![]() |
idd, het bedrijf zou het vrijwaringsbewijs moeten hebben...
In mijn ogen is die vrijwaring alleen van belang als het kenteken/voertuig een andere eigenaar krijgt en het blijft rondrijden. Dit met eventuele bekeuringen/misdrijven die ermee kunnen gebeuren en dat snelle RDW de wijzeging nog niet in het register heeft staan. Verder is dat papiertje waardeloos zeker als hij uit het register is kan er ook niets meer mee gebeuren. (in theorie dan) Feit blijft idd wel dat het bedrijf iets heeft gedaan wat niet in overeenstemming is met de eigenaar. Daar zullen die 2 samen uit moeten komen. |
en is hier nog wat uit gekomen 3 maanden later?
|
Niet echt,
Wagen is pleiten en daar blijft het bij. Ik heb geen tijd en zin om te blijven bekvechten met de beste man. En als ik de uren om moet rekenen die ik aan een rechtzaak kwijt ben dan is het me dat niet waard. Wel wilde hij me het geld terug geven wat de auto nog had opgebracht. Daar mocht hij van mij een krat pils voor ze werknemers van kopen alhoewel dat denk ik ook niet is gebeurd. Ik heb hem succes met z'n onderneming gewenst en daar zijn onze wegen gescheiden. |
En je kentekenpapieren dan? Heb je nu wel een vrijwaringsbewijs?
|
Die heb ik inmiddels ontvangen ja.
|
Nou dan mag de naam van het desbetreffende bedrijf hier ook wel op het forum komen...
Vind dat geen stijl om zo iets aan te pakken en dan ook nog zo af te handelen. Ik weet niet wat de dagwaarde is van zo'n auto? Zal een paar honder euro zijn. Maar dat had de beste man jou moeten aanbieden en dan zou daarmee de kous af moeten zijn. Bedoel je auto krijg je toch niet meer terug maar dat was het minste wat het bedrijf jou had kunnen aanbieden na mijn mening. |
Quote:
Waarom het bedrijf hier vermelden en meteen zwart maken, een verhaal heeft twee kanten ! Als ik hier iemand zwart wil maken wil nog niet zeggen dat er iets van klopt :shake: Er zijn meerdere dingen wazig aan het verhaal ;) |
Rechtsbijstand? Ik zou het er persoonlijk niet bij laten maargoed, dat ben ik...
|
Quote:
Zolang dat er niks op papier staat heb je geen poot om op te staan. Voor hetzelfde geld heeft hij tegen het bedrijf gezegt "sloop hem maar" ;) |
Quote:
zo dacht ik er ook al over, koekoek............. |
Wat is er wazig dan?
Ik heb een auto bij een bedrijf gestald met mondeling overeen gekomen afspraken. Kaartje achtergelaten met mijn gegevens erop. En later moet ik er via de RDW achterkomen dat de auto gesloopt is. Ik heb mijn rechten en plichten opgevraagd bij de rechtskamer. Met deze rechten en plichten ben ik bij het desbetreffende bedrijf langs gegaan. En heb gevraagd hoe we hier samen uit konden komen. Op de verschillende voorstellen wilden de mensen niet ingaan en dan bleef een rechtzaak over. Daar heb ik geen trek in dus laat ik het er bij zitten. De dagwaarde was immers niet zo hoog. Dus loont het voor mij niet om er werk van te maken. Wat mij betreft mag er een slotje op deze thread. Gr, Pim |
rechtsbijstand laten doen? Dan is de sores tussen rechtsbijstand en die partij.
Jij krijgt gewoon updates.. |
Quote:
Bijna geen een autobedrijf stalt zomaar auto's voor langer tijd, zeker niet in het geval van een onbekende klant en alleen met een mondelinge overeenkomst. Dit niet alleen ivm met de ruimte, maar ook dat de de verzekering meestal ook zo zijn eisen heeft ivm brand, diefstal etc. Daarnaast het feit dat je eerst op het forum gaat en daarna bij het bedrijf informeert zegt mij dat je het bedrijf helemaal niet kent en zij jouw ook niet. Een mis communicatie is dan ook gauw gemaakt evenals het verliezen van een kaartje met gegevens. De informatie die ik hier lees is ook maar beperkt, dus weten we ook niet wat de afspraken, onderlinge commucatie en staltijd o.a. zijn geweest.. Wil niemand zwart maken, maar zoals eerder aangegeven is de info beperkt en heb je tenslotte niks op papier staan. Dus kunnen er meerdere dingen gebeurt zijn, 2 partijen en dus 2 verschillende verhalen ;) |
Quote:
Quote:
Vooral jullie bijdragen aan deze thread zijn koekoek en wazig ja... :screwy: Feit blijft dat lullig is en een kwestie van jammer maar helaas. |
Quote:
Sorry als ik jou of een ander beledigt heb met een eerlijk antwoord, betekend niet dat ik het niet lullig vind :rolleyes: . Kan inderdaad ook met de rest mee praten en zeggen dat hij rechtbijstand in moet schakelen, maar het blijft gewoon een punt dat er stom weg niks op papier staat en het verhaal dus twee kanten heeft. |
tjah lullig is het cker
maar net wat spiering post hier is ook geen enkel bedrijf er happig op dat er auto,s op hun terrin gestald worden die niet in de bedrijfsvoorrad staan. ;) en ook ik heb niet echt de indruk dat de topic starter een zoort van vriendschapelijke band met die garage houder heeft dus daardoor kan ik spierings reactie wel begrijpen maar op zo,n manier van je auto/spullen afkomen s nooit leuk :mad: |
All times are GMT +1. The time now is 19:12. |