![]() |
hoe komen we erachter dat dit een "echte" rallye is en geen omgebouwde?
is wel een hoop aan vervangen zo te zien. |
Er zit geen schuifdak in! Dus een VWM chassis. Wel degelijk 'echt' dus.
|
dan heeft hij ook een mooie verzameling hoor.
ben wel benieuwd hoe dat dan loopt. |
Quote:
klopt echt en mega snel hoeveel pks en dergelijke hij heeft weet ik niet maar ik wou dat het onder mijn motorkapje lag de meneer waar de 5 rallye's van zijn is namelijk ook een snelheids duivel hij rijd dagelijks in een transporter t4 met tdii alles rood oetinger blok 200+pks en om en nabij de 400 nm er werdt gezegt dat dit de snelste t4 van nederland moet zijn maar of dat echt zo is weet je natuurlijk nooit cker maar hij is sneller als een corrado g60 met stage 2 getunde g lader door mrglader 67mm poeli powervalve om maat gemaakte chip van voor tot achter uitlaat systeem van supersprint a classe kop maximaal bewerkt en de rest wat er nog meer aan gedaan is wat ik zo 1 2 3 niet weet om een lang verhaal kort te maken een snelle t4 dus en zowiezo 2 super snelle rallye's |
Is deze meneer toevallig handelaar in Golf Cabrio's?
|
Quote:
of heeft u deze super snelle bus een keer mogen bewonderen |
Quote:
Stijn, als je goed kijkt nog meer "echte" features... Tank-klep in C-stijl Opnamepunten achterbank weg Krikpuntgaten in dorpels Matter kooi in de auto gelast, met kruis achter de stoelen , zo te zien ook een opening in het dak (gehad) voor de cockpit-koeling. |
ik weet deze hij was vroeger rood en komt uit duitsland
![]() en het is nu een 20 vt |
Fabrieks VWM rallye's hadden 260 pk. Koppel rond de 340nm.
Ik heb mijn motor een beetje gebouwd naar het voorbeeld van de VWM motor. :D Alleen heb ik er iets meer uitgehaald omdat ik niet aan FIA regels hoef te voldoen. :tongue: |
Quote:
Maar klopt dat dus? Hij heet volgens mij Charles, ergens uit het 'oosten'? |
Quote:
klopt als een bus ;) wat is de wereld toch klein |
Quote:
Ik heb bij hem ooit deze Golf gekocht. Toen had hij al drie Rallyes staan, een best fatsoenlijke rode zonder onderstel en twee behoorlijk trieste. Hij was toen net begonnen met de wereld die Rallye heet en had maar wat interesse in mijn rode (Rallye). Blijkbaar heeft hij het sinds die tijd serieus aangepakt :) |
Quote:
klopt hij heeft er een bij gekocht in de zelfde zeldzame blauwe kleur wie ik ook heb deze is nu zo goed als klaar en is gemeten tot 230 pk geloof ik en de "echte"rallye wie ik gepost had in totaal 2 blauwe achtige 1 rooie 2 witte |
Quote:
is dat niet die bij G force ( :( ) gedaan is |
Quote:
He is die rooie golf 1 niet die golf die ooit in/op dat blad had gestaan? |
Quote:
klopt, heb ik ook eens gezien, strak wagentje |
Quote:
Yes, Autoweek, jaren geleden, in rubriek klokje rond. Was destijds de eerste ´oldtimer´ Golf (werd 25, is inmiddels 32:)) |
Zo'n inlaat op het dak is om onderdruk te creëren in de "cockpit" opdat het zand buiten de auto blijft tijdens het rally rijden ;)
Mooie wagens, ga maar wel snel verder met sparen :D |
hier veranderd er 1 van eigenaar binnenkort
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volkswagen/40435484.html?return=eJwlykEOwiAQheG7NGmXlClWzBBid OM5iDaBgGVSSKwa7%2B5Ud98%2FbxwCvgNKUxCGHTZlcsvVG18 rYd%2FHTNMs7m6JlZJztYg59f8XQZ6Oa7LQ3YqtuVUnaNU5VcY r0MZ1u4HU%2Bjc8uUYYD1pxxQfXZS%2BZuQT20JGFxny%2B44s rFg%3D%3D&df=1#photo |
Quote:
marktplaats je had de link en de tekst verkeerd om... |
D'r staat er hier en/of op vwforum.nl ook eentje te koop een hele mooie rode, die moet plaatsmaken voor een Porsche (stond er bij de ad.).
