![]() |
dit is Earl.. de trouwe lekke diesel van Martijn.
|
lekker bezig, ik zie trouwens dat je je grillelatje mist, heb er nog 1 liggen voor een jettafront is alleen donkerrood. mag je zo hebben van me.
|
hij heeft al een donkerrode, is hij van de week voor naar denhaag gekomen :)
|
Klopt , het latje heb ik .
|
ok, bewaar hem nog wel eff, misschien zelf nog een keer nodig :D
|
Is goed , bedankt voor het aanbod .
Straks ff het latje wit spuiten en de vf kentenplaat houders monteren . |
Cool apparaat!!!
|
Ben benieuwd hoe het is als alles er op zit.. :thumbup:
|
Het wordt nog veel gekker.... :D
|
Jazekers haha .
|
dit vraagt om foto'ssssss :D
|
Die komen , maar eerst een impirial halen en passend maken
|
HAha, vindt hem steeds gaver worden, ik moet ergends nog wel een luchthoorn hebben, vercroomd (van een Scania 580 geweest :P)
|
.
|
Dank je . Alleen de buren snappen het nog niet helemaal .
Er werd onderling al gesproken .... Hij zal em eerdaags toch wel spuiten zeker want hij is aan het schuren . Haha |
Weer aan het rommelen geweest . Van het weekend daksteunen erop gezet en de ladder erop gehad om een plaatje te krijgen . Tevens een nieuw type grill gemonteerd met het witte latje .
![]() |
Geweldig! :thumbup:
|
toppie,nou nog even uitgebreid in de was zetten als alle buren voor hun kamerraam zitten:D:D
|
stoer !
|
Dwaas! :D
|
Jazeker . Haha
|
Helemaal geweldig :thumbup:
|
:screwy: :D
|
Dank u .
|
Nice, origineel idee ook. :thumbup:
|
Quote:
welke velgen zijn dat? |
Quote:
Porsche 928 winterfelgen / Wintercult |
Van de week de golf weer apk gekeurd . Fusekogel en aandrijfashoes vervangen . Viel dus alles mee
Pas via martijn een setje 16 inch renault staal gekocht voor 40 euro , omdat ik nu op de velgen van martijn rijdt . Vandaag aan begonnen om de velgranden wit te spuiten , maar door de koude temperaturen wilde de witte verf niet wat ik wilde . :shake: 16 inch Renault staal ![]() Afplakken : ![]() Grondverf erop : ![]() Tot zover ging het allemaal goed . Dus nu de randen weer opschuren en opnieuw beginnen . |
Prutser :D
Van de week zitten we er lekker warmpjes bij! |
Zekers . Warm stoken die skuur
|
haha johs,je had gewoon geen zin om verder te schuren :tongue:
|
Vanavond weer even verder gegaan met de velgen . Toen ik de witte randen weer aan het opschuren was om opnieuw te spuiten kwam het idee om ze geschuurd te laten ivm de rat style . Stukjes kaal geschuurd zodat dit een beetje kan roesten :D :D .
![]() ![]() ![]() |
Lekker bezig!!
|
Da's een cool detail !! :thumbup:
|
Dankje . Denk dat het wel netjes gaat staan .
|
Zaterdag de winterbanden eronder geknoopt en het schroefset omhoog gezet om veilig de winter door te komen .
Ook lag er zaterdag een pakketje voor me klaar met daar in 2 blauwe zwaailichten en een orginele duitse brandweer sirene met klingeleteur om het zaakje aan te sturen ... Eerdaags maar weer eens knutselen |
Quote:
Hoooooooog op ballonbandjes is helemaal hip tegenwoordig... Van de week maar is kijken of we de lampjes en toeters aan de gang krijgen :screwy: :D |
Stoer !!! Ben benieuwd !! :thumbup:
|
Vandaag even in belgie geweest bij de jettameister en na een heerlijk bakkie koffie met pudding broodje zijn skai interieur overgenomen .
Nu nog een zwarte hemel en zacht zwart dash |
Gaat volgens mij super in je FEUERWEHR Edition staan :thumbup:
By the way, het was een eclaire :D |
All times are GMT +1. The time now is 03:22. |