![]() |
al een begin gemaakt aan de zenders? harten kunnen al klaar toch?
|
Quote:
zijn ze aan bezig.. ;-) |
Quote:
Het enige dat ik weet is dat compomotive,ze in opdracht voor een Spaans bedrijf maakte |
Even door het project gekeken en ziet er allemaal super uit ben benieuwd naar de velgen!
Had een hoopje op de laatste pagina's dater al fotos stonden maar helaas! Haua |
|
update:
motor gekocht van de seat leon cupra 1800cc 20v Turbo 180pk 6 vitess volledige onderhoudsboek erbij. deze word nog onderhanden genomen, had graag naar de 325 a 350pk gegaan. zal voldoende zijn voor de mk2 denk ik. wordt vervolgt.. |
Nog iets vernomen van de compo's?
|
Quote:
och man .. om zot van te worden! nu spreken ze weeral van 9mei .. geloof er gewoon ni meer in. ondertussen zijn de op maat gemaakte ringen toegekomen. gisteren de afmetingen door gegeven voor centerlocks te laten maken, ook maatwerk. 23ste zouden de centerlocks systeem klaar moeten zijn, dan enkele weken op vakantie daarna knallen we ze eronder. |
|
Zie je,nou weet ik met wie ik te maken heb
Vind het erg jammer dat je die auto hebt verkocht,was echt een leuke racer man! |
Durf het bijna niet te vragen.. Maar 9 mei is inmiddels al voorbij..
|
Quote:
idd.. al 3 dagen voorbij ;-/ skywalker38@ idd, was een leuke mk2 .. maar ben meer fan van een g60 look. en het zicht origineel ;-) |
|
Zijn de bouten waar de adapters mee vastgezet worden,tevens de pins om los schieten van de velg te voorkomen?
Zien er trouwens mooi uit,zijn ze geanodiseerd?,en van welk materiaal heb je ze laten maken? En uiteraard een typisch Nederlandse vraag waren ze duur?,mag ook in pm |
Quote:
vandaag tel gehad da ze opgestuurd zijn.. eindelijk! heb 2 setjes destijds besteld, alle bij 8'/17' 4/100 et35 zilver & antraciet. ben benieuwt en wordt vervolgt. ;-/ |
had jij ook niet die beetle turbo? op cleaned forum?
|
Las ik nou op cleaned dat het blokje weer verkocht is door wijziging van plannen?
|
|
Dan ben ik eens benieuwd naar dat blokje, er mooi :thumbup:
Dikke beetle ook! |
Had je nog de info omtrent de adapters?
|
vandaag goed nieuws gekregen, de Compo's waren toegekomen.
dus onmiddellijk afgehaald. dus morgenvroeg naar de crauwels voor bandjes en spoorverbreeders. eindelijk kan de mk2 eens buiten komen.. :-) |
|
Quote:
:thumbup: |
|
Lekker hoor! Blijft een mooie velg onder een mkII
|
Super mooi mario!
Welke et waarde zijn deze? |
Quote:
Betwijfel of Tirex ook maar op 1 vraag antwoord gaat geven... Jammer. |
Ziet er goed uit!
Jammer dat je niet in gaat op vragen die enkele personen hebben.. Keep up the good work! |
Originally Posted by skywalker38
Zijn de bouten waar de adapters mee vastgezet worden,tevens de pins om los schieten van de velg te voorkomen? Zien er trouwens mooi uit,zijn ze geanodiseerd?,en van welk materiaal heb je ze laten maken? En uiteraard een typisch Nederlandse vraag waren ze duur?,mag ook in pm 1) idd, de bouten komen 5mm uit de adaptor, achterkant velg zitten gaten die passen juist over de bouten van de adaptor. 2) jep geanodiseerd. 3) zou één van de sterkse matrialen zijjn, maar ben de benaming kwijt! 4) 1500eur dus ik antwoord wel op vragen, enkel duurt wa langer hahahahaa |
Quote:
vooraan et 35 achteraan et35 - 20mm spoorverbreder = et15 achterkant kassen had ik wel bijgewerkt voor dat de wagen gelakt was, kwestie van het netjes te bewerken/houden. vandaag wel de nieuwe g60 wielbogen (achteraan) bij gewerkt. |
Bedankt dat je hebt gereageerd,ik vindt deze velgen echt super mooi staan,echt dik!.
Persoonlijk ben ik wel van mening dat er een iets dikkere band omheen had gemogen (indien deze niet zouden aanlopen). Klasse dat je openheid van zaken geeft mbt hoe duur de adapters zijn |
|
Monsterlijke wielen onder een Mk2 !!
Ik zou de Zenders mooi laten liggen ;) |
|
:eek: dat zal wel vooruit gaan ja :thumbup:
|
Hele mooie motor,zelfs atmo is hij heel leuk om mee te rijen.
Stiekem had ik dit ook wel graag gewild,maar dan had ik na het dompelen van mijn koets,weer steunen door Wilco erin moeten laten lassen,en dat zag ik niet echt meer zitten. |
Super dikke wielen, en die motor is :eek:
|
Is het ook een RS motor>? of een USA 2.5 die geblazen wordt?
Kan me bij dat laatste iets voorstellen ivb kosten enzo... |
Quote:
USA 2.5 blok, gaat richting 20K ze voor dat die klaar is. we gaan richting 450 a 500pk.. meer dan genoeg in ne mk2 |
Dan weet ik wel een originele tt-rs motor compleet met 500pk voor 11000,00 ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 07:49. |