Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Wörthersee Tour 2013 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=113725)

Erik Baas 04-05-2013 16:40

Quote:
Originally Posted by VWStatic

"Niet aangemeld. Meld je aan om door te gaan." Forget it.

e30_324d 04-05-2013 23:09

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
"Niet aangemeld. Meld je aan om door te gaan." Forget it.

Ik vind het zo'n zonde dat iedereen die vervloekte smoelenboek gebruikt
om zogezegd "foto's en foto albums te delen".
Veel mensen hebben geeneens een FB profiel en worden dan verplicht
zich te registreren, het is dat of geen foto's kijken.

Crosne 05-05-2013 09:55

Daarom komen ze in de loop van de week ook online op www.vw-speed.nl / www.dubnutterz.com :D

Tjaap 05-05-2013 10:17

Of zet ze gewoon hier in het album.
Kijk maar bij de vorige jaren hoeveel views je foto's dan krijgen.

VWStatic 05-05-2013 14:29

Quote:
Originally Posted by e30_324d
Ik vind het zo'n zonde dat iedereen die vervloekte smoelenboek gebruikt
om zogezegd "foto's en foto albums te delen".
Veel mensen hebben geeneens een FB profiel en worden dan verplicht
zich te registreren, het is dat of geen foto's kijken.

sorry maar ik kan zonder in te loggen gewoon de foto's bekijken
misschien ligt het aan jou internet

heb hier een andere link

misschien dat het dan wel werkt

twentse vw vrienden foto's

Tjaap 05-05-2013 14:38

Als je geen Facebook hebt kan je geen albums op Facebook bekijken. Dat heeft niets met internet toegang te maken.

e30_324d 05-05-2013 14:56

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Als je geen Facebook hebt kan je geen albums op Facebook bekijken. Dat heeft niets met internet toegang te maken.

Precies!

Aan mijn internet is niks mis, dat werkt zoals een TGV of turbo'd V12. ;)

Ik plaats mijn foto's steeds op Flickr of mijn persoonlijke website/forum
zodat deze voor iedereen toegankelijk zijn zonder registratieverplichtingen
of whatever. :rolleyes:

Maar goed, laat die pics maar komen nu want daar gaat het tenslotte om in dit topic, toch? :thumbup:

VWStatic 05-05-2013 15:22

sorry mannen

ik had dat ook nooit maar kan on ingelogt de foto's wel zien

marcogolf1 05-05-2013 18:47

Zaterdag avond teruggekomen na 14 uur rijden. waarvan 1 uur op het politiebureau. Was geweldig daar en zeker voor herhaling vatbaar. Nog meer mensen die op de terugweg problemen hadden? Want ze stonden net over de grens bij Salzburg overal te controleren.

Tjeerd 05-05-2013 18:50

Wij zijn vrijdag teruggereden; geen politie gezien..

marcogolf1 05-05-2013 19:20

Oow, Wij zaterdagochtend, Toen stonden ze in duitsland echt overal langs de weg

Ediejo 05-05-2013 19:30

Gisterenavond terug gekomen na een geweldige week Wörthersee. Nog nooit eerder meegemaakt maar wat een spektakel.
Om 12.04 uur stonden we nog vlak bij de Wörthersee.
Om 22.44 uur waren we jammer genoeg al weer thuis.

We hadden er nog veel langer willen blijven. Op naar volgend jaar! :rock:
Op de terugweg veel Wörthersee auto's tegen gekomen. :thumbup:

Dirk 05-05-2013 19:50

Quote:
Originally Posted by marcogolf1
Zaterdag avond teruggekomen na 14 uur rijden. waarvan 1 uur op het politiebureau. Was geweldig daar en zeker voor herhaling vatbaar. Nog meer mensen die op de terugweg problemen hadden? Want ze stonden net over de grens bij Salzburg overal te controleren.

