|
Heb er geen woorden voor. Misha, het ga je goed jongen.
Ferdie, rest van de familie, vrienden van en alle andere nabestaanden; veel sterkte gewenst. |
Het leven is soms wreed... Ik zal hem missen, als lezer kon ik goed genieten van zijn posts.
Veel steun aan de familie en vrienden van misha gewenst. |
Bizar.
kende Misha van wat kleine gesprekjes op de diverse meetings, en van de goede discussie hier op het forum. De verbijstering is er niet minder om. Ik wens familie, vrienden en nabestaande enorm veel kracht en sterkte in deze zware ijd. |
Het is en blijft een onwerkelijk bericht om te krijgen.
Het ga je goed Misha! Ferdie, voor jou en je familie veel sterkte in deze zware tijd. Ook namens de rest van de crew. |
Volksforum even doornemen, met het zaterdagochtend bakkie koffie.
Nieuwe posts, en dan lees je dit. Pffff. ben er de de hele dag stil van, en nog steeds :( Kende Misha niet persoonlijk, maar genoot van zijn auto's, foto's en heerlijke discussies... Te jong gegaan, veels te jong... R.I.P. Misha. Ik wens alle familie, vrienden en nabestaanden heel veel sterkte toe.... |
iedereen sterkte toegewenst!
|
Misha, ik heb je niet persoonlijk gekend maar wel vaak op meetings gezien, je auto's én foto's bewonderd en vooral ook op de verschillende forums met plezier je commentaren / meningen gelezen en zo nu en dan eens gediscussieerd. Onbegrijpelijk dat je zo vroeg uit het leven bent gerukt...
Rust zacht... Alle familie en vrienden gecondoleerd en alle sterkte gewenst. |
kende hem niet persoonlijk..heb wel eens een discussie gehad met hem..en dan dacht ik achteraf wel eens..Ja vanuit jouw standpunt gezien heb je WEL gelijk..
hij zag dingen/auto's meer als kunstwerk-erfgoed..fotoreportages en alles ik ben een man van de techniek.. en een stuk ouder.. 1 van zijn auto's was ooit van mij..de Golf 1 GTI (g60)in het wit..een ex Pirelli..was leuk dat hij ooit zo mooi op de foto is gezet.. veel sterkte aan familie ,vrienden en Dub club.. en jongens ..als er echt een hemel bestaat ,zien jullie hem zeker ooit terug! |
Gecondoleerd.
|
Zelfde als SelimGTI, ik heb altijd erg genoten van de herkenbare manier van fotograferen van Misha en van zijn auto's. Verder kende ik hem niet, maar aan de reacties te lezen was het een mooi persoon!
En dan toch raakt zo'n bericht je.. Sterkte aan de familie en kennissen!! |
Woorden schieten weer eens te kort..........
Veel sterkte voor de nabestaanden. |
Wat een nieuws zeg.. heftig. Heel veel sterkte toegewenst.
|
Als je dan dat bericht hoort dan zet dat je weer even op de plaats... :(
Veel te jong... Ook ik kende je niet persoonlijk...wel je berichten,discusies en je topics o.a. hier op het forum, heb ze vaak met een glimlach gelezen. R.I.P Misha Respect = Everything |
Onwijs triest dat zo'n jonge knul is overleden! Ik genoot altijd van de discussies en opmerkingen van Misha en zijn dikke auto's. Ferdie en familie heel veel steun toegewenst.
|
Gecondoleerd
Veel sterkte aan de nabestaande. |
De gedachten zijn met Misha en de nabestaanden, opdat hij zijn rust mag vinden
|
Helaas ken ik hem niet persoonlijk, maar aan zijn posts te zien was het een heel gepassioneerde man mbt fotografie en vw.
Voor de familie en vrienden heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. |
Bah ik lees dit net en moet gelijk terugdenken aan m'n vader die ook hierdoor overleden is :(
Sterkte aan de nabestaanden. |
Ik zit nog niet lang op dit forum, en kende hem niet, maar als je iemand ziet die het leven laat op een leeftijd die je zelf hebt, dan slik je toch even.
Dit moet vre-se-lijk zijn voor de ouders. Ik heb zelf 2 dochters, en mag er niet aan denken dat ik er eentje zou moeten afgeven, dat overleef ik niet. Sterkte aan iedereen. Groeten |
Gecondoleerd, veel sterkte de komende tijd voor familie en vrienden.
|
Ferdie, familie en vrienden: gecondoleerd met het verlies van Misha.
Zijn schitterende manier van schrijven en geweldige beheersing van de Nederlandse taal, dat ga ik missen op forums en Facebook, want persoonlijk kende ik Misha niet goed. Samen zaten we op een photoshop-forum (pictuning.nl) waar hij foto's bewerkte waar iedereen van onder de indruk was. Heel veel sterkte. |
Gecondoleerd! Sterkte voor de na bestaande,
The spirit carries on |
Veel sterkte aan de nabestaande
...... |
Gecondoleerd, altijd genoten van alle auto's en reacties op het forum!
Rust zacht! |
Gecondoleerd ....
|
Damn.... gecondoleerd....
|
Heftig hoor... Hoorde het vanmorgen ook op 3fm. veel sterkte aan de nabestaanden gewenst
|
Hoorde het ook op de radio. sterkte voor de nabestaande
|
Hier nog even het stukje van vanochtend op 3FM:
http://www.3fm.nl/a/179036 Heel veel sterkte aan de familie en vrienden. |
Heel veel sterkte aan z'n broer Ferdie, aan z'n familie en nabestaanden.
26 jaar is veel te jong.. |
All times are GMT +1. The time now is 15:21. |