![]() |
maaruhm, je dak staat niet echt bol... iedere kap gaat wel bol staan natuurlijk maar lijkt toch echt of er iets niet goed zit...
iig, knappe bak ;) |
![]() froggy door mijn achteruitkijkspiegel ;) ![]() |
busje was super ;)
|
Niet alleen vw,maar denk niet dat t een ramp is
![]() ![]() en in engeland achter onze vrienden aan naar GTI international ![]() Grtz Tobias |
![]() he cool dat je me op de foto heb gezet!! :p |
Volgende keer eerst ramen wassen :rolleyes: |
nog niks met me golf gemaakt ps degene die raad van wat voor auto die spiegel is, krijgt een koekie :D |
Quote:
minicooper :) |
het zal idd een spiegelzijn van een minicooper:D
|
me
![]() mijn broer en ik ![]() mijn broer en ik naast elkaar ![]() met dank aan mijn vriendin voor de foto's en aan froggy om mijn vriendin mee te nemen om te foto's te nemen :D;) |
de audi van bugssss
|
Quote:
Zijn die stickertjes een optie geweest dan?? De cabby van m'n kameraad zijn ouders (volg je 't nog :tongue:) heeft ook zo'n spoilersetje en die stickers erop (is een metallic groene overigens). Dikke cabby Markie, echt goehoed :biggrin: ;) |
T2 in actie . . . duwend naar Breda!
![]() |
Quote:
Vette rollin' shot :cool: |
Bus van JeeWee naar de APK :)
|
:D |
Quote:
REPOST!! :biggrin: |
jup, ik zie `t ook... nja... pech gehad.. ;)
|
Quote:
De spiegels van een cooper zijn wit..... zover ik weet. :D |
leuk al die naamloos.bmp foto's ;(
|
hoe bedoel je, allart?
|
Zooo...ff nieuw fotootje op weg naar forum meet...uiteraard de paarse golf :wink:
P.s. heb ik ook nog sabiene gespot met de ponton op de meet.. :biggrin: Mooie auto.!! ![]() |
M'n polootje op weg naar de polomeet in DK.
![]() |
Tis niet mijn auto maar die van Alex (einzer)
![]() ![]() |
Quote:
Tsss, lelijk! Wie vind nou een vet lage superstrakke golf 1 met een dik blok, BBS RS en een gepolijste kooi mooi? ;) KWIJLKWIJLKWIJL! |
:D:D:D:D:D zou het niet weten wie het mooi vind ik vind er geen donder aan in ieder geval :P
![]() |
Hmmmmmmm ben er ook niet zo kapot van:D maar de foto vind ik daarintegen wel weer erg mooi................:tongue:
|
Helaas alleen het wiel nog maar rollin... volgende week hopelijk meer rollin! :D |
Nice rollin' :cool:
|
Die bob kan dat ff he?? :D
|
Heb op de Keversite Circuitdag nog een paar leuke geschoten:
![]() ![]() ![]() Binnenkort meer op http://www.keversitecircuitdag.nl |
Daar heb ik er ook nog een paar van!
Mijn ride: ![]() ![]() ![]() ![]() Amerika, opweg naar de DKP Nightcruise: ![]() ![]() |
Quote:
Ik sla graag mooie foto's op, en als ik save picture as doe staat er tegenwoordig 9 v.d. 10 x naamloos.bmp en ik hou niet zo van bitmapjes. |
ligt aan je browser, probeer anders eens firefox uit ;)
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
ff je tijdelijke bestanden map legen en evt. de geschiedenis, doet wonderen ;) |
![]() Wielen zijn alleen niet rond meer.. ;) |
Rollin' (Trailerqueen) shot :biggrin: Ook een fraaie trekker trouwens :cool: |
Foto gemaakt op 24/07 in Zuid Frankrijk,door "Bazza" op de snelweg Menton/Nice
![]() |
Quote:
Sow dan! vet met zo'n achtergrond.. Nieuwe wallpaper morgen op me werk!! Hopelijk is de size groot genoeg.. |
All times are GMT +1. The time now is 09:43. |