Ze hebben bij de grensovergang ( en er net voorbij) daar bijna altijd controle, ze pikken je er vanaf de parkeerplaats al uit als je met 60kmh de grens passeert, meestal zitten ze in een onopvallende auto (passat, 3 of 5 serie of n A6)

VW_Mannetje 05-05-2013 22:02

Quote:
Originally Posted by Dirk
Ze hebben bij de grensovergang ( en er net voorbij) daar bijna altijd controle, ze pikken je er vanaf de parkeerplaats al uit als je met 60kmh de grens passeert, meestal zitten ze in een onopvallende auto (passat, 3 of 5 serie of n A6)

Wij zijn in 2010 op de heenweg net voor Oostenrijk aangehouden door 2 platpetten in een BMW 5serie. We waren net klaar met tanken en werden gefouilleerd, alle spullen werden overhoop gehaald in de auto (lees bagage, tassen open enz), onze paspoorten werden de auto van hun mee in genomen enz.... na 20 minuten stil staan mochten we onze weg vervolgen.

kwaroks 05-05-2013 22:02

Waarvoor heb je op het bureau gezeten dan Marco? De politie heeft ons alleen aangehouden bij de pomp bij de Hockenheimring. Maar dit was een papietcontrole ivm de DTM dit weekend.

Onze terugreis gisteren was vlot verlopen. Om half 7 weggereden vanuit hotel Drauhoff en om half 8 waren we on het zonnige Brabant.

De heenreis, het rijden daar en de terugreis gingen helemaal top. Echter toen ik de auto vanochtend de garage in wilde rijden bleek de klem die het spruitstuk met de kop verbindt gebroken te zijn. Gelukkig is dat niet -merkbaar- tijdens het rijden gebeurd.

smotz 05-05-2013 22:12

Sinds gister weer terug van een weekje Worthersee!
Zeer leuke week gehad! Gezellig nog even gebbq't met de jongens
Van vwspeed.
Nog even bij de low familia meet wezen kijken!
Zelf alleen problemen gehad met mn airride! Na 2 dagen blies mn viair ze laatste adem uit
Dus dat was niet zo tof! Toch de boel op druk kunnen houden en veilig thuis gekomen.
Zal van de week wat fotos plaatsen

e30_324d 05-05-2013 22:15

Toch vreemd dat menig autoliefhebber zo vaak gecontroleerd wordt door de politie terwijl echte boeven nooit met een "opvallende" wagen rondrijden.
Wat menen ze dan te vinden tijdens zo'n controles? Een gejatte wieldopsleutel of brandblusser? :screwy:

Mk1-Addict 05-05-2013 23:11

Quote:
Originally Posted by Misha
Echt niet normaal dat mensen zoiets flikken ..

Dit was voor mij een van de klappers trouwens:

Vorig jaar deze al gespot met toen nog andere velgen, rijdt op een schroefset zo laag, hij kon eigenlijk geen richel nemen zonder schrapen! Erg dik ding idd!

DJAGO 06-05-2013 08:46

Alifuru3's bijdrage

Meer pics op onze fb page ff liken :thumbup:
www.facebook.com/Alifuru3

worthersee album : https://www.facebook.com/media/set/...31457158&type=3

Roykee 06-05-2013 12:11

Aangehouden worden heeft er denk ik meer mee te maken dat Nederland als drugsland gezien wordt.
Wij zijn 2 jaar geleden ook aangehouden in Duitsland, moest zelfs in een potje pissen omdat ze dat wilden controleren.
Was verder niks aan de hand en agenten zijn over het algemeen wel vriendelijk.

Rick 06-05-2013 12:28

Even mierenneuken: Het is een staandehouding. Je wordt pas aangehouden als je de wet overtreden hebt.

e30_324d 06-05-2013 14:21

Quote:
Originally Posted by Roykee
Aangehouden worden heeft er denk ik meer mee te maken dat Nederland als drugsland gezien wordt.
Wij zijn 2 jaar geleden ook aangehouden in Duitsland, moest zelfs in een potje pissen omdat ze dat wilden controleren.
Was verder niks aan de hand en agenten zijn over het algemeen wel vriendelijk.

