Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Foto's van SPA 2005 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12964)

Peppie 22-08-2005 19:33

Spa 2005, in 1 woord geweldig :biggrin:

Nooit eerder geweest, vreselijk gelachen, vreselijk mooie auto's gezien en vreselijk verrot naar huis.

Picture speeks a thousand words...

Oskar 22-08-2005 19:34

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Peppie 22-08-2005 19:55

zie niks bij jou os, doe ff opnieuw..

Oskar 22-08-2005 19:56

Quote:
Originally Posted by Peppie
zie niks bij jou os, doe ff opnieuw..

Gefixed.

manijack 22-08-2005 19:57

Het was weer super gaaf en erg gezellig. Veel bekenden gezien en erg gelachen. Kwaliteit was zoals altijd weer erg hoog. Heel veel mooie busjes en ik wil toch wel erg graag zo'n mooi busje hebben, dus als iemand nog een mooie variant wil......... :biggrin:
Ook van mij een paar mooie foto's

Don 22-08-2005 20:06

VOLLEDIGE FOTOREPORTAGE van spa vindt je hier.
15 bladzijden
Vergeet je niet aan te melden

http://www.flat4free.be/forum/viewt...r=asc&highlight

@ Leon, je staat er ook nog op hoor !!!!

Je blokkie ook ;) GDV man. Waar hadden ze jullie weggestopt.

Jaaaaaaaaa heel gemakkelijk te vinden gozuhh. Gewoon rechtdoor>>>> kom je er vanzelf :eek: :eek:

Maar gelachen hebben we wel.

Op de terugweg niet te doen !!!!!!!!!!!!!!

Don 22-08-2005 20:11

een voorproefje Bekende bus. :rolleyes:

hehehehehe

de keverfreak 22-08-2005 20:19

ik heb weer wat gemist!!

volgens jaar ben ik weer van de partij

2002
2003
wel geweest had ff wat belangrijkere dingen te fixen

greetz hans

www.keverfreak.demon.nl

Peppie 22-08-2005 20:48

Quote:
Originally Posted by variant'69
ik wil toch wel erg graag zo'n mooi busje hebben, dus als iemand nog een mooie variant wil......... :biggrin:

Jack, dit verkoop je toch niet :eek:

Ruilen tegen de New Beetle? :cool:

vwspijlbus 22-08-2005 21:01

Volksaddiction tijdens de rondrit.

volksaddiction 22-08-2005 21:07

Quote:
Originally Posted by vwspijlbus

Leuke foto Frank !!
Kreeg deze net nog via de mail van Martijn aircoold.nl ook errug leuk:

manijack 22-08-2005 21:11

Quote:
Jack, dit verkoop je toch niet :eek:

Als iemand een goed bod doet waardoor ik een mooi busje kan kopen dan ga ik er erg overnadenken, of iemand moet willen ruilen tegen zo'n mooi busje :p
Maar ik ben er nog steeds erg blij mee hoor....... :wink:

Ruilen tegen de New Beetle? :cool:

Ik vind een New Beetle ook erg gaaf maar 20km op diesel met wegenbelasting of op gas zonder wegenbelasting en oldtimer verzekering......... :tongue:

Ik vond het wel erg gezellig om vrijdagavond even gekletst te hebben.......moeten we vaker doen :wink:

Peppie 22-08-2005 21:15

Denk er nog maar ff over na... ;)

Wellicht zien we elkaar op de type 3 meeting op 4 sept en anders op de acn op 6 sept. Kan ik gelijk ff naar je gordels kijken (vriendin wordt b'tje zenuwachtig zonder..) :tongue:

Peppie 22-08-2005 21:18

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
T*ring wat eengeweldige foto's erwin!!

Sh?t Bien, ik had hem niet eens herkend! Errug gaaf zo :cool: Welke bandjes hebbie eronder?

