Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Wörthersee 2014 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=126308)

2H-2H 20-05-2014 19:24

Ik denk als er doden vallen, dat het gebeurt is, met de Wörthersee meeting

wessel97 20-05-2014 19:29

Quote:
Originally Posted by 2H-2H

:iamwithst

GEENGTI 20-05-2014 21:48

T zit er weer op, rijden zo weer naar huis. Ik heb weer genoten!

a.busser 21-05-2014 11:32

Quote:

Dat weet ik wel zeker.
Vanuit de plaatselijke bevolking en politiek is er nu al steeds meer tegenstand, mede door dit soort "gedoe".
Kan ik me ook wel voorstellen, er zijn er steeds meer die niet naar het evenement gaan, maar een aantal weken ervoor wel daar door de dorpen racen... Je zal er maar wonen.

Vains 21-05-2014 12:29

Ik denk dat het hele Worthersee evenement naar de knoppen is aan het gaan.
Het begon ermee dat de dagen van het evenement verpest werd door een bepaald soort volk waardoor de echte liefhebbers een aantal weken van tevoren kwamen.
Nu zijn ze zelfs de weken voor worthersee aan het verpesten.

Zelf ben ik dit jaar niet gegaan metname doordat ik afgelopen jaar ben aangehouden omdat de passat te laag lag. Terplaatse de wagen omhoog moeten schroeven zodat ik mijn kentekenplaten mocht houden.
Vervolgens zij oom agent dat ik door mocht rijden en alles in orde was als hij een foto mocht maken van mijn vriendin met de auto :wow:
Toen gingen bij mij echt de stoppen door, snel ingestapt en doorgereden want anders hadden ze mij kunnen vastzetten.
Sorry, maar dit was echt misbruik maken van zn machtspositie.

En een maand na worthersee toch een dikke prent van €275 in de bus mogen ontvangen van die pipos.

Al met al vind ik het prima dat er controle is, al vind ik wel dat ze zich moeten focussen op de mensen die zich gevaarlijk gedragen door als een achterlijke te rijden, en niet op mensen als ik die rustig rond zitten te toeren met een verlaagde auto :rolleyes:

Joris_MK1 21-05-2014 12:33

Ik las iets over bak stuk, tandwiel eruit. Als je bak vastslaat heb je weinig aan abs toch...

Vains 21-05-2014 12:35

Quote:
Originally Posted by Joris_MK1
Ik las iets over bak stuk, tandwiel eruit. Als je bak vastslaat heb je weinig aan abs toch...

Gewoon normaal rijden dan had hij dat vrachtwagentje zien aankomen :cool:

a.busser 21-05-2014 13:08

Quote:
Originally Posted by Vains
Gewoon normaal rijden dan had hij dat vrachtwagentje zien aankomen :cool:

precies.

BobbyEdition1 21-05-2014 13:20

Quote:

:goodpost:

Kevert 21-05-2014 13:31

Ik vraag me ook al af hoe lang het nog duurt voor het gewoon niet meer leuk is om er heen te gaan omdat er overal polizei staat omdat er van die malloten zijn die overdreven moeten racen overal.
Net zoals de donkey tec golf vind ik wel dat ie wat normaler had mogen doen, intrappen en wat herrie maken is prima maar ga niet 40x heen en weer racen op een plek. Soms ook gewoon vlak langs een hele rij geparkeerde auto's enzo :screwy: hij zou maar net je golf rammen waar jij 3/4 jaar mee bezig bent geweest...
En worthersee kunnen ze nog moeilijk tegen gaan , iedereen blijft toch wel komen. Of de polizei moet zich echt als gestapo opstellen , dan blijf ik ook wel thuis. Volgend jaar ga ik in ieder geval wel weer heen, hoop dat ik dan ook op air rond kan tuffen zodat dat hele gedoe over te laag zijn geen issue is. Ik rijd nu op een vastgerotte schroefset en als je dan wordt aangehouden wordt omhoog schroeven toch echt een probleem :tongue:

VW_Mannetje 21-05-2014 13:47

Quote:
Originally Posted by Kevert
Soms ook gewoon vlak langs een hele rij geparkeerde auto's enzo :screwy:

Dat zag ik op Facebook staan zo een filmpje :screwy:

HB24 21-05-2014 14:02

Quote:
Originally Posted by Joris_MK1

Was 2 dagen er voor, hebben ze terplaatse een nieuwe versnelling gestoken, was overigens de 4e versnelling...