Oké, en België wordt aanzien als draaischijf van drugs, mensenhandel, illegalen, terroristen, etc.
Kan ik dus maar beter wegblijven uit Oostenrijk?! :redface:

René 06-05-2013 14:37

Quote:
Originally Posted by e30_324d
Oké, en België wordt aanzien als draaischijf van drugs, mensenhandel, illegalen, terroristen, etc.
Kan ik dus maar beter wegblijven uit Oostenrijk?! :redface:

Jup ;)

Denk dat je er niet zo druk om moet maken...als je niets fouts doet of hebt, laten ze je heus wel weer gaan.

Quote:
Originally Posted by Rick

WOW! :eek:

Rick 06-05-2013 15:00

Crosne 06-05-2013 15:02

De eerste foto's van ons staan online op www.vw-speed.nl -> Gallery

kleine preview:

meer in de gallery of ga naar onze facebookpagina: http://www.facebook.com/VWSPEED.NL (share / like / tag / have fun)

svda 06-05-2013 15:13

@ Rene wij hebben een shoot gehad met de A5 en als je wist dat er 490k op de teller staat ( hij was wel 1 dag voor Worthersee pas klaar )

Erg leuke week gehad daar en huisje vrij dicht bij de Faak. Gelukkig zaterdagochtend weer naar huis gegaan want de avond ervoor kon je al merken dat er meer sjonnies kwamen en het niveau aan het dalen was. Dronken lui langs de weg die zonder te kijken over steken of op de ramen gaan kloppen en de lokale ME stonden ook al met 2 busjes klaar met herders.

Hier enkele foto's :

Nog een aantal te vinden op mijn facebookpagina http://www.facebook.com/svdaphotographics

Helaas doordat ik in het begin geen internet had heb ik weinig foto's kunnen posten maar er volgen nog meer op mijn pagina komende tijd en op de http://www.facebook.com/365Worthersee

HB24 06-05-2013 15:21

Quote:
Originally Posted by René
Jup ;)

Denk dat je er niet zo druk om moet maken...als je niets fouts doet of hebt, laten ze je heus wel weer gaan.

WOW! :eek:

Ik ben nochthans tweemaal aan de kant gemoeten vanwege de A3 speedlines (225/45/17) wat onder mijn standaard Passat 3C liggen, omdat volgens hun niet conform was met het gelijkvormigheidsattest van de wagen :screwy:
Gelukkig was mijn Duits beter dan zij dachten :D

Rick 06-05-2013 15:25

Quote:
Originally Posted by svda
@ Rene wij hebben een shoot gehad met de A5 en als je wist dat er 490k op de teller staat ( hij was wel 1 dag voor Worthersee pas klaar )

Sow! :wow:

marcogolf1 06-05-2013 15:47

Hee,

Ik keek op mijn telefoon hoe laat het was, toen kwamen ze naast mij rijden en werden we meegenomen(andere golf 1 van een maat) naar een politiebureau voor een algemene controle.

Ik had een boete voor telefoon in me hand en kenteken voor niet leesbaar.

En me maat had kenteken voor niet leesbaar, ramen waren gefolied en luchtfilter niet origineel.

Van die laatste had ik trouwens nog nooit gehoord dat dat niet mocht. Maar gewoon netjes betaald en klaar. Maar waren wel weer een uur verder

Quote:
Originally Posted by kwaroks
Waarvoor heb je op het bureau gezeten dan Marco? De politie heeft ons alleen aangehouden bij de pomp bij de Hockenheimring. Maar dit was een papietcontrole ivm de DTM dit weekend.

Onze terugreis gisteren was vlot verlopen. Om half 7 weggereden vanuit hotel Drauhoff en om half 8 waren we on het zonnige Brabant.