SplitBien 22-08-2005 21:22

voor 165-45 maar er komt een 145 bandje op en achter heb ik nu 175-60 dat blijft zo... iedereen vond hem onherkenbaar! :D

manijack 22-08-2005 21:28

Quote:
Denk er nog maar ff over na... ;)

Wellicht zien we elkaar op de type 3 meeting op 4 sept en anders op de acn op 6 sept. Kan ik gelijk ff naar je gordels kijken (vriendin wordt b'tje zenuwachtig zonder..) :tongue:

Type 3 meeting ben ikhelaas niet, heb ik een feestje van het werk van Doralice.

ACN ben ik waarschijnlijk wel, anders op kever zomerfestijn op zondag, en mocht het helemaal niet gaan dan kom je toch gewoon een keer een bakkie doen :tongue:

manijack 22-08-2005 21:29

Quote:
voor 165-45 maar er komt een 145 bandje op en achter heb ik nu 175-60 dat blijft zo... iedereen vond hem onherkenbaar! :D

Hoe heb je dat zo stil kunnen houden voor ons allemaal, je moest wel je tong afbijten zeker :tongue:
Maar ik vind het erg gaaf hoor, nu niet weg doen hoor!!!!!

Peppie 22-08-2005 21:35

Quote:
Type 3 meeting ben ikhelaas niet, heb ik een feestje van het werk van Doralice.

Had je al verteld inderdaad.. :o

ACN ben ik waarschijnlijk wel, anders op kever zomerfestijn op zondag, en mocht het helemaal niet gaan dan kom je toch gewoon een keer een bakkie doen :tongue:

Doen we zeker Jack, lijkt me gezellig. Neem ik de Beetle mee :tongue:

aircooled 22-08-2005 22:00

spa was super! :)
zaterdag avond in een vila geslapen was ook echt wel vet!
hier een paar foto's van mij!
de rest staat natuurlijk op
www.aircooled.nl

Meetlint 22-08-2005 22:36

Quote:
Originally Posted by hajee
op de terugweg..

OOOOOOOOOOOOh shit gespot :D :D :D

hajee 22-08-2005 22:51

Quote:
Originally Posted by Meetlint
OOOOOOOOOOOOh shit gespot :D :D :D

hehe!
valt niet mee, inhalen en fotograferen.. :D

vwboesie 22-08-2005 23:55

Klein verslagje met paar fotootjes

Aankomst op camping Spa d'or.

Er wordt flink gesleuteld aangezien \/anessa warm gelopen was op de heenweg (dur bus)

vwboesie 23-08-2005 00:01

un autre cinque...

Vette bak mies!

Moet dat ringetje daar ?

Poetsen & Pimpen

vwboesie 23-08-2005 00:05

wederom 5 (kan dat maximum er niet af ?)

vwboesie 23-08-2005 00:14

bijna klaar

Popout optie hebbienogniehe

herbie does doggie

Best of show

Prosign zet de bloemetjes buiten

vwboesie 23-08-2005 00:17

Laatste 5 en dan kap ik

vwboesie 23-08-2005 00:21

nog 5 dan , hehehe

Samen Steppen met Oskar en Sven

Resto Line-up.

krukab 23-08-2005 07:41

ook op terovirta.com staan wat foto's van Spa.

Teaser !! :D

klik hier voor meer foto's !!

SplitBien 23-08-2005 08:41

Quote:
Hoe heb je dat zo stil kunnen houden voor ons allemaal, je moest wel je tong afbijten zeker :tongue:
Maar ik vind het erg gaaf hoor, nu niet weg doen hoor!!!!!

T'ja moest idd mijn tong afbijten, was heel moeilijk om stil te houden maar achteraf de moeite waard, iedereen stond versteld, ikzelf trouwens ook, hehe! Eigendunk he?? :biggrin: :tongue:
Verkopen doe ik niet meer, ik hou hem nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang! Vooral na dit weekend waardeer ik hem nog meer! Heb andere plannen en ook daar hou ik mijn mond over dicht... :tongue: :biggrin: Snap trouwens niet waarom jij je variant verkoopt!!!! Kwam hem tegen op internet! ZONDE! Eerst je kever en nu de variant! :( :( :( :( :( :( :( :(

hajee 23-08-2005 10:09

Quote:
Snap trouwens niet waarom jij je variant verkoopt!!!! Kwam hem tegen op internet! ZONDE! Eerst je kever en nu de variant! :( :( :( :( :( :( :( :(

poeh!zonde hoor die mooie vari verkopen! ga je spijt van krijgen! :o

manijack 23-08-2005 10:31

@ Hajee en Sabine: Ik verkoop hem ook alleen voor een goed bod of als iemand hem wil ruilen voor een mooie spijl, anders houd ik hem nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang :D. Net als jij Sabine.