VW_Mannetje 21-05-2014 14:09

Nieuwe manier van aandacht krijgen :shake:

Rick 21-05-2014 14:17

Facebook video:

https://www.facebook.com/photo.php?v=468677319943424

Vains 21-05-2014 14:18

Wat een figuren zeg van donkey tec, nu snap ik de naam :D

Jeff 21-05-2014 14:33

Op plekken waar veel publiek staat en waar ze constant het gas opentrekken moeten ze tijdelijk van die listige drempeltjes neerleggen.

The Skinnmeister 21-05-2014 15:33

Quote:
Originally Posted by Jeff
Op plekken waar veel publiek staat en waar ze constant het gas opentrekken moeten ze tijdelijk van die listige drempeltjes neerleggen.

Yup :thumbup:

Rick 21-05-2014 15:39

En dan de macht over het stuur verliezen en zo het publiek in schieten. Voorbeeldig idee.

The Skinnmeister 21-05-2014 16:19

Quote:
Originally Posted by Rick
En dan de macht over het stuur verliezen en zo het publiek in schieten. Voorbeeldig idee.

Die drempels zijn ervoor om de snelheid eruit te halen ;)
Dan verlies je niet zo snel de macht over het stuur lijkt me....

brabomk1g60 21-05-2014 16:35

De beste jongen heeft na het ongeval zijn kentekens in mogen leveren dus zal nog wel een aardige prent gaan worden voor diejen ezel 😉

a.busser 21-05-2014 16:47

Quote:
Originally Posted by Jeff

Nee die sukkels moeten gewoon zelf het verstand hebben dat het niet verstandig is!
Er is nog niets georganiseerd, geen EHBO, geen brandweer enz, maar dan wel zo hard mogelijk door een dorp scheuren... echt heel "stoer"...
En als ze dan bonje met de bevolking of een bon krijgen nog piepen ook.
Ik snap dat echt niet.
Moet je die zelfde gasten horen als er een paar honderd Polen een aantal weken bij hun door de straat komt blazen!

Scirocco_1600 21-05-2014 17:54

Quote:
Originally Posted by a.busser
Nee die sukkels moeten gewoon zelf het verstand hebben dat het niet verstandig is!
Er is nog niets georganiseerd, geen EHBO, geen brandweer enz, maar dan wel zo hard mogelijk door een dorp scheuren... echt heel "stoer"...
En als ze dan bonje met de bevolking of een bon krijgen nog piepen ook.
Ik snap dat echt niet.
Moet je die zelfde gasten horen als er een paar honderd Polen een aantal weken bij hun door de straat komt blazen!

klopt helemaal wat je zegt ... door dit soort mensen zal het plots verboden worden om zo'n grote meetings te organiseren ten koste van alle mensen die wel hun verstand gebruiken .

maar dit heb je overal ( hoeveel moto rijders scheuren er niet over de weg ? en hoeveel houden er hun aan de wegcode ? pas op ik heb niks tegen moto's maar soms erger ik mij aan mensen hun asociaal gedrag )

GEENGTI 21-05-2014 17:55

Ik vond het afgelopen weekend te druk en veel vervelende gasten die op plekken waar het in mijn ogen niet kan veel te hard rijden. Ma en di vond ik het vele malen relaxter.

sixpack 21-05-2014 17:57

Intocht weekend feestende oostenrijkers en duitsers... geven meestal geen klap om autos..

a.busser 21-05-2014 18:02

Quote:
Originally Posted by sixpack
Intocht weekend feestende oostenrijkers en duitsers... geven meestal geen klap om autos..

En brengen daarmee niemand in gevaar...
Daarbij, tegen feestende Oostenrijkers kan je al helemaal niets hebben... je bent ten slotte nog steeds te gast in HUN land...