De heenreis, het rijden daar en de terugreis gingen helemaal top. Echter toen ik de auto vanochtend de garage in wilde rijden bleek de klem die het spruitstuk met de kop verbindt gebroken te zijn. Gelukkig is dat niet -merkbaar- tijdens het rijden gebeurd.

DUB 06-05-2013 15:52

zou t niet durven kopen.. maar wat lekker!!

Crosne 06-05-2013 16:51

en de eerste serie staat ook online op www.dubnutterz.com

preview:

de rest op www.dubnutterz.com - viel spass

DUB 06-05-2013 20:06

ziet weer goed uit allemaal chris!!

Ediejo 06-05-2013 20:14

Rondje Reifnitz ;)

VW-Roy1988 07-05-2013 17:38

wij zijn zaterdag op zondag nacht ook weer terug van een super gezellige week! Worthersee 2013! het moet nu allemaal weer een stuk minder gezellig zijn!

http://www.vau-max.de/inside/inside...thersee/id=3300

e30_324d 08-05-2013 14:10

Mooie trailers, benieuwd naar de volledige versie:

Deel I

Deel II

:thumbup:

dubster.be 08-05-2013 21:57

wat voor speciaals stond er op de stands van vw en audi?

was al weg voor het podium er stond :)

Rick 09-05-2013 08:50

sixpack 09-05-2013 08:57

Volgend jaar dit maar even uitprinten met een politie embleem
En voor de raam leggen... :rolleyes:

Meldestelle "Korruption und Amtsdelikte" (Single Point of Contact)
Bundesamt zur Korruptionsprävention und Korruptionsbekämpfung
Bundesministerium für Inneres
Herrengasse 7
Postfach 100
A-1014 Wien
Telefon: + 43-(0)1-53126-6800
Telefax: + 43-(0)1-53126-108583
E-Mail: BMI-IV-BAK-SPOC@bak.gv.at
http://www.bak.gv.at/

Rick 09-05-2013 10:07

Want? :redface: :confused:

brabomk1g60 09-05-2013 10:50

Enigste wat ik me de afgelopen dagen afvraag of het niet mogelijk is dat ze zo hard optreden omdat het event steeds uitgespreider begint te worden van 1 week en na enkele jaren zowat 4 weken.....

Daarbij komt ook nog eens de turbo kurve....
Ben zelf ook zoals velen gecharmeerd van de dikke auto's die daar met 3 tot 4 seconden aan de 100 zitten maar kan de gedachte niet uit me kop krijgen dat er straks ene komt die de controle over zijn auto verliest en daar ff een manneke of 20 zwaar gewond of dood rijd in de bocht waar we met z'n allen staan te kijken en te filmen hoe ze daar langs komen gereden.

Het klopt verder ook dat we een mooie melkkoe zijn qua geld daar maar dat heb je zelf in de hand, niemand verplicht je te tanken in Velden bij de bekende pomp ergens anders is het goedkoper alleen wordt je niet gezien door het grotendeel van de bezoekers als je staat te tanken.

En dan het geklaag over de politie boetes, in al de jaren op de twee laatste na (vanaf 2001) ben ik nog nooit naar een keuring gemoeten of heb ik rare boetes gekregen voor het 1 of ander.
Iedereen weet dat je daar onder de 11cm bodemvrijheid grote kans loopt om gepakt te worden of als je rubberstrepen trekt of als je in de begrenzer gaat lopen trappen of rondrijdt als een randdebiel.
Voor de rest als je papieren kloppen met de auto en alle dingen bij hebt die je bij moet hebben en geen beschadigde banden hebt door het aanlopen, je gordel aan hebt en jezelf "normaal" gedraagd zul je ook weinig last ondervinden van de lokale politie.

Volgend jaar ga ik gelukkig weer en dan ook gewoon een paar dagen ervoor maar vooral tijdens de originele meeting, overdag lekker overal kijken zien en gezien worden en savonds lekker te voet naar ut terras in Velden geloof me dan heb je een leuke tijd tijdens Worthersee :cool:

All times are GMT +1. The time now is 22:38.