SplitBien 23-08-2005 10:34

okee haha! zelfde als mij inderdaad! Hij staat toch bij kaagkevers te koop? Of heb je hem daar gekocht? Hij staat nog steeds op de site.
Maaruh, ik ben er op terug gekomen... Zelfs voor een spijl maakt hij geen plaats meer, straks worden de type 3's veel geld waard, ik voel het gewoon! Dus gewoon houden en sparen, ben ik ook mee bezig... :p :D

manijack 23-08-2005 11:07

Quote:
okee haha! zelfde als mij inderdaad! Hij staat toch bij kaagkevers te koop? Of heb je hem daar gekocht? Hij staat nog steeds op de site.
Maaruh, ik ben er op terug gekomen... Zelfs voor een spijl maakt hij geen plaats meer, straks worden de type 3's veel geld waard, ik voel het gewoon! Dus gewoon houden en sparen, ben ik ook mee bezig... :p :D

Je weet maar nooit of er iemand komt die een goed voorstel doet toch?
Staat hij nog steeds bij Kaag op de site???? Ik heb hem daar inderdaad vandaan maar dat id alweer 6 maanden terug. Ze hebben niet vaak van die mooie auto's natuurlijk :wink:

vwspijlbus 23-08-2005 11:08

Spa foto's...

Ik heb diverse links naar Spa 2005 foto's verzameld op http://www.vwspijlbus.blogspot.com

Al jouw pagina d'r nog niet bijstaat kun je me dit middels een 'comment' op deze site laten weten en dan zal ik 'm toevoegen.

SplitBien 23-08-2005 11:46

Heyyyy daar hebben we pukkeltje! :D Een bus met een persoonlijkheid!

vwspijlbus 23-08-2005 12:42

Quote:

Heyyyy daar hebben we pukkeltje! :D Een bus met een persoonlijkheid!

Als je de eigenaren van deze bus(sen) kent: zou je ze dan willen verzoeken om de bus(sen) aan te melden bij het www.spijlbusregister.nl
Dan geeft die site ook weer net een iets vollediger beeld van de spijlbussen in Nederland.
Alle eigenaren van geregistreerde spijlbussen worden in de toekomst op de hoogte gehouden van Nederland's eerste spijlbustreffen (in 2006).

Enne... deze (blijkbaar in de USA gemaakte) foto heb ik ooit van thesamba.com geplukt:

@Sabine_Bug: "Pukkeltje" was niet de enige, in Spa, aanwezige spijl met een 'pukkel'.

SplitBien 23-08-2005 13:01

Heb die witte ook gezien, zag er erg netjes uit! De blauwe pukkel is van kieft en klok, zal vragen of ze hem aanmelden.

vwspijlbus 23-08-2005 13:21

Quote:
Heb die witte ook gezien, zag er erg netjes uit! De blauwe pukkel is van kieft en klok, zal vragen of ze hem aanmelden.

Die rat-bus die erachter rijdt is toch ook van K&K..? Daarvoor geld natuurlijk hetzelfde spijlbusregister.nl aanmeldings verzoek... :wink:
PS: m'n vorige post heb ik zojuist aangevuld met een foto: vind je wellicht leuk.

SplitBien 23-08-2005 13:23

Cool he? Hij komt daar inderdaad vandaan... De dubbel cabine pick up die erachter rijdt is inderdaad ook van hun...

SplitBien 23-08-2005 13:27

Pukkeltje

All times are GMT +1. The time now is 22:53.