![]() |
Super Richard, nog een mooie vakantie toegewenst :D
|
hee Badmuts,kun jij originele Bmw 15inch BBS kruisspaken ook 2 delig maken?
ik heb die ooit wel eens gezien met gepolijste randen .. meen ik dacht ik (shit verkeerde forum) |
Tot nu toe:
![]() ![]() |
Quote:
Kan de randen ook zo wel polijsten.. Geen punt :thumbup: Mooi erik.. Word leuk am see :thumbup: |
erik moet even updaten..
pontiac ventielgaatjes zijn gelast dus kunnen we weer verder |
Quote:
:thumbup: |
Ga zometeen de velgen bij de spuiter ophalen.
Na het pinstripen zijn ze nog een tweede keer van blanke lak voorzien. |
op de foto dat ze ingekleurd zijn lijkt wel erg vet erik. ben echt benieuwd als ze straks klaar zijn.
|
Aangezien ik voor 0,5 inch buitenranden wil monteren kwam ik tegen het probleem dat het hart eigenlijk +/- 16.5 mm dik moest zijn, omdat de buitenrand een negatief bed had en de binnenranden dikker in diameter waren.
De dikte van het hart was 9.2 mm dus vandaag een collega 2 ringen laten snijden om de binnenrand meer naar binnen te krijgen. ![]() Op de volgende foto zie je wat ik bedoel. ![]() En waar jullie waarschijnlijk het meest in geinteresseert zijn. Ja de naafkapjes liggen niet goed bij de bijbehoorden velgen. ![]() ![]() Buitenranden komen er morgen als het goed is 2 binnen met de post en 2 ga ik er s'avonds ophalen als hij ze klaar had. Ze moesten namelijk nog gefreesd en gepolijst worden. |
Ik vind ze echt megageweldig!!!!!!!!!!!!
|
Boutjes en sleutels al binnen?
|
Zeeeeer mooi gemaakt, ben benieuwd hoe dit onder de auto staat!
|
Echt SUPER!
|
zeker gaaf , wordt mooi ! :thumbup:
|
De boutjes en sleutels zijn afgelopen week binnen gekomen.
Heb de velgen in elkaar staan en naar de bandenboer gebracht. Daar zoude vandaag mijn bandjes binnen komen en meteen erop gelegd worden. En dan vanavond richting de Worthersee vertrekken. 2 velgranden moeten nog wat afgewerkt worden maar we zien wel hoe het loopt. |
ben benieuwd
|
Wauw, wat een project joh!
Gaat zeker wel wat nekken laten draaien aan de See. |
|
Weer? Nog! Zijn nooit uit productie geweest voor zover ik weet
|
Ja idd.. Ze leveren ook ineens de 16 inch driedelige versie... :screwy:
|
Quote:
Echt ??!! cool ! :cool: |
Nee peet sarcasme..wat heeft t ermee te maken dat ze nog steeds nieuw worden geleverd terwijl dit topic over 3 delig gaat?
|
Idd ries sarcasme ;)
|
Box ouwe...:)
|
Al gespot aan de See..
![]() ![]() |
wijss :cool:
|
Haha, cool :D
|
Toffe look zo, nekkentrekkers :thumbup:
|
super vet.
ik dacht dat ik opviel met de velgen die ik nu tekoop heb staan... was zwart met roze rand en naafkapjes stickerbomb maarjah roze verkoopt niet zo goed dus maar rood gespoten he ;p |
Knap en mooi gemaakt, maar geen porum
|
`t is ook niet echt mijn cup of tea, maar respect voor het werk wat erin zit!
|
super!
|
ook niet mijn smaak , maaaaar perfect voor aan de see
heb iedergeval wel bekijks :thumbup: super geslaagt |
Hate it or love it.
Heb het maar echt op het randje gehaald om ze klaar te krijgen voor Oostenrijk. Was wat misgegaan met de banden dus waren niet binnengekomen. Snel op VF en MP gezocht voor een ander setje banden en woensdag om 4 uur in de auto gesprongen naar Brussel (170 km) toen om 9 uur savonds ze om de velgen laten leggen maar kregen we de ventielen er niet in omdat de binnenrand een te grote diameter had en het ventielgat te groot was. Deze dus maar opgeboord en een rubbere ventiel erin getrokken voor tijdelijk. Maar gelukkig toch gered. |
Heb ze mogen bewonderen aan der see, ik vond het echt dik staan
|
originele polo cup velgen, maar dan 3 delig als ik het goed zie :wuv:
![]() origineel: ![]() |
Dat is misschien nog wat geiler dan beertjes.
Ach er zijn zat maffe velgen om dit mee te doen. Koala, Michelin. Etc. |
3 delige Sebrings, Borbet C of AZEV A!
|
Hoedje af voor het werk! Die Cup velgen in 3 delig hebben hier ook op de planning gestaan maar kwam er niet van...
Sebring in 16/17" 3 delig met hart op buiten ring gemonteerd: doen! Pontiac velgen zijn super! |
Komen nog wel meer mannen.. Geduld.. Ben nu net terug van Bali.. Dus weer genoeg ideeen
|
All times are GMT +1. The time now is 21:14. |