![]() |
contactgestoorde mannetjes da zeide gai!
|
Quote:
René is toch altijd zooooo druk... :rolleyes: |
Quote:
Ik heb je nog gezocht, maar ik kon je niet vinden.... we hebben wel nog even naar big mac mark gezwaaid :D Was inderdaad een leuke meeting alleen wat een tering eind rijden, had gisteren toen we thuis waren 791.8 km op de dagteller staan :biggrin: |
Quote:
ben aardig wat bekenden tegengekomen.. was leuk :D Rico stond ook ff raar te kijken toen ik hem een hand gaf :p |
Quote:
Ja maar wel met een KLEINE omweg he?? :rolleyes: ;) Maar inderdaad allemaal ver weg! Ik EIS dus voor binnenkort een meeting op MAXIMAAL uurtje afstand :p :wink: |
Quote:
Ga er dan zelf een organiseren ;) |
Was een geslaagd meetinkje,toch ??
Eerst zaterdag naar Deventer,toen naar Hengelo,vervolgens naar Kampen (ik ben blij dat jij ook blij bent Jasper) en vervolgens naar het mooie Rûhne ... daar te gast bij Skywalker en zijn Prinses Leia :D Was erg gezellig,en dat vondt Gillian ook,want die had totaal nog geen zin om naar het hotel te gaan. Zondagmorgen nog ff wat sfeerplaatjes bij de molen geschoten,en toen 's middags naar Drachten. Al met een kleine 600 km gereden vant weekend .. geen (auto)forumwaardige foto's gemaakt :p |
Quote:
ben ik gelukkig niet de enige jetta met haas schade |
Quote:
Ik stel voor dat Rene en Tommy maar drie keer per topic mogen reageren . Scheelt een hoop zondaagse rare beelden die sommige posts oproepen ;) Of de postwhore counter uitschakelen voor sommigen onder ons !! Ontopic : goede ruil moet ik vanwege een stroomstoring nog een weekje op wachten Tommy . Maar komt vast goed . |
Quote:
ja inderdaad, wist niet dat ik al zo berucht ben!!!! :) :) |
Quote:
je had ook naar vw euro oid kunnen gaan, die was wat dichter bij! |
d'r waren idd prachtige wagens!
zowel lucht- als watergekoeld. m'n autootje is zelfs nog gespot zie ik :) volgend jaar weer? |
Quote:
Ik weet wel iemand anders die het minder druk heeft HINT HINT :biggrin: LOL, we komen toch wel naar de meetings toe, ook al zijn ze ver weg Zolang Kevin kan touren vindt hij het goed ;) :p |
Quote:
ok, jullie komen dus ook in september naar Airmere! |
Quote:
Ja had ik inderdaad kunnen doen, is stukken dichterbij!! maar niemand ging er heen.... en ja Drachten is ook eens wat anders hè .....lol ;) |
Quote:
Quote:
Das dichterbij dan drachten, dus dan kunnen jullie zeker wel even komen :D |
Quote:
Had er al wat vernomen, ik neem aan dat als er niets anders op het programma staat we wel langs komen tuffen :biggrin: |
Quote:
leuk, het wordt zo goed als zeker niet zondag 25e, maar zaterdag de 10e! dit omdat we dan voor een groot deel kunnen meeliften op het 25 jarig jubuleum van de plaatselijke VW dealer hier. maar verdere info volgt!!!!!!! |
Quote:
Rico,dan is ook Vanfest in Engeland ... na het wegvallen van VW Euro zullen er waarschijnlijk een aantal dat weekend in Malvern/Engeland verblijven. |
Quote:
wat doet tommy verkeerd lieverd.... |
All times are GMT +1. The time now is 11:13. |