|
En nog eentje te koop in België.
|
Hier nog 2 te koop :cool:
Heel misschien dat mijn rode rallye blijft, maar dat is nog niet zeker.. De zwarte is van een bekende van mij uit België.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
M'n rode blijft maar de zwarte staat nog steeds te koop ;)
Een Mooiere Rallye staat op dit moment niet te koop... ![]() ![]() Meer info onder Rallye Golf te koop |
Maat van mij heeft afgelopen week een donker grijze rallye gekocht, ook volledig origineel en uiterst netjes ! Volledige historie bekend, zelfs wanneer de beste man getankt heeft :frown:
Zal binnenkort even de info vergaren, net vergeten want ik was onder de indruk van deze auto. |
Ben benieuwd! Klinkt goed.
|
Op VWForum.nl heeft iemand er net eentje gekocht, die had 5 jaar geschorst in de schuur gestaan. Je moet wel inloggen tegenwoordig anders kun je het topic niet zien: http://www.vwforum.nl/modules.php?n...der=asc&start=0
|
Oei, beetje enge auto -> grille weg, interieur weg, bral uitlaat, bral velgen, hmmzzz
En 'gereficeerde' spelling doet (wan)smaakrichting van nieuwe eigenaar vermoeden? LOL |
Quote:
waarom denk je dat? Hij heeft de auto gekocht, om de auto geheel op te knappen en dat zal een mooie project worden. |
Inderdaad, als het ik zo'n mogelijkheid had, financieël had ik het ook zeker gedaan. Mooie basis. Alleen alles bij elkaar verzamelen zal veel tijd, moeite en geld kosten ben ik bang. Maar wel een mooi project!
|
Jeee, wie plaatst er nu een Jetta grill ipv een originele rallye grill :chair: Tof als ie hem weer origineel maakt :cool:
|
Ok, als hij het 'm origineel gaat maken dan ben ik trots :)
Maar mensen die 'gereficeerd' schrijven ken ik over het algemeen van MP advertenties met tupperware aanbiedingen. Sorry, zal niet generaliseren, ik hoop dat het helemaal goed komt met deze Rallye! Maar het zal een hele zoektocht zijn om 'm origineel te krijgen, alleen al de uitlaat! |
tja, 10 jaar al een wens, komt wel goed. Beter als en Rally die ik bij de VWForum.nl meet zag, die moest 270pk hebben. Dat was dan waarschijnlijk van de vele zilveren stickers die heel groot en lelijk overal op de zwarte body geplakt waren. Of wacht kwam het door de traanplaat matjes dat hij opeens zoveel meer vermogen had? Naja ik weet het niet meer...
|
Quote:
lijkt mij zeker iets van te maken...en zoals ie al aangeeft heb het allemaal geen haast, alle missende delen opzoeken enzo... zo'n opmerking over spelfouten en de bevooroordeling dat je dan een wansmaak heb vind ik smakelozer als de spelfout zelf... :mad: een wijs man heb ooit eens gezegt: smaken verschillen :rolleyes: |
Ik vond 'm wel tasty :)
|
ik heb er ook 1 hij is nu wit maar hoort blauw te zijn :) ben alleen nog steedts aan het opbouwen maar is over (ik hoop :( )8 maanden klaar :D
WVWZZZ1GZKB127772 :) 1H???????? HZ-FZ-43 er staat op dat zwarte plaatje op je rechterscherm bij mij heel klein 2039 is dit het zovelste bouwnr. ?? |
Zwart plaatje op rechterscherm? Heb ik nog niet eerder gezien... Foto? Zou interessant zijn als het zo was!
Zal 'm even toevoegen in begin thread, thanks. |
het is het plaatje als je voor je auto staat links te hoogte van je luchtfilter daar staat ook je chassnr. op gewicht en nog wat en dan staat er op dat plaatje rechts boven dat nr. :)
|
Hmm ok, heb dat plaatje ook maar dat nummer is me nooit opgevallen. Zal eens kijken!
|
oh ik heet trouwens Frank :D
misschien is dat nummer wel het zelfde als de laaste 4 op je motorblok net als bij amerikanen daar hebben ze dat soort nummer ook op blok en chass. staan zo kan je zien of er niet me gerommeld is of andere motor in is gegaan |
All times are GMT +1. The time now is 14:03. |