GEENGTI 21-05-2014 18:11

Ik heb een hekel aan schreeuwense gasten, die bierflesjes neergooien waar t hun uitkomt. En het interesseert mij dan geen hol of ik dan bij hun te gast ben.

a.busser 21-05-2014 18:16

Quote:
Originally Posted by GEENGTI
Ik heb een hekel aan schreeuwense gasten, die bierflesjes neergooien waar t hun uitkomt. En het interesseert mij dan geen hol of ik dan bij hun te gast ben.

Dat klopt, dat heb ik ook, dat is gewoon asociaal ook in Nederland.
Toch heb ik dat liever dan gasten die zo hard mogelijk door een dorp scheuren, en daarmee zichzelf, omstanders, en dorps bewoners die nergens om gevraagd hebben in gevaar brengen..
Persoonlijk vindt IK die laatste categorie toch echt een stuk asocialer.

GEENGTI 21-05-2014 18:18

Ben ik ook met je eens

e30_324d 21-05-2014 22:08

Quote:
Originally Posted by VW_Mannetje
Iemand foto's van die grijze BMW op 16:05?

Verleden jaar was hij ook aanwezig op Bimmerfest '13 @ Trafficport, Venlo. ;)

edith zegt; indien je graag beide foto's in groot formaat en zonder watermerk wil dan graag een seintje per PB.

ivionMK1 22-05-2014 09:06

Iemand toevallig die 2 lupos op d3 rontonde geparkeerd zien staan bij ht tankstation en er een filmpje of fotos van heeft

Thijs. 22-05-2014 12:53

Vannacht teruggekomen van een weekje Wörthersee. Ik vond het i.t.t. de meeste mensen hier wél weer erg gaaf! Ik oordeel dan ook van wat ik daar in het echt heb gezien, en niet vanuit een forum :)

Hier nog een filmpje van de lokale TV zender: http://tvthek.orf.at/program/heute-...thersee/7940242

VW_Mannetje 22-05-2014 15:04

Quote:
Originally Posted by e30_324d

Verleden jaar was hij ook aanwezig op Bimmerfest '13 @ Trafficport, Venlo. ;)

edith zegt; indien je graag beide foto's in groot formaat en zonder watermerk wil dan graag een seintje per PB.

Ik wilde de auto alleen even op de foto bekijken, ziet er top uit, dank je :thumbup:

VW_Mannetje 22-05-2014 15:33

Ford meeting

Hahaha, WTF!!

a.busser 22-05-2014 16:29

Nog een dagje werken!
Zaterdag vertrekken wij naar der See!

bivw 16vg60 22-05-2014 18:10

Ben blij dat er hier gas gegeven wordt met een vr6t ect ect
Ipv van dat het stof op de zuigers licht en de inlaat vol met chroom

skywalker38 22-05-2014 18:50

:
Quote:
Originally Posted by bivw 16vg60
Ben blij dat er hier gas gegeven wordt met een vr6t ect ect
Ipv van dat het stof op de zuigers licht en de inlaat vol met chroom

:D

Alberto 23-05-2014 06:45

Quote:
Originally Posted by a.busser
Zaterdag vertrekken wij naar der See!

Wij vertrekken zaterdag weer . En volgens mij heel veel meer
De " party " mensen komen dan zeggen ze hier !
Kan je aan de aantallen politie ook wel zien want die verdubbelen ook met de dag

a.busser 24-05-2014 09:20

Quote:
Originally Posted by Alberto
Wij vertrekken zaterdag weer . En volgens mij heel veel meer
De " party " mensen komen dan zeggen ze hier !
Kan je aan de aantallen politie ook wel zien want die verdubbelen ook met de dag

Yup! Dat is ieder jaar zo, en al 15 jaar lang.
Wij vinden het "feestje" zoals dat door andere genoemd wordt wel leuk.
We gaan weer lekker genieten, biertje, schnitzels, mooie auto's en hoop gezelligheid.
(En ja, ook deze week zijn er nog genoeg mooie auto's)

Misha 25-05-2014 14:29

Wij zijn weer thuis, was weer als vanouds ondanks wat problemen her en der.

dukerider 25-05-2014 17:15

Quote:
Originally Posted by Misha
ondanks wat problemen her en der.

??

All times are GMT +1. The time now is 